اخباراخبار خارجی

لوسید موتورز از باتری شرکت LG Chem بهره می گیرد

شرکت لوسید موتورز به تازگی اعلام نمود که در همکاری با شرکت LG Chem به تولید باتری های لیتیوم یونی در صنعت خودرو ‌می‌پردازد.

این کمپانی بیان داشت که با همکاری شرکت موردبحث باتری اتومبیل های الکتریکی آینده خود را تامین می کند. اولین مدل این شرکت نیز لوسید Air بوده که اخیرا توسط لوسید معرفی شده است. لوسید در نظر داشته از سلول های استوانه ای که توسط LG Chem تولید می شود در خودروهای خود به کار گیرد.

این اعلام همکاری تنها چند هفته پس از خبر همکاری لوسید در تولید باتری های خود با سامسونگ منتشر شده است. این شرکت می گوید که قصد داشته دو معامله ای انجام دهد تا انعطاف پذیری بالایی در تامین باتری های اتومبیل خود داشته باشد.

لوسید می گوید انجام چند معامله در زمینه تولید باتری موجب می شود تا در صورت عیب یکی از باتری ها، شرایط استفاده از دیگر باتری فراهم باشد.

مدیرعامل لوسید موتورز، Albert Liu اظهار داشت:

” ما از تیم LG Chem برای حمایتمان بسیار تشکر می کنیم. باتری های LG Chem در بازار بهترین هستند و ما خوشحال هستیم که باتری های خود را توسط این شرکت تامین می کنیم.”

به هر حال انتظار می رود با همکاری بین LG Chem و لوسید شاهد تولید باتریهای پرظرفیتی برای محصولات این کمپانی باشیم که خودروهای آن را قادر می سازد تا مسافت بیشتری را سپری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا