اخبار خارجیاسلایدشو

لامبورگینی اوروس RDB LA رونمایی شد

شرکت تیونینگ RDB LA از نسخه ارتقا یافته لامبورگینی اوروس با کیت بدنه پهن و متمایز رونمایی کرده است.

به گزارش دنده 6 – کاهش ارتفاع یک شاسی‌بلند یا کراس اور کار سختی خواهد بود چراکه معمولاً ظاهر نهایی این خودروها شبیه هاچبک ها یا استیشن‌های بزرگ می‌شود. همین موضوع درباره لامبورگینی اوروس موردبحث نیز صدق می‌کند و اگرچه شاید برخی افراد این تیونینگ را دوست نداشته باشد اما نظر ما نسبت به آن مثبت است

این سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی با کیت بدنه جدید RDB LA کاملاً جلب‌توجه می‌کند. علاوه بر قوس چرخ‌های پهن جلو و عقب، اوروس دارای عناصر اسپرت بدنه به ویژه در سپر جلوست. کاپوت نیز با نمونه‌های استاندارد متفاوت است و از ورودی‌های هوای کاربردی بهره می‌برد. رکاب‌های جانبی نیز هماهنگی بالایی با این کیت جدید دارند. وقتی به بخش عقب خودرو نگاه کنید دیفیوزر جدیدی با تیغه‌های برجسته را مشاهده خواهید کرد. خروجی‌های اگزوز متفاوت، اسپویلر روی لبه صندوق و بال بزرگ روی سقف تکمیل کننده کار هستند.رینگ‌های جدید لامبورگینی اوروس RDB LA بزرگ‌تر از نمونه‌های کارخانه هستند و از الگوی چند پره‌ای و ظاهر نقره‌ای بهره می‌برند. این ترکیب رنگ تضاد زیبایی با پوشش مشکی بدنه ایجاد کرده است. کالیپرهای ترمز جلو با رنگ قرمز و کالیپرهای عقب با رنگ مشکی نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر خواهند بود.
این تیونر تصاویری از کابین لامبورگینی اوروس تیون شده را منتشر نکرده اما با دقت در برخی از آن‌ها می‌توان برخی جزئیات را تشخیص داد. در این بخش نیز طرحی مشابه بدنه بکار رفته و رنگ اصلی کابین مشکی است. حدس می‌زنیم ترکیبی از چرم و جیر در بخش داخلی بکار رفته باشد و تریم فیبر کربن هم کار را کامل کند؛ اما جدای از اوروس تیون شده، خود لامبورگینی چند روز پیش نسخه پلاگین هیبرید اوروس را با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو، یک موتور برقی و باتری ۲۵.۷ کیلووات ساعتی معرفی کرده است. این مجموعه ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا