اخباراخبار داخلی

لوکسژن در ایران به تولید خواهد رسید

شرکت آرمان موتور کویر در راستای سیاستهای اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تولید کار و اشتغال همانطور که پیشتر نیز اعلام کرده بود در آینده ای نزدیک وارد فاز تولیدی محصولات لوکسژن تایوان خواهد شد.

فرزین ترکی پور، مدیرعامل آرمان موتور کویر اظهار کرد: در همین راستا قرارداد تولید بین لوکسژن و آرمان موتور کویر امضا شده است و به زودی زیرساخت لازم جهت تولید محصولات این شرکت ایجاد خواهد شد.

فرزین ترکی پور ادامه داد: دپارتمان بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر نیز در این زمینه تحقیقات بازاریابی و انتخاب نوع محصول منطبق با نیاز بازار ایران را انجام داده است و تلاش دارد بعد از موفقیت در برندینگ و معرفی برند و محصولات لوکسژن این بار در راستای انتخاب محصولات مناسب تولید با خواست و نیاز بازار ایران گام موثری را در انجام فعالیت های خود بردارد.
گفتنی است آرمان موتور کویر از نخستین شرکت هایی بود که توانست زود تر از بسیاری از تولیدکنندگان استاندارهای ۸۵ گانه سازمان استاندارد را رعایت‌کند.

6 دیدگاه

  1. بر خلاف چینیا که در بحث ایمنی و کیفیت به پای دنا پلاس و پارس نمیرسن اما لوکسژن به پای ماشینایی که نام بردم میرسه و ازشونم سرتره هیچ کدوم از مشکلایی که توی ماشینای چینی هست تو لوکسژن نیست توی یه مجله خودرویی میخوندم که لوکسژن یو 6رو مقایسه کرده بودن با لیفان 820 و در پایان تمام امتیازات رو لوکسژن گرفته بود ولی متاسفانه اسم اون مجله یادم نیست چون پنج سال پیش خوندم

    1. بابا جون مادرت چيزي ننويس الان فکر ميکنن باز من اومدم يه چيزي نوشتم که بعدا” خودم و ديگران بيان مسخرش کنن و سوژه ي شوخي و تفريح بشه. سوتي اين گل واژه اي هم که نوشتي اينه که ليفان 820 پنج سال نيست که اومده شما مجله ي مقايسش با لوکسژن رو پنج سال پيش خونده بودي و از همه لحاظ از 820 بهتر بوده. ولي خداييش با اين جملت خيلي حال کردم که : ” بر خلاف چینیا که در بحث ایمنی و کیفیت به پای دنا پلاس و پارس نمیرسن اما لوکسژن به پای ماشینایی که نام بردم میرسه و ازشونم سرتره هیچ کدوم از مشکلایی که توی ماشینای چینی هست تو لوکسژن نیست “. دمت گرم داداش روزمو ساختي بالاخره اعتراف کردي که يک ماشين چيني تازه به پاي دنا پلاس و پارس رسيده (اونم تازه جلو نزده ازشونا فقط رسيده به پاشون) 🙂 🙂 🙂

  2. هرچی باشه از تولیدات چینی و ماشین های خودمون بهترن البته اگه درست قیمتگذاری کنن

  3. من از این خودرو مطلقا شناختی ندارم و قصدی هم ندارم که در مذمت یا ستایش از این خودرو سخنی بگویم. تنها به این نکته بسنده می کنه که کشور تایوان و تایلند هم در ساختن کالاهای تقلبی در جهان مشهور هستند. البته منظورم این نیست که این خودرو بده، چون شناختی از اون ندارم، بلکه میخواستم بگم این نظر برخی دوستان که می گویند از خودروهای چینی بهتر است نوعی پیش داوری است که ممکن است درست نباشد

    1. سلام مهدی جان بله حرف شما درسته بنظر منم نمیشه یهو در بارش نظر قطعی داد باید محصولاتش چند سال کار کنن تا بعد بشه نتیجه گرفت اما بنده شخصا فکر میکنم ماشیناش خوبن ولی اینکه بعضی از دوستان میگن از چینیا بهترن باید صبر کرد و دید در اینده چی پیش میاد و همچنین باید دید منظورشون با کدوم خودروهاست مثلا خودروی لوکسژن s3 که ظاهرا قراره قیمتی در حدود صد میلیون داشته باشه و خیلی هم از طراحیش نمیگذره و به روز هم هست رو نمیشه بیایم با خودروهای قدیمی و ارزان تر چینی مثل ام وی ام 530 یا لیفان 620 یا زوتی z300 و امثال این ها مقایسه کنیم بلکه s3 رو باید با اریزو 5 توربو و ام جی 360 توربو و بسترن b50f یا لیفان 820 مقایسه کرد و همچنین در بخش کراس اور لوکسژن u6 که قراره قیمتی بالای 140 میلیون داشته باشه رو باید با بی وای دی s7 و تیگو7 و جک s7 و هاوال h6 و ام جی rx5 که قراره به زودی وارد ایران شن مقایسه کرد و بعد دید کدوما بهترن

  4. در مورد این خودرو چند تا موضوع به ذهنم میرسه :1-شرکت لوکسژن تایوان به ثبت رسیده ولی تولیدش در چین انجام میشه به دلالیل کاهش هزینه و اینکه تایوان سابقه تولید خودرو نداشته.البته دلیلی نیست که کیفیتش پایین باشه.
    2-برند لوکسژن با اتکا به تولید محصولات الکترونیکی با کیفیت مثل قطعات الکترونیکی و تراشه های مدرن و با مشارکت HTCاز نظر سیستمهای سرگرمی و خودران که الان خیلی هم در کشورهای پیشرفته برای مشتری مهمه ماشین مدرنی محسوب میشه ولی در زمینه پلتفرم و قوای محرکه هنوز یکم گنگ هست.
    3-با توجه به طراحی ماشین که خیلی سلیقه ایه و فکر نمیکنم اگه شرایط اجبار برای مشتری نبود چون با سلیقه بازار کشورمون هماهنگ نیست کسی حاظر به خریدش باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا