قیمت MG GS تعیین شد؛ گران ترین چینی/ انگلیسی بازار
اسپرت و سریع
دنده 6 – تاکنون از جیلی X7، بایک سنوا و البته خودروهای برند MG به عنوان گران ترین چینی های بازار داخل یاد می شد، اما حالا اولین شاسی بلند MG با قیمت 142 میلیون تومانی معرفی شده است که می تواند پرونده ای جدید را در این زمینه باز کند.در واقع شاید با کمی مبالغه بتوان گفت که این کراس اوور چینی / انگلیسی، از نظر عملکرد و مشخصات فنی باید بتواند نزدیک به خودروهای سری 2.0 لیتری و 245 اسب بخاری ب ام و نظیر X1 2,8 ، X3 2.8 و….ظاهر شود که همگی بیش از 250 میلیون تومان قیمت دارند و از نظر شتاب گیری صفر تا صد، خودروهای بسیار چابکی با رقم هایی در حدود 6 الی 6.5 ثانیه هستند.
در واقع با توجه به موتور 217 اسب بخاری و گیربکس شش سرعته دوبل کلاچ، انتظار رقمی کمتر از 8 ثانیه برای شتاب گیری 0 تا 100 MG GS چندان بی جا نیست ولی به هرحال باید تا زمان تست رسمی رانندگی با این خودرو و اعلام عدد و رقم های مربوطه به توانایی های دینامیکی آن صبر پیشه کرد.
البته شاید طرفداران پس و پاقرص MG بار دیگر مساله اصالت انگلیسی این برند را یادآور شوند ولی فارغ از این بحث همیشه تکراری، MG GS را باید یک پدیده متفاوت در بازار شاسی بلند های کشورمان دانست که می تواند با موتور 2.0 لیتری توربو 220 اسب بخاری،حتی بازار خودروهای خوش فروشی چون سانتافه و RAV4 را هم تحت تاثیر قرار دهد.
به عبارت ساده تر اگر MG GS با موتور بزرگ 2.0 لیتری عرضه شود می تواند همان کار جک S5 را در بازار شاسی بلند های لوکس و نسبتا گران قیمت کره ای و ژاپنی تکرار کند.اما در صورت عرضه با موتور 1.5 لیتری توربو، موفقیت چشمگیری را نمی توان برای این مدل متصور بود.چرا که در این حالت MG GS مستقیما رقیبی بزرگتر برای رنو کپچر و کراس اوور های کره ای و ژاپنی متداول چون اسپتریج و میتسوبیشی ASX و …خواهد بود و عملا نمی تواند با این قیمت در برابر چنین رقبای شناخته شده ای عرض اندام کند.
220 اسب بخار برای مدل دولیتری توربو، سطح متفاوتی از عملکرد و شتاب را نسبت به کلیه خودروهای کره ای و ژاپنی (تا محدوده قیمتی 200 میلیون تومان) به ارمغان می آورد و از طرف دیگر MG GS از نظر ابعاد و پلت فرم هم در حد و اندازه شاسی بلند های متعادلی چون چری تیگو 5 ، جک S5 و هیوندای توسان و …به نظر می رسد و از این رو می تواند نیاز های زندگی شهری و مسافرت های خانوادگی را به شکل کامل پوشش دهد، هرچند نباید از حساسیت موتورهای توربو به روغن و بنزین هم غافل شد.
ویژگی های فنی MG GS (با پیشرانه 2.0 لیتری توربو)
طراحی و دیزاین کاملاً انگلیسی
– موتور 2000 سی سی زنجیری دارای توربوشارژ (هانی ول آمریکا)
– سیستم اینجکشن موتور بصورت مستقیم(بوش آلمان)
– موتور مجهز به تکنولوژی STATR/STOP
– قدرت موتور 217 اسب بخار و 350 نیوتن متر و 162 کیلووات
– فرمان برقی
– ترمز دستی الکترونیکی و دکمه ای
– تودروزی چرم ضد عرق و لغزش وبا کیفیت
– دارای 6 کیسه هوای کامل
– گیربکس 7 سرعته دابل کلاچ طراحی فولکس واگن آلمان
– شاسی و موتور طراحی و دیزاین فولکس واگن آلمان
– 4WD با رینگ آلومینیومی 18″
– UERO 6
– دارای سیستم کمکی ایستایی در سربالایی و سیستم نگهدارنده در سراشیبی(HHC, Auto Hold)
– تنظیم نور چراغها با شیب جاده و مجهز به شیشه شور
– دارای “دی لایت” و چراغهای زنون
– LCD 8 اینچ و لمسی
– سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
– کلیه شیشه ها و سانروف دارای محافظ Anti-Trap
اگر در گوگل سرچ فرمایید قیمت ام جی 550 در دوبی21تا24 هزار دولار /ام جی6 19تا23هزاردلار/سراتو2015 مدل2درفول20هزاردلار/اپتیما201522تا26هزاردلار حالا من سوال دارم چرا ام جی550از 6گرونتر هستش؟
آقا محمود
احيانا اين گوگلى كه ميفرماييد به سرور ى وصل است كه اطلاعاتى كه شما ميخواهيد را نشان ميدهد ، سايت قيمت گذارى خودروها در كشورهاى عربى حوزه خليج پارس كه منبع تمام وارد كنندگان خودرو در مناطق آزاد هست رو به شما معرفى ميكنم :
http://www.drivearabia.com
ام جى ٦ – ٢٠١٥ : ٩٠٠٠٠ درهم
آپتيما -٢٠١٥ : ٩٣٠٠٠ درهم ( بدون رادار )
سراتو – ٢٠١٥ – ٦٩٠٠٠ درهم
ام جى ٥٥٠-٢٠١٢ – ٦٨٠٠٠ درهم
——-
سايت كارباير انگلستان
http://www.carbuyer.co.uk
ام جى ٦ – ٢٠١٥ : ٢١٠٠٠ پوند
آپتيما ٢٠١٥ : ٢٣٠٠٠ پوند
سراتو اجازه ورود به اروپا را ندارد ، بدليل عدم اخذ استاندارد آلايندگى co2
كيا سيد ٢٠١٥ – ١٦٠٠٠ پوند
نظر منفی واسه چی؟!!!!
مستند هست.
دوست عزیز ماشین سوپاپاش عوض شده سیستم خنک کننده عوض شده به همراه بوستگیج تمامی اقدامات بصورت کارشناسی شده صورت گرفته زیر نظر اقای جوادلقمانی که البته فوت شدن تنها تکنسین اموزش دیده نمایندگی سیاسی مشهد و اقای جواد زرنگ که ایشون هم در مسابقات کشوری سابقه حضور موفق دارن اگر کسی طالب هست میتونه از نزدیک امتحانش کنه فروش به بالاترین قیمت پیشنهادی
اماده درگ با انواع خودرو شما هستم خودرو تیونینگ میباشد
, 1394 23:08
با عرض احترام خدمت جناب نریمان من متاسفم که امثال شما پول میگیری که مخ مردم رو شستشو بدید/اقای محترم شما یک سرچ به دلار انجام بده نه اینکه سایتها و اطلتعات جهت دارو به خورد دوستان بدی و اینکه اذعان دارم که برای اتمام بحث با شما به سبب نداشتن حوصله بحث با امثال شما کلیه خودروها یچینی و مالک چینی ویتنامی ساییک موتور شانگهای بهترین خودروهای دنیارو تولید می کنند وبنزو وپورشه وغیره اصلا در حد ام جی نیستن بابا
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-6/2015-2016-/1451 این از همون سایتیست که شما فرمودید2016 76هزار درهم اگر ریلضی بلد نیستید ازز دوستان سوال فرمایید تا عدد به فارسی و پوند ودلار مشخص بشه/ام جی بهترین برند در جهان……
ام جی6 71000AEDی درهم اشتباها 76000 نوشتم شما71000رودر 1000هم که ضرب فرمایید میشه71میلیون پس دامپینگ در کار نیست چون الان 115تومن اینجا دارن میندتزن به ملت مظلوم و اما چرا شما از کلمه دامپینگ دایما در تمام صفحات مربوط به خودرو استفاده می کنید مشخص میکنه که چیکاره هستید دوست عزیز
عزیز جرا مغلطه میکنی
همون لینگ شما نوشته
AED 71500 – 90000
قیمت اولیش اونه با آپشن که نمونه ایرانش تمام آشپنهای نمونه انگلیس رو داره 90 هزار هست
علی جان مدل ایران71000 هزار هست اون مدل 90هزاری ام جی دیزل هست میگی نه کافیه با همون شرکت که در سایت اومده تماس بفرمایید البته فرقی نمی کنه
در داخل خود سایت از انگلیس اسمس نیومده فقط نوشته چین… واینکه در توضیحاتش نوشته برند نامعلوم وغیر محبوب
یعنی محمود خان ، نشون دادید که فقط بدنبال شانتاژ هستید و چون جواب ندارید ، اتهام میزنید ، قیمت ها به شرح ذیل هست :
1- 1.8 I4 FWD ، ام جی 6 ، با موتور تنفس طبیعی 1/8 لیتری ، 71500 درهم
2- 1.8TC I4 FWD، ام جی 6 با موتور مجهز به توربو شارژ 1/8 لیتری ، 90000 درهم
The MG 6 comes in two body shapes, either as a sedan or as a liftback version. There are two 1.8-litre 4-cylinder engines to choose from, one being naturally aspirated and the other a turbocharged unit.
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-6/2015-2016-/1451
میشه این سوال و جواب رو که میفرمایید مستند ارایه بدهید ؟!!!!
در ضمن سایت درایو عربیا فقط یک سایت ارایه دهنده قیمت هست و نه سایت تخصصی خودرو ، کدوم عقل سلیم ، بررسیهای تخصصی سایت های بسیار معتبر وات کار ، اتوکار و اتواکسپرس را ول میکند و به سایت عربی گزارش قیمت خودرو ، استناد فنی میکنه ؟!!!
ام جی ستیزان ، بیشتر مطالعه کنید ، مدام پاس لب تور میدهید.
اخه مومن واسه یک توربو 2تومنی میان19هزار درهم میکشن رو ماشین ؟نه خداوکیلی خودت چی فکر میکنی؟اون مدل دیزل هست داداش گل این ام جی های اینجا71هزاری هستن البته با توجه به خودروهای موجود در ایران مثل هیوندا وکیا ام جی نسبت کیفیت به قیمت معقولی رو داره
من میخاستم بگم آقا نریمان زحمتشو کشید
در مورد موتور مهندس دوست داشتنی و با علم ما آقا نریمان فرمودن، درمورد آپشن هم دقیقا تمام آپشن های سایت ام جی مادر انگلیس هست،
تو سایت سرمایه گذارش سایک گه اطلاعات فنی و…. نداده فقط گفته مفتخریم که محصولات برند اسطوره ای ام جی در این کارخانه تولید میشود و…
موفق باشین
ولی انصافا نسبت به قیمت هیوندا وکیا ودرصد بینهایتی که میکشن و میندازن به ملت محصولاتhttp://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Hyundai-Accent/2015-2016-/1289 امجی برای خرید مناسبند/اکسنت2016 40هزار درهم یعنی اگر درهم رو1000در نظر بگیریم میشه 40تومن ولی اینجا100تومنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای نریمان متاسفانه اطلاعاتی که در باره عدم ورود کیا سراتو (فورته) به اروپا دادید کاملا اشتباه و غلط بود حالا اگه همه مواردی که شما بنوعی از ام جی میخواهید طرفداری بی چون و چرا کنید حتی بدلیل علاقه شدید شما و برخی از کاربران که احتمالا این خودرو را یا دارند و یا در آرزوی آن هستند در نظر بگیریم بواسطه یکی از خویشاوندان نزدیکم که در” نویدراندربورگ” زندگی میکنند به آلمان رفتم و خودروهایی نظییر کیا اسپورتیج و کیا سیید و پروسید و ریو و به وفور سراتو در برلین و مونیخ مشاهده کردم آلمان سخت گیرانه ترین قواعد ورود خودرو به اروپا را دارد اما اثری از ام جی و سایر خودروهای چینی نبود دوست گرامی این مورد حداقل خودم از نزدیک دیدم کلاس خودروهای کیا هیوندای بسیار بالاتر از ام جی است چه در ایران و چه در جای دیگری از کره زمین و هر انسان عاقل و بالغ و آگاه به مسائل خودروی ازین موضوع آگاهی دارد
کلا خسته نباشی
دیدگاه شما هیچ ارزشی در مقابل نظرات تخصصی ندارد و اصلا اعتبار نداره .
– اتو اکسپرس
در سال ٢٠١۵ ، همین سایت تخصصى اتواکسپرس ، در نظر سنجى ۶١٠٠٠ انگلیسى ، ام جی 3 در مقام 11 و ام جى ۶ در مقام ٢9 قرار گرفت به شرح ذیل :
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91218/best-cars-to-own-in-2015
در همین قسمت با کلیک روی Click here for the full results in an online spreadsheet. ، در بخش Build Quality
جمع بندی کلی :
Hyundai i10 – امتیاز 93.59% مقام 4 – کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.71
MG MG3 – امتیاز 91.96% مقام 11- کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.77
MG MG6 – امتیاز 90.52% مقام 29 – کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.47
Kia Cee’d – امتیاز 89.91% مقام 39 – کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.63
Kia Rio – امتیاز 89.07% مقام 60 – کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.49
Kia Sportage – امتیاز 86.47% مقام 122 – کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.49
Hyundai ix35 – امتیاز 86.38% مقام 124- کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.6
Kia Picanto – امتیاز 86.24% مقام 126 – کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.46
Hyundai i20 – امتیاز 82.68% مقام 200 – کیفیت ساخت (Build Quality ) – امتیاز : 4.22
اون آدم های بالغ هم با معیار شما ، بدرد مدیریت جهانی میخورند ( امیدوارم متوجه شده باشی )
خوبه خودتون لینک دادیدرتبه 29 و 40 وغیره و ذالک همبن کیا ریو رتبه 4 هست (مدل 2014)
دراینکه کبا هیوندای بسیار اعتبار و برند ارزشمندتری نسبت به ام چی هست که شکی نیست و این موضوع حتی بغال سرکوچه هم میدونه اما این پافشاری شما که یحتمل از عوامل میدیا موتورز هستید خب مشخص میکنه که برای جا انداختن این برند دارن تلاش میکنن شما حالا بیا بگو نظر من ارزش نداره بسیار خب من اشتباه میکنم و شما درست میگی این در اصل موضوع خدشه ای ایجاد نمیکنه که ام جی یک برند چینی و توسط چینی ها اداره میشه و راه طولانی داره که بجایی که الان کیا هیوندای برسن
کلا خسته نباشی ، میگم بقال سرکوچت ، گوجه رو الان کیلویی چند میده ؟!!!
دوست عزیز من بنز e200 مدل 2006 داشتم /ماکسیما 89داشتم/سراتو کوپه هم داشتم /الان ام جی550 مدل 2011 دارم که تیونینگش کردم خدترو شاهد میگیرم که به جز لاکی بودن داخل کابین هیچی کم نذاشته واسم پس در جایگاه قضاوت میتونم بگم واقعا خودرو قابل احترامی هست برای من نسبت به پولی که دادم شما کافیه 1بار بی غرض با همون ماشین مورد علاقت مقایسه کنی از هر لحاظ یک سر وگردن از خودروهای تا150تومن تو بازار ایران سرتره و در مورد اصالت ام جی بقال سر کوچه ما که میدونه انگلیسیه شاید شما تو کوه زندگی میکنی من نمیدونم……
یکی از بدترین خودروهایی که در چند سال اخیر وارد ایران شده محصولات سانگ یانگ با نمایندگی رامک خودرو است.
۱. درحالی که حتی گارانتی خودرویی نظیر جیلی!!پنج سال یا صد و پنجاه هزار کیلومتر است گارانتی رامک خودرو سه سال یا پنجاه هزار کیلومتره!!بعد صاحبان این خودرو میخوان با کیا یا هیوندای مقایسه کنندش!!!
۲. خدمات پس از فروش ضعیف رامک خودرو که در خیلی از شهرها حتی نمیتونین فیلتر روغن پیدا کنین
۳. بازار دست دوم بسیار بد.یه جورایی صاحب اول و اخر خودرو خودتی
۴. کیفیت پایین گیربکس،کولر و abs خودرو که بعد مدتی صاحب خودرو را به خرجهای گزاف و وحشتناک میندازه
در لینک زیر کلیه اسناد و مدارک صاب خودروی اکتیون را میارم که بعد ۴۸۰۰۰ کیلومتر دچار مشکل حاد گیربکس شده بودهhttp://www.akhbarbank.com/vdcguz9w.ak93q4prra.html
@mahyar : شما نظر ندی سنگین تره…. چرا شانتاژ می کنی….. برو تو فروم تخصصی تونینگ تاک ببین چند درصد از داشتن سانگ یانگ ناراضی اند…… اکثرا همه راضی هستن (آفرودی که سانگ یانگ میده عمرا عروسکای هیوندا و کیا نمیدن ) این برند تخصصش شاسی بلند ساختنه، بدقولی های اخیر رامک خودرو رو قبول دارم ولی فکر میکنی بقیه خدماتشون خیلی بهتره…؟ اگه سانک یانگ بد بود شش ماهه دوم سال گذشته فقط بیش از 1500 دستگاه نیوکوراندو پیش فروش شده تو ایران (اونم موقعی که نمونه خودرو کم بوده و خیلی ها به اعتبار اصالت برند و محصولات قبلی خریدن از روی کاتالوگ خریدن)
الان تیوولی کاندید خودرو سال اروپا 2016 شده : http://www.carscoops.com/2015/07/here-are-2016-european-car-of-year.html
کسی به تخریب توجهی نمیکنه، و مردم ماشین های با دوام و با اصالت رو میشناسن و به حرف کسایی که تا پشت این ماشینا هم نشستن توجهی نمیکن…..دوستان خودشونو خسته نکن…..
قسمتی از یک مقاله در مورد شوالیه mg
قصدم این بود که کارنامه قبلی رو برای بعضی احتمالات بررسی کرده باشیم
دوستان نظر بدن…
استهلاک و دوام
اگرچه پیشرانه توربوشارژ MG550 کشش و شتابگیری خوبی را برای شما فراهم میکند اما یقینا استفاده ناصحیح و فشار آوردن بیش از حد به پیشرانه یک اتومبیل اقتصادی و ارزانقیمت (با توجه به قیمت در بازارهای جهانی)، جهت دستیابی به شتاب و سرعت بیشتر، نتایج ناخوشایندی را نیز در پی دارد که از جمله آنها میتوان به ایجاد مشکل در قسمت سرسیلندرها و همچنین سامانه توربوشارژ برخی MGهای موجود در کشور (به گفته مالکان آنها) اشاره کرد. همچنین برخی مالکان مدلهای 2010 و 2011 از اختلال در سیستم صوتی-تصویری و بلوتوث خودرو، خالیشدن لحظهای ترمزها هنگام استارت، خارج شدن باد سرد از دریچه هوا ردیف عقب به خاطر عبور از زیر محفظه خنک نگهدارنده (حتی در صورت روشن بودن بخاری) و همچنین ایرادات جزئی در سیستم تهویه مطبوع آن ناراضی هستند
این مقاله مربوط به چه زمانی هست ، مسلما رضایت 100 درصدی در هیچ یک از محصولات بشیری وجود ندارد.
الان ام جی 550 ، عمر بالای 5 سال و کارکرد بالای 150000 کیلومتر را طی کردند ، و رضایت خوبی از پایین بودن استهلاک ش مطرح هست.
ایرادات مقاله که ناشی از ضعف نویسنده میباشد :
1- خالیشدن لحظهای ترمزها هنگام استارت،
اصلا بحث خالی شدن نیست بلکه حدود 30 ثانیه طول میکشد تا کل سیستم 9 در 1 فعال شود و به همین خاطر ترمز حالت ضعیف دارد ،نگهداشتن ترمز در زمان استارت ، این مورد بظاهر ایراد را برطرف میکند
2- خارج شدن باد سرد از دریچه هوا ردیف عقب به خاطر عبور از زیر محفظه خنک نگهدارنده
کاملا استنباط غلط هست ، در ام جی 6 و 550 ، دو مسیر هوا برای سرنشینان عقب وجود دارد .
دریچه های عقب فقط برای باد سرد و خنک تعبیه شده که در زمستان باید بسته شود و باد گرم از زیر صندلیهای جلو و دریچه های ستونهای عقب دمیده میشود.
اقا نریمان متاسفانه بعضیها لیاقتشون همون کیا وهیوندا هست که5برابر بخرن و امکاناتشون هم نصف این خودرو بخدا داشتن ام جی لیاقت میخواد گیربکس لکسوز سیستم مدیا ایتالیلیی موتور انگلیسی ولی همین کیا اپتیما گیربکسشو داره چین میزنه پس اینقدر تحت تاثیر قرار نگیرن دوستان ام جی ستیز
ارسام جان سخت نگیر، این بعضی ها خیلی کم هستنتد شاید به اندازه انگشتان دست اونم تو وب، باورتون نمیشه امروز رفتم تو پارکینگ شرکت که چیزی از تو خودرو بردارم چند نفر دور خودرو بودند و تحسین میکردند طراحی وزیبایی این خودرو رو چندین بار بیرون هم برام اتفاق افتاده،قابلیت های فنی و شتاب و هندلینگ طرف دیگر، که متاسفانه برخی به چند نام پاسخ میدن و برخی دیگر اونهم فقط در وب به اشتباه میاندارند
هیچ دروغ و اشتباهی پایدار نیست و مانند شن روی سنگ خواهد بود و روزی ازی بین خواهد رفت
سخت نگیرید
موفق باشین
به جون خودم تو سانمارتین هستی. اصن تابلوئه.
هم اسمتو مثه اون انگلیسی نوشتی، هم از تیگو5 خیلی طرفداری میکنی (که اونم تو کامنتهاش دم از کیفیت بالای تیگو5 میزنه). و مهمتر از همه اینکه مقاله میدی بدون سند و مدرک و رفرنس.
اصن خود خودشی .
خجالت بکش برادر عزیز.
والا من 2011 شو دارم هیچ مشکلی نداره خیلی هم از کیفیت و استایلش راضیم
مقاله در مورد ایرادات ریز و درشت ام چی بسیار هست اما من هرکدوم میزارم شما با شدیدترین حالت معترض میشین همین خودروی جدید تیگو 5 که با برند چری و از نوع لوکس هست بگفته بسیاری از بازدید کنندگان در نمایشگاه مشهد کیفیتی بسیار بهتر از ام چی 6 داشتندمنتهی بعلت اینکه میدیا موتورز تبلیغات وسیعی برای ام چی راه انداخته اگر همین تیگو 5 بتوسط این شرکت ارائه میشد زیر 90 قیمتگذاری نمیشد
تاخیر در دنده های ام چی 6 مسکل بدستر ترمز و..http://www.parsiland.com/showthread.php?t=88476
آقا نریمان بارها مقایسه ها و ریو ها و نتایج سایت های معتبر خارجی رو گذاشتند شما چیزی بی ارزش تر از این گیر نیاورید
ماشین قبلی بنده مزدا 3 جدید بود و تا 130 میلیون بهترین انتخاب فقط مزدا 3 جدید و ام جی 6 هست و بس
مثلا النترا واقعا پیش این ماشین ها اسباب بازی هست البته قیمت بین المللیش هم گویای این مساله هست و حتی اپتیما همم هیج حرفی برای گفتن نداره پیش این خودروها
این تست معتبر مقایسه مزدا3 جدید و رنو مگان، ام جی 6 وسراتو هست توسط مجله معتبر ماشین ایران
http://www.car.ir/news/New-Technology/Mazda3-Megane-MG6-Cerato
عجب لینک معتبری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میگم سان مارتین ، چطور دلت میان اینجور خودت رو بی اعتبار کنی ؟!!!
سان مارتین
تو اون لینکی که دادی ( البته بنده از سال 90 عضو این سایت هستم ) عجب جمله ای رو امیر حسین ( نویسنده مقاله ) نوشته که احتمالا با شما هماهنگ نکرده :
” اما MG یک شرکت انگلیسی بوده که در سال 1924 تاسیس شد.
شرکت MG با تولید خودروهای دو نفره اسپرت خود به شهرت زیادی رسید هر چند که بعدها دست به تولید خودروهای سدان نیز زد. این خودروساز بعد از ورشکستگی نامهای زیادی به خود گرفت و سهام آن بین شرکتهای بسیاری از جمله ROVER و BMW دست به دست شد و سرانجام این شرکت به SAIG موتور چین رسید. این شرکت نیز به واسطه نام پرآوازه MG و تکنولوژی بالای محصولات آن دست به تولید خودرویی همچون MG550 زد ”
نام پرآوازه MG و تکنولوژی بالای محصولات آن
اینم فیلم از آپارات جهت نشان دادن شتاب ام جی 550 و مزدا 3
http://www.aparat.com/v/hVYvP
سان مارتینی چقدر بدیم بهت بری دیگه نظر ندی ؟
باز اومدی تو پیج ام جی حرف بی ربط زدی ؟
خودم ام جی 6 داشتم تا هفته ی پیش . بعد از دو سال تقریبا 40 هزار کیلومتر هر جور دلم خواست رانندگی کردم . تا اونجا که جا داشت گاز میدادم آخ نگفت. تا 30 روز دیگه هم سراتو 2016 میگیرم . ربطی هم به این نداره که ام جی بده. فقط خواستم صفر بگیرم یکم تنوع باشه. کرولا 2015 و میتسوبیشی لنسر تیپ 4 برنامه های سالها ی منه. مارتینی آنقدر گیر نده . بگو بچه ها چیکار کنم دیگه نیای
سیاوش اگه واقعا سراتو میخوای بگیری و راست میگی تفاوت ام چی و کیا متوجه میشی تا چند هفته دیگه .
خوشم میاد اصلا به روی خودتم نمیاری که یه ملتی حالشون از کامنتهای بی ربط و یلخی جنابعالی بهم میخوره!!!
“بگفته بسیاری از بازدید کنندگان در نمایشگاه مشهد”
شما کاملا بدون سند و مدرک حرف میزنی ، شما خودت بازدید کننده بودی نه خبرنگار که با مردم مصاحبه کنی و نظر بسیاری از بازدید کنندگان رو بپرسی!!!
در ضمن دنده های ام جی 6 اصلا تأخیر نداره!مشخصه که شما فرغونم سوار نشدی که اینقدر رو هوا نظر میدی.
به نظر من مهم ترین فاکتور خرید خودرو در کشوری مثل ایران خدمات پس از فروشه.خودرو هر چقدرم خوب باشه ولی قطعاتش به اسونی گیر نیاد،خدمات پس از فروش خوبی نداشته باشه.تعدد نمایندگی درست و حسابی در کشور نداشته باشه فایده نداره.خودتون را به خاطر متفاوت شدن بیچاره نکنین که اگه خودروهای مدیاموتور،رامک خودرو،دیار خودرو و شرکتهای درپیت از این دست خراب بشن فشار سنگینی بهتون میارن.از ما گفتن بود،تو خواه پند گیر خواه ملال
مهیار جان ، کاملا با نظر شما موافق هستم و شرکت مدیاموتورز نتوانسته در حد و اندازه برند ام جی ظاهر بشه ، البته از سال گذشته تلاشهایی را در افزایش مراکز خدمات پس از فروش در شهرستانها ، امداد رسانی هوایی انجام داده ولی هنوز راه داره تا بتواند سرآمد گردد.
البته لذت سواری و لذت مسافرت با خودرو جزو ارزشهایی هست که میشود با تحمل برخی نقایص آنرا پذیرفت.
هر ماشینی سبک خواص خودش رو داره . کسی میتونی بگه کرولا بده؟ با اینکه 4 دنده اوتومات و خیلی کم اپشن هست . ولی بالا بری پایین بیای اون سر دنیا هم که بری تویوتا هست . وقتی پشت فرمونی تویوتا میرونی. معلومه قابل مقایسه نیست با ماشین های چینی و کره ای . ولی اینکه بخوایم به زور چون پولمون نمیرسه بیایم با آب و تاب از ماشین من درآوردی چینی تعریف کنیم درست نیست. کسی هست 120 میلیون پول داشته باشه بره ماشین چینی بگیره؟
اره میدونم خیلیا دلشون میخواد ماشین به روز سوار شن ولی نه به هر قیمتی . چون پول خریدش رو نداریم و فقط میتونیم چینی بخریم با این آزمایش ها ی به اصطلاح فنی خودمون رو گول بزنیم که ای چینی خوبه یا بده…
اگه خوب بود چرا فقط تو ایران اینا رو سوار میشن؟؟ کاری ندارم مارتینی میاد ام جی رو با بقیه چینی ها یکی میکنه که اصلا ام جی یکی از بهترین ماشین های موجود هست و خودم 2 سال داشتم خیلی هم گاز خورش عالی بود
. از سایت میخوام تست اصلی و معتبر تصادف ماشین های چینی رو بزارن. نه تست های بی کیفیت که معلوم نیست کجا انجام شده . مردم با جون خودتون بازی نکنین . و اگر کسی این وسط جونش رو از دست بده عذاب وجدانش واسه شما میمونه. استاندارد های مطرح شده کاملا تقلبی و کذب هست.
سلام، متاسفانه برای بسیاری از ماشین های چینی تست تصادف معتبر منتشر نشده است اما ما از هرگونه اطلاعات و لینک معتبری در این خصوص استقبال می کنیم.
شما میتونید به سایت تی تی مراجعه فرمایید وعکس های تصادف با یک 10تنر رو ببینید ثانیا اگر واقها ام جی سوار شدید هیچ وقت اونرو یک خودرو چینی خطاب نمیکردید و طراحی و قدرت این خودرو احترام میزاشتید دوست من اگه واقعا حتی 1ساعت پشت این ماشین نشسته بودید کلاس اروپایی رو بصورت کاملا مشهود حس میکردید واونرو با تویتا که یک خودرو اسیایی و چیپ هست مقایسه نمی کردید
دوستان
اینقدر خودتون رو ناراحت نکنید ، تو هر مکان چه مجازی و چه واقعی ، هستند افرادی که با شیرین کاری و با گیج بازی باعث تفریح دیگران میشوند ، دوستمان سان مارتین هم از همان دسته هست ، اومده با نظرات کیلیویی و کاملا دلال گونه باعث خنده و شادی ما میشوند.
واقعا دوستداران برند های کیا و هیوندایی از این سطح معلومات برخوردارند ؟!!! باعث تاسف هست.
یک خبر برای سان مارتین ، فکر کنم سه روز عذای عمومی اعلام کنه :
قیمت محصولات کیا در ایران شکسته شد/ جدول جدید قیمتها
http://www.iranjib.ir/shownews/15015/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF–%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/
افت شدید قیمت خودروهای کره ای :
http://www.iranjib.ir/showgroup/46/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C/
سان مارتین
راستی یادم اومد که جناب سپهر هم تایید نمودند که برند ام جی چینی نیست .
Sepehr
فروردین 30ام, 1394 23:12
نریمان جان بنده تا حالا هیچ وقت نگفتم که برند MG چینی هست، اتفاقا منم موافقم برند MG انگلیسی هست، روزلرویس برند انگلیسی و جگوار هم انگلیسی…منتهی اینکه ماشین ها تو خاک کجا ساخته میشن هم سوال هسست..مثلا الان هوندا و ب ام و آمریکایی داریم..ب ام و چینی داریم ، ام جی هم داریم که توی خاک چین ساخته شده باشه…به هرحال عکس این پست تزیینی هست و برای جذابیتش از نظر رنگی انتخاب شده و منظور و مقصودی نداشتیم.
http://dande6.com/24672/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-suv.html
یه چیزی میگم به طرفداران آتشین ام جی که استاد بزرگ توجیه کردن هم هستند….
بر عکس خودروهای کره ای ، ژاپنی و اروپایی این ام جی چینی زاده اینقدر کوچک و بی اعتبار هست که جرات و اجازه ورود به خاک بزرگترین بازار رقابتی و تکنولوژی دنیا یعنی آمریکا رو ندارد!
لطفا برین هر وقت وجود پیدا کردین در این بازارها و موسسه djpower به عنوان خودرو به حسابتون آورد اونوقت بیان اینجا بحث راه بندازین و به شعور مردم ایران توهین کنین.
والسلام ختم کلام!
تا اونوقت بشینین این لیست ام جی کوچولو رو بخونین تا حالتون از این همه کشور عرب و آفریقایی متحول بشه…
http://www.saicmg.com/english/guide/globalfootprint.html
هر کسی هم آزاده بیاد اینجا نظر بده فکر نمیکنم به کسی مربوط باشه.
مرسی از سپهر جان.
یه بنده خدایی به اسم نریمان هی لینک از دو سه تا سایت مال کشور انگلیس میزاره (چون هیج جای دیگه پیدا نمیکنه ام جی رو!) و به عنوان تنها منابع اینترنتی معتبر در دنیا معرفی میکنه تا بتونه یه جورایی یه مطلب هر چند کوچیک ولی مثبت برای ام جی چینی زاده پیدا کنه…
یه مطلبی از سایت وات کار که خیلی به قول ایشون معتبره بزارم و خودرو ام جی ، کیا ، هیوندا و تویوتا رو با رویو این سایت و تعداد امتیاز و ستاره مشخص شده , مقایسه کنیم:
( ام جی ۶ با یک ستاره و کیفیت و ایمنی پایین آشغال ترین گروه خودرویی)
http://www.whatcar.com/search/mg/new-car-reviews
http://www.whatcar.com/search/hyundai/new-car-reviews
http://www.whatcar.com/search/kia/new-car-reviews
http://www.whatcar.com/search/toyota/new-car-reviews
بهتره جمعش کنین!!
جناب ابی زاده هروقت تونستید 4تا مقاله درست حسابی از خودور رو مطالعه فرمایید لطف کنید ابراز فضل نمایید افتاب پشت ابر نمیمونه عزیز 4سال پیش هیشکی ام جی رو نمیشناخت تو ایران ولی الان وقتی در مورد برند ام جی صحبت میشه کس که خودرو شناس هست به این برند اصیل احترام میگذاره در این بازار ولوشو خودرا فعلا محصولات ام جی بالاترین فروش هارو در بین مردم داشتند.میدونی این به چه معناست؟
آقای ebi لینک مشاهده کردم واقعا جای تاسف داره خودوریی که ایمنی پایینی داره و یکی دو ستاره بیشتر نداره و حتی امروز در ابرار تقتصادی راجع بهش نوشتن که چینی ها هم فاقد ایمنی و کیفیت هستند در ایارن با قیمت نجومی بفروش میرسه و طرفدار های باسوادی هم داره که نمونه ش اقای نریمان که سواد خودوریی خوبی داره اما نمیدونم چطور ازین برند اینقدر طرفداری میکنه کمی واقع بین باشید لطفا
EBI یا هر اسم دیگه ، اولا لینک هایی که من میذارم مربوط به معتبرترین سایت های تخصصی اروپاست که جی دی پاور هنوز به اندازه اتوکار معتبر نیست . در ضمن بهتر از گفتارهای من درآوردی امثال شماست .
درباره ام جی در آمریکا هم لینکش رو دادم که چون به صرفه نیست و یا نمیتونید متوجه متون انگلیسی بشید ، مجددا فقط جهت پاسخ برای خوانندگان گذاشتم .
در خصوص محبوبیت برند ام جی ، لینک سایت دوستداران ام جی در آمریکا رو برات اینجا میذارم ، فقط این جمله رو بخون :
http://www.secondchancegarage.com/public/690.cfm
http://www.mgnuts.com/
The Legacy
MG’s are loved by millions of Americans. They are widely considered to be the best combination of true sports car feel and experience and will certainly go down in history as the cars that created a long-lasting love of driving down country byways or cruising beach roads.
در ضمن مشکلات حقوقی که بین برند ام جی و برند فورد از سال 1985 باعث شد که دولت انگلستان از صادر کردن ام جی به آمریکا حتی در زمان مالکیتش توسط BMW خودداری کنه برطرف شده و به گزارش فاکس نیوز به زودی به آمریکا صادر خواهد شد .
http://mg.co.uk/news/2012/07/03/mgs-parent-company-opens-base-in-usa
از ادبیات بکار برده شما مشخصه که بدجور بهم ریختی رفیق ، اون لینک وات کار رو که گذاشتی واسه سال 2011 هست که ام جی 6 تازه وارد بازار شده بود و هنوز توسط یورو انکپ تست نشده بود .
چرا بررسی جدیدش رو نذاشتی ؟!!!
– آخرین بررسی 2015 MG6 1.9 DTi review
http://www.whatcar.com/car-news/mg/mg6/2015-mg6-19-dti-review/1341907?HAYILC=RELATED
سه ستاره از 5 ستاره
– آخرین بررسی HYUNDAI I40 SALOON REVIEW
http://www.whatcar.com/car-reviews/hyundai/i40-saloon/summary/25910-2
3 ستاره از 5 ستاره
– آخرین بررسی KIA OPTIMA SALOON REVIEW
http://www.whatcar.com/car-reviews/kia/optima-saloon/summary/25995-2
2 ستاره از 5 ستاره
راستی این لینک رو هم برات مجددا میذارم که این برند حقیر ( ههههههه ) در سال 1959 میلادی خودروی MG EX 181 با طراحی بدنه بی همتای خود مجهز به یک موتور 1.5 لیتری با دو میل لنگ و مجهز به سوپر شارژ بود، شرکت ام جی از این موتور 1.5 لیتری توان فوق العاده 290 اسب بخار را در دور موتور 7000 (دور بر دقیقه) به دست آورده بود و در 23 آگوست سال 1957 استرلیگ ماس توانست رکورد سرعت نهایی 395.3 کیلومتر بر ساعت را بزند که به راحتی رکورد پیشین سریع ترین سرعت زمینی توسط خودرو در دنیا که 326 کیلومتر بر ساعت بود، زده شد. موتور خودرو کمی بهینه شده بود و قادر بود توان 300 اسب بخار را از موتور کوچک 1.5 لیتری ام جی استخراج کند، راننده این خودرو آقای فیل هیل توانست به حداکثر سرعت بی نظیر 410.23 کیلومتر بر ساعت برسد.
http://www.car.ir/news/Foreign-Company/mg-ex-181
در سال 1959 ، هیوندایی یک شرکت ساختمان سازی بود که نمیدونست دوچرخه چندتا چرخ داره و کیا که اصلا وجود نداشت.
پس بهتره دست از شانتاژ برداری و سر تعظیم در برابر اصالت و تکنولوژی برند 90 ساله و اصیل ام جی فرود بیاوری.
راستی برو این آدرس درباره ماشین کره ایها ، ببین کاربران ایرانی چه چیزهایی از مشکلاتی که دارند مینویسند :
چند نمونه :
– تاریخ : 1394/06/09
نام : امیر فلاحی
متن : علت اینکه بعضی از ماشینای کره ای مثل سانتافه ایربگ هاش باز نمیشه اینه که سانتافه و دیگر ماشینای کره ای مستقیما وارد ایران نمیشن و میرن تو دبی دستکاریش میکنن.خود سانتافه ای که کره میزنه 4 تا ایربگ بیشنر نداره.بقیشو دبی میزاره روش که بیشتر شبیه بادکنکه تا ایربگ.
– تاریخ : 1394/06/09
نام : رضایی
متن : سلام
النترای من یک هفته پس اولین سرویس وفعال شدن گارانتی البته با تعویض فیلتر اتاق و هوا پشت آمپر سوزاند و قرار است یک ماه بعد قطعه از کره برسد.فعلا حدود بیست روز است که ماشینم در نمایندگی است.
– تاریخ : 1394/06/09
نام : کوروش
متن : موافق حرف شما نيستم.
همين چندي پيش يکي از سانتافه وارداتي ها تصادف شديدي داشت و ايربگ هاش باز نشد و سبب فوت شد. اينقدر برخي ها بي وجدانند که سانتافه بدون ايربگ تحويل مردم ميدن و مطمئن نيستند.
– تاریخ : 1394/06/09
نام : امیر فلاحی
متن : عزیزان من نرید از آسان موتور چیزی بخرید.النترا بازار 107 تومنه نمایندگیش 113.با این که 6 تومن گرونتره ولی نیمه فوشو بهت میدن اونم سه چهار ماه دیگه.گول گارانتیشو هم نخورید.تو ایران اصلا گارانتی معنایی نداره
– تاریخ : 1394/06/09
نام : کوروش
متن : خوب
پس بهتره از نمايندگي بگيريم تا مطمئن باشه.
نه اينکه وارداتي از دبي بياريم و نا مطمئن
شما کسي رو ميشناسي مستقيم از کره بياره النترا؟ نخير همه از امارات و کشورهاي همسايه هست که اصلا مطمئن نيستند
http://1car.ir/ci-3932?comment
آخه بنده خدا فقط آمریکا نیست که با ام جی مشکل داره و اجازه نمیده وارد بشه!
تمام کشورهای پیشرفته دیگه هم با ام جی مشکل دارن
از جمله کشورهای دیگه که ام جی از سال ۲۰۰۵ که چینی شد دیگه وجود خارجی ندارد:
تمام کشورهای اروپایی شینگن مثل آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد، هلند و ….. ام جی چینی شده وجود ندارد و نمیتواند وجود پیدا کنه.
و در ادامه ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و تمام کشورهای پیشرفته آسیایی ام جی وجودشو نداره…
آخه کجای دنیا این آشغال وارد میکنن که شما میای اینجا واسه مردم ایران ابراز فضل میکنین!!
انگلیس بیچاره هم مجبوره به خاطر صنعت ورشکته خودروسازی خودش یه نمایشی بده!!
لطفا تا وقتی وارد بازارهای پیشرفته جهانی خودرو نشدین مغلته بازی رو بزارین کنار…
اینو هزار بار با اسامی مختلف گفتی که معلومه در جهت عقده گشایی هست و چون مستند نمیتونی حرف بزنی مشغول گل پراکنی میشی .
حتما استرالیا ، نیوزلند ، فنلاند ، اسکاتلند ، اسراییل ، روسیه ، سنگاپور ، مالزی ، از دیدگاه شمایی که در کشور بسیار مترقی ایران زندگی میکنی ، جزو کشورهای عقب مانده هستند .
هنوز نمیدونی که عدم فروش این برند از سال 2003 در کشورهای اتحادیه اروپا ( احتمالا در ویرایشی که روی فرش اتاقت وجود داره انگلستان رو از لیست حذف کردی ) فقط بواسطه مسایل بانکی میباشد.
نقل از سپهر جان :
ُSepehr
اسفند 3ام, 1393 19:05
البته اینطور که در بیشتر وب سایت ها ذکر شده، عدم فروش MG های جدید در کشورهای شینگن به مسائل مالی و بانکی مربوط می شود.
MG Rover sales in Europe ended in 2006 when the company filed for bankruptcy, after sales had dwindled for years.
http://left-lane.com/european-car-sales-data/mg-rover/
امار فروش MG6 در چند سال اخیر (همانطور که مشخص است فروش این مدل در بازار انگلستان و کشورهای اروپایی بسیار محدود و کم تعداد بوده است)
http://left-lane.com/european-car-sales-data/nanjing-mg/mg6/
عدم فروش ام جی در بازار آمریکا به سیاست های این کمپانی از حدود 30 سال قبل مربوط می شود (همانند پژو،داچیا یا آلفارومئو که سال ها در بازار آمریکا حضور نداشته اند.) و ربطی به مسائل ایمنی و کیفی ندارد.
http://www.autotrader.com/research/article/64711/return-of-the-mg-to-us-shores-not-sure-not-soon.jsp
حالا از نظر شما این برند آشغال چرا اینقدر برات اهمیت داره که مدام ولویی تو خبرهای مرتبط با این برند !!!!؟؟؟؟؟؟
آخه تا کجا ادعای تو خالی و دروغ !!؟
کدام یک از این کشورهای فنلاند ، اسکاتلند ، روسیه ، سنگاپور ، مالزی ام جی وارد میکنند؟!! کجای لیست ام جی چین اسم این کشورها هست ؟!
http://www.saicmg.com/english/guide/globalfootprint.html
سواد زیادی لازم نداره که بدونی فنلاند جزوه اروپای شینگن هست و مثل بقیه کشورهای حوزه شینگن آشغال چینی وارد نمیکنن!!
هنوز نمیدونی معنی bankruptcy میشه ورشکستگی و هیچ ربطی به بانک نداره با سواد! فقط با یه مشت ادعای الکلی توهین به مردم ایران میکنی!!
کارتون شده مغلته و هارت و پورت بیهوده!
نهایتا قرار شد تا وقتی داخل خودرو حساب نشدین و وارد بازارهای جهانی نشدین دیگه بحث نکنین تا اون موقع!!
لیست نمایندگی های MG در اسکاتلند :
DREADNOUGHT GARAGE – AFTERSALES
Stirling Road
Callander
Perthshire
FK17 8LE
MORRISONS GARAGES
Whins of Milton
Stirling
Scotland
FK7 8HQ
FRASERS MG
Glasgow Road
Camelon
Falkirk
Scotland
FK1 4JQ
PHOENIX MG
Phoenix Retail Park
Linwood Road
Paisley
Scotland
PA1 2BH
به جاى اينهمه عجول بودن و تهمت زدن ، با فرصت بيشتر تحقيق كنى مجبورى بخاطر حرفهاى الكى عذرخواهى كنى :
http://www.saicmg.com/english/guide/globalfootprint.html
در لينك فوق نمايندگيهاى رسمى ام جى در اسرائيل ، استراليا ، هنگ كنك و غيره رو ميتونى ببينى .
نمايندگى ام جى در روسيه :
http://avto-russia.ru/autos/mg/mg_6.html?wap=1
تاپ گير روسيه :
http://www.topgearrussia.ru/cars/car-reviews/175087/aa5c8a33.html
پس سعى كن چيزى كه مينويسى به اعتبارت بيافزايد
در خصوص كلمه ورشكستگى و مجددا عجولانه حرف زدن ، بايد بدانى كه من فقط نقل قول آقا سپهر رو عينا گذاشتم ، و ادب حكم ميكنه كه كل مطب رو بخونى كه لينكش رو ايشون دادند و نه يك كلمه و سپس بنده و ايشون رو متهم به بيسوادى كنى
جناب ابی زاده خوبه اینجا جناب نریمان 1000تا لینک واستون گذاشتن تا واقعیت رو با سند ومدرک به رخ ام جی ستیزان بکشند شما بهتره بری دنبال همون هیوندا وکیا که خود نمایندگی سیاسی یعنی اقای علیرضا سیاسی واستون تشریح کنه که چی هست حداقل اگه ام جی چینیه اسم انگلیسی رو هم یدک میکشه نه مثل محصولات چینی کره ای کیا و هیوندا ثانیا اقای یوسفی در همون نمایندگی سیاسی که 2ومین نمایندگی بزرگ محصولات کیا در شرق کشور هستش میتونن به عنوان یک تکنسین بی طرف واستون تشریح کنن چی به چیه اونها خودشون اذعان کردن به کیفیت بالای محصولات ام جی واین بزرگترین جواب میتونه باشه برای امثال شما /به همین دلیله که ام جی داره بین مردم جا باز میکنه
بازم همون ضرب المثل معروف که میگه گربه دستش به گوشت نمیرسه…….
ام چی یک خودروی تمام چینی
You could be forgiven for thinking MG was dead and buried but you’d be wrong. The brand has been revived by Chinese company Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) and you can now buy MG models in the UK again. The first of these is the MG6 – available
as both a hatchback and saloon.
کیفیت ضعیف تریم داخلی و متوسط بدنه http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/mg/6-2011/
سان مارتین
نشون دادی که انگلیسیت هم مثل نظراتت آبکی هست .
ترجمه متن :
شما میتونید بخشیده شوید از اینکه فکر میکنید MG مرد و دفن شد ، اما شما حتما منحرف شده اید . این برند توسط کمپانی SAIC احیا شد و شما میتونید مدلهای MG را در بریتانیای کبیر مجددا خرید نمایید . اول از همه ام جی 6 در دسترس هست هم هچ بک و هم سدان.
کجای متن انگلیسی نوشته کیفیت ضعیف تریم داخلی و بدنه ؟!!!!!
Fortunately the MG6 is reasonable to drive – the suspension offers a nice blend of handling and ride comfort while the steering is fairly well weighted and accurate. That said, the MG6 feels dated when it comes to refinement – the engines are gruff and noisy, while wind and road noise are often intrusive, especially at motorway speeds.
On the plus side, the cabin is spacious, with room in the back for two adults, plus there is a large boot. Material quality isn’t too bad, but the 6 is let down by numerous irritating quirks like a confusing, unresponsive infotainment system and a bizarre handbrake lever that traps your thumb if you’re not careful.
واقعا نشون دادی چیزی در چنته نداری و حتی به زور یک لینک هم که پیدا میکنی که تخریب کنی ، خودت تخریب میشی.
به معنای واقعی پست های جنابعالی بی مصرف هست .
هر جایی که استخدامت کرده و بهت حقوق میده ، یا خودشون هم درپیت هستند و یا نمی دونند پولشون رو دارن دور میریزند.
کیفیت پایین poor گرفتی شما یا هنوز من بی سوادم از دید چینی پرستان؟
فقط دوستاره …میفهمی دوستارهhttp://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mg/mg-6-19-dti-2013-review/
poor fuel economyمنظورت این جمله هست؟ بابا خیلی بیسوادی به خدا بیسواد مارتین باید اسمتو بذاریم این جمله رو واست ترجمه میکنم با دقت بخون:از لحاظ مصرف سوخت اقتصادی نیست در اینجا poorبه معنای به صرفه نبودن هستشfuel:سوخت/economy:اقتصادی بخدا مارو باش رو دیوار کی داشتیم یادگاری مینوشتیم توروخدا دیگه کامنت نزار اصلا هرچی تو میگی درسته
آقای استاد زبان این جمله رو ندیدی؟!
Verdict
Poor quality, unattractive design and sub-standard brakes, steering and refinement make up the swarm of flies in the MG 6’s
ointment….
من پیشنهاد میدم تو و نریمان به خاطر علاقتون به ام جی زبان چینی رو هم یاد بگیرین به دردتون میخوره… بالاخره زبان صاحبشه…
ابی (یا سان مارتین و….) دیگه از دست رفت، از بس که نتونست جواب علمی و درست بده هرچی گفت یه جمله علمی سنگین دریافت کرد
بنده خدا الان همه موهاش سفید شده
بابا یعنی پول تخریب اینقدر ارزششو داره هی میای تو صفحات ماشین های مختلف که اون چشم بادومی های کره ای رو خوشحال کنی؟
اینقدری که شما از این اسباب بازی های ارزون قیمت کره ای دفاع میکنید خودشون نمیکنن:))
به به ابی سانمارتین هستین شما؟
اقای ابی سانمارتین زاده عزیز هر وقت تونستی 4تا مطلب از سایتهای معتیر وبی طرف لینک کنی من حتما به نظرتون احترام میذارم نه اینکه مارشال با زمبه نشستن مغرضانه 4تا جمله بلغور کنن وشما بیای اینجا به اسنتاد به مطالب مارشال وزمبه وقت دوستانو بگیری
عزیز جان این جوری نگو بهش این بنده خدا تقصیری نداره شغلش اینه بیاد بگه چینی بده کره ای خوبه،بجای این کارا یه دیگشنری خوب معرفی کنید تا استفاده کنه.خخخخخخخخخخخخخخخخ
رقابت کیا سراتو و ام جی
رتبه برتر سراتوhttp://www.otodata.com/compare.php?car1=113135&car2=88890
وقتی من متون ترجمه میکردم شما ها کجا بودید که به این راحتی جسارت کرده و بدن دانستن تحصیلات و شخصیت طرف مقابل بهش تهمت میزنید فیلم خودروهای چینی خیلی وقته سوخته چرا بیدار نمیشید بهتره برای اسپانسری و دریافت جیره و مواجب به شرکت های دیگه ای مراجعه کنید تعداد کم ام چی در
خیابان های ایران گواه این مطلب هست که چقدر ازین چینی گرانقیمت استقبال شده لذا با کاور کردن ام چی و سعی به بقا و دلرن رنگ و جلا به این حقیقت که این شرکت ورشکست هنوز تحت برند بریتانیاست بیشتر شبیه رویایی از دست رفته است البته من منکر این قضیه نمیشوم که این خودرو نسبت به جک و لیفان و چری طراحی بهتر و کیفیت بالاتری دارد
http://www.aparat.com/v/5iWw3واسه اینکه بیشتر شرمندمون نکنی همین فقط واست کافیه درگ پرادو3400با ام جی550
آقای آرسام (یحتمل نقطه هات فراموش کردی)
آموختن زبان چینی از نقاط قوت دارندگان ام جی است پس شما نیز سعی بنوما این زبان را فراگیری
البته پر واضح هست كه سان سين سونگ يا همان سان مارتين ، مجبوره كه بحث رو به تمسخر و لودگى بكشونه چون نميتونه مستند حرف بزنه و منطقى بحث كنه ، هيچگاه نديدم اين افراد سعى كنند به نقاط ضعف و قدرت يك خودرو بپردازند و هميشه راهى را انتخاب ميكنند كه اكثر اعوام انتخاب كردند و آن كلى گويى و تمسخر هست .
وقتى ايشون سراتو حلبى و بى كيفيت و پر استهلاك رو برتر از مزدا نيو ميداند و صنعت عاريه گرفته قوم ياغى چينى ( هون هاى فرارى – كره اى امروز ) را بر صنايع اصيل ترجيح ميدهد ، بايد دانست كه از چه وجهى از آدم هاى اين جامعه هست .
در هر صورت آنچه كه بايد گفته ميشد ، ارايه شد و تماما مستند و قابل پيگيرى هست . و
کی راه لودگی و لم پهنی در پیش گرفتی آقای بریمان نه ببخشید نریمان شما که از کره که از نام من شعری در وصف ام چی ساختی و کره این کشور پیشرفته با بیشترین و سریعترین رشد تکنولوژی در جهان با برندی با اصالت چینی و مهندسی معکوس مقایسه کردی؟ بهمین آسانی به جناب ابی افترا میزنید؟احتمالا پس شما و آرشام یا همان آر سام هم یک شخص و هویت واحد چینی گرا هستید بهتر دیدم با شما چینی شدگان بحث نکنم اما هجو گویی شما را پایانی نیست وقتی از سراتو بهنوان حلبی یاد میکنید
بدون اینکه به جایگاه این خودرو در جهان نگاه کنید چشم بسته غیب گویی میکنید
امیدوارم ام چی و میدیا موتورز قدر این همه حان فشانی های شما را دانسته و یک دور شما را با خودروی سوپر اسپرت انگلیسی الاصل و نجیب زاده ام چی 6 یا 7 و یا جی اس به یک ساعت دور دور ببرد باشد که رستگار شوید
اقای ابی سانمارتین عزیز شما خیلی کارت درسته من که در این کاردرستی شک ندارم اخه ناسلامتی شما پروفسور هستی که تونستی از سانمارتین ابی بسازی یا خدا اینم یک معجزه هست دیگه چوخ کم…..