اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

لوسید موتورز با معرفی اولین پیکاپ خود، بازی را به هم می‌زند؟

لوسید موتورز مستقر در کالیفرنیا، برخی از چشمگیرترین خودروهای الکتریکی دنیا را می‌سازد. طراحی‌ آنها خیره‌کننده بوده و فناوری آن‌ها منحصر به فرد و پیشرفته است. اما لوسید چالش‌های زیادی با فروش، جریان نقدینگی، هزینه‌ها و موارد دیگر داشت. در اینجا یک پاسخ وجود دارد که می‌تواند اعداد را فوراً تغییر دهد: تولید یک پیکاپ!

این آمریکاست. پاسخ بسیاری از مشکلات فقط «پیکاپ» است!
در مشاهده اخیر چیزی که به نظر می‌رسد یک وانت برقی لوسید است. افراد حاضر در Lucid Forum این عکس را از نمونه آزمایشی یک پیکاپ منتشر کردند که در کنار خودروی شاسی بلند Gravity پارک شده است تا این هفته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش درآید. آیا این واقعاً به این معنی است که یک پیکاپ لوسید به زودی به بازار می‌آید؟ این بسیار نامشخص است. یک سخنگوی لوسید از اظهار نظر در مورد محصولات آینده خودداری کرد.

از یک طرف، شباهت‌های ظاهری آشکاری به سدان لوسید ایر و تیزرهایی که برای Gravity جدید دیده‌ایم، وجود دارد. این یک طراحی زیبا و شیک است و می‌تواند زبان طراحی لوسید را به یک پیکاپ منتقل کند.

نگاه کردن به این موضوع و احتمال وجود یک پیکاپ لوسید واقعی دشوار است، اما واضح است که شرکت در مورد آن فکر کرده است. این می‌تواند یک تغییر بازی جالب برای این شرکت استارتاپی باشد.

این هفته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، زمانی که اولین Gravity رونمایی شود، اطلاعات بیشتری از لوسید موتورز دریافت خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا می‌توانیم در مورد هر پیکاپی که ممکن است در آینده این شرکت باشد، چیزی بیابیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا