اخباراروپایی

لامبورگینی وارد کسب  و کار دوچرخه های الکتریکی می شود

دوچرخه های الکتریکی لامبورگینی

تاکنون حداقل دو بار، لامبورگینی با تولید کنندگان دوچرخه برای ساخت دوچرخه های الکتریکی با کیفیت بالا مشغول به همکاری بوده است. در حال حاضر، سازنده خودرو با شرکت ایتالیایی ایتال تکنولوژی ( Italtechnology ) همکاری می کند تا یک خط تولید دوچرخه الکترونیکی با مارک لامبورگینی را راه اندازی کند.

به تازگی در موزه لامبورگینی موسوم به Sant’Agata Bolognese اعلام گردید که دوچرخه های الکتریکی توسط ایتال تکنولوژی برای لامبورگینی در حال حاضر شامل دو مدل است – دوچرخه کوهستان و دوچرخه جاده ای.

 

 

 

 

ما هنوز منتظر هستیم تا از مشخصات دوچرخه های تولیدی  این شرکت اطلاعات بیشتری بدست آوریم ، اگر چه دوچرخه ها برای مشتریانی طراحی شده اند که ” که می خواهند  در جاده ها سواری طولانی مدتی داشته باشند ، و به حداکثر سرعت اجازه داده شده توسط مقررات فعلی دست یابند”.

هر دو دوچرخه ی الکتریکی به طور کامل طراحی شده و ساخته شده در ایتالیا هستند، در نتیجه بیش از پنج سال تحقیق روی آنها صورت گرفته، و  چهار اختراع بین المللی نتیجه ی آن است.

 

دوچرخه های الکتریکی باید به صورت آنلاین و از طریق خرده فروشان بین المللی به فروش برسند که ماه بعد فروش آغاز خواهد شد. خریدارانی که از طریق برنامه Ad Personam سفارش می دهند، می توانند رنگ های رنگ سفارشی را که معمولا برای خودروهای لامبورگینی محفوظ است انتخاب کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا