اخباراخبار خارجی

لامبورگینی اوروس نسخه هیبریدی خواهد داشت

نخستین شاسی بلند کمپانی تولیدکننده سوپراسپرت ایتالیایی یعنی اوروس براساس گزارش ها نسخه هیبریدی خواهد داشت. Maurizio Reggiani یکی از مدیران کمپانی در گفتگو با Autocar  به تایید این خبر پرداخت و بیان داشت که این مدل در کنار نسخه بنزینی 4.0 لیتری هشت سیلندر توربوشارژ توربو دوقلو، یک نسخه هیبریدی خواهد داشت.

 

Maurizio Reggiani دقیقا مشخص نکرد که نسخه هیبریدی شامل چه نوع پیشرانه ای می شود و تنها به تایید خبر پرداخته است. همچنین مشخص نشده این پیشرانه توسط شرکت فولکس واگن توسعه می یابد یا کمپانی ایتالیایی لامبورگینی.

احتمال داشته سیستم انتقال قدرت هیبریدی یک نوع جدید از پیشرانه بنتلی بنتایگا باشد. گذشته از سیستم انتقال قدرت، Reggiani تایید کرد در طراحی مدل تولیدی شباهت بسیاری به نمونه مفهومی سال 2015 دارد.

 

او افزود که طراحی بیرونی اوروس تنها شبیه به مدل مفهومی نیست و در طراحی داخلی نیز این شباهت وجود دارد. از دیگر ویژگی های مدل باید به سیستم تعلیق فعال ضد رول، آیرودینامیک سطح بالا و برخی دیگر اشاره داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر حداقل باید تا سال 2017 منتظر ماند تا جزئیات دقیقی از شاسی بلند منحصربفرد اوروس کسب کرد. مشخص نیست طراحی نهایی اوروس به چه شکل خواهد بود و در صورت شباهت داشتن با مدل مفهومی جذاب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا