اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

لندکروزر سری ۷۰ به ژاپن بازگشت!

بازگشت پس از ۴۰ سال تولید!

تویوتا آفرودر فقید سری ۷۰ را به ژاپن بازگردانده است. J۷۰ که ابتدا در سال ۱۹۸۴ عرضه شد و اکنون برای سال ۲۰۲۴ دوباره بازگشته است.

مدرنیته در قالب کلاسیک بودن

مدل JDM-spec در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن رونمایی شد. این همان تویوتای آفرودی ۴۰ سال پیش نیست، چرا که دارای سیستم‌های مدرنی مانند دستیار کمکی شروع در سربالایی و سراشیبی است. تویوتا لندکروزر سری ۷۰ با مشخصات JDM، با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و همچنین کنترل پایداری و کنترل کشش فعال سازگار است.

در ژاپن، لندکروزر تازه متولد شده سری ۷۰ منحصراً به عنوان یک SUV شش در ارائه می‌شود که از یک پیشرانه ۲.۸ لیتری توربودیزل با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور نیرو می‌گیرد. در استرالیا، این خودرو را می‌توان با یک موتور V۸ دیزلی در اختیار داشت، در حالی که در امارات متحده عربی دارای موتور ۴ لیتری V۶ تنفس طبیعی گازسوز است.

از آنجایی که ژاپن بازاری با فرمان راست است، یک آینه اضافی روی گلگیر چپ نصب شده تا به عنوان یک راه حل قدیمی برای نقاط کور عمل کند. تویوتا حدود ۳۲، ۵۰۰ دلار برای این خودرو قیمت تعیین کرده است.  تویوتا تخمین می‌زند که هر ماه حدود ۴۰۰ دستگاه را در بازار داخلی خود بفروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا