اخباراخبار داخلی

قیمت لاماری ایما فول آپشن آرین پارس موتور توسط گمرک اعلام شد

صنعت ماشین: در جدیدترین اخبار، شاهد اعلام قیمت خام لاماری ایما فول آپشن توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران هستیمبه گزارش صنعت ماشین،چندی پیش بود که طی مطلبی، از ورود محموله قطعات CKD نسخه فول آپشن لاماری ایما خبر دادیم. همچنین باتوجه به تصویر کاتالوگی که بدستمان رسیده بود، از ویژگی‌های جدید لاماری ایما پرده‌برداری کردیم.

اما اکنون و در جدیدترین اخبار، شاهد اعلام قیمت خام لاماری ایما فول آپشن توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران هستیم.
 براساس اطلاعات دریافتی، قیمت تیپ پایه که هم‌اکنون در حال عرضه بوده، 130 هزار یوآن و تیپ فول آپشن که در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد، 155 هزار یوآن اعلام شده است. تعرفه گمرکی برای هردو این خودروها باتوجه به مجهز بودن به پیشرانه زیر 1500 سی‌سی، 55 درصد می‌باشد.
احتمالا با مشاهده قیمت یوآنی خودروها، به تبدیل نرخ ارز روی خواهید آورد. اما بهتر است تا به نوع دیگر، قیمت تیپ فول آپشن لاماری ایما را پیش‌بینی کنیم. همانطور که مستحضرید، تیپ استاندارد (پایه) لاماری ایما 130 هزار یوآنی که مدتیست وارد بازار ایران شده، هم‌اکنون در کارخانه، قیمتی در حدود 1 میلیارد و 555 میلیون تومان دارد. حال با تناسب گیری برای یافتن قیمت احتمالی ایما فول آپشن 155 هزار یوآنی، به عدد 1 میلیارد و 854 میلیون تومان در شرایط فعلی می‌رسیم. ذکر این نکته مهم است که قیمت‌های یوآنی اعلام شده توسط گمرک، بدون احتساب قطعات داخلی سازی شده است.

مشخصات لاماری ایما فول آپشنلاماری ایما فول آپشن، هیچ تفاوت فنی در مقایسه با تیپ فعلی ندارد. این خودرو مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری T-GDI است که با اتصال به گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر، توانایی تولید حداکثر 195 اسب بخار، قدرت و 285 نیوتن متر، گشتاور را دارد.
لازم به ذکر است که مصرف سوخت بهینه این کراس اوور در شرایط استاندارد 5.7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر اعلام شده و در شرایط ترکیبی، این عدد به 6.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر می‌رسد.
در تیپ فعلی لاماری ایما که در حال عرضه است، حالت تعویض دنده به صورت دستی یا همان قابلیت تیپ ترونیک وجود ندارد. گویا این حالت در نسخه فول آپشن هم همچنان مهیا نشده است.
براساس کاتالوگ نسخه فول آپشن، لاماری ایما به امکانات جدیدی چون موارد ذیل، مجهز شده است:
سیستم هشدار خروج از خطسیستم هشدار برخورد از جلوسنسور بارانسیستم تشخیص وجود مانع در نقاط کوررادار نقطه کوردوربین 360 درجهسیستم کنترل هوشمند نور بالاجک برقی درب صندوق عقبشارژر وایرلسچراغ های اصلی جلو با فناوری LEDسنسور پارک جلوگرمکن صندلی‌های جلوتنظیم برقی صندلی سرنشین جلوتنظیم برقی صندلی سرنشین جلو از عقبکلاستر با گرافیک جدیدنورپردازی جدید داخل کابینو…
از امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما فعلی، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
سقف پانورامیکسنسور نورسنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودروترمز پارک برقی همراه با اتوهولدتریم چرمی کابینسامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ایسیستم تهویه هوای کابینسیستم کروز کنترل6 ایربگ ایمنی در 10 نقطهدسته دنده شیفت بای وایرصندلی برقی راننده همراه با تنظیمات گودی کمرسامانه های کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سرپایینیو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا