اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

لکسس IS با همان پلتفرم قدیمی، آماده ورود به سال ۲۰۲۴

لکسس IS در حال وارد شدن به دهمین سال حضور در بازار ایالات متحده در شکل فعلی خود است. در حالی که در مقایسه با مدل ۲۰۱۴ به طور قابل توجهی خشن‌تر به نظر می‌رسد، بدون تغییر عمده‌ای برای سال ۲۰۲۴ ادامه دارد. برخی ارتقاهای بصری وجود دارد، اما مهم‌تر از آن، این سدان در تمامی مدل‌ها گران‌تر می‌شود.

نوآوری‌ها بزرگ نیستند، اما مدل پایه IS ۳۰۰ اکنون در کلاس F Sport Design موجود است و پیشرفت‌های بیرونی مانند رینگ‌های ۱۹ اینچی و نشان‌های ویژه را اضافه می‌کند. IS ۳۰۰ F Sport دارای همان ارتقاء بصری همراه با گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو، پدال‌های آلومینیومی و فرمان گرم شونده F Sport است.

با این حال، هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد. IS ۳۰۰ همچنان با موتور ۲.۰ لیتری توربو و چهار سیلندر در نسخه RWD یا ۳.۵ لیتری V۶ در فرم AWD به فروش می‌رسد.
به سراغ IS ۳۵۰ بروید و نسخه قدرتمندتری از پیشرانه ۶ سیلندر را در زیر کاپوت دریافت کنید که ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۷۹ نیوتون متر گشتاور، در مقابل ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۹ نیوتون متر گشتاور در IS ۳۰۰ ارائه می‌کند.

برای سال ۲۰۲۴، مدل قدرتمندتر دارای بسته Blackout به عنوان گزینه‌ای برای IS ۳۵۰ F Sport با رینگ‌های ۱۹ اینچی BBS مشکی مات، آینه‌های بیرونی مشکی، تزئینات کرومی تیره جلوپنجره و… است.

IS ۵۰۰ همچنان در خانواده IS ۲۰۲۴ مدل برتر است. این نسخه دارای یک موتور ۵.۰ لیتری V۸ در زیر کاپوت با حداکثر قدرت ۴۷۲ اسب بخار و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متری است. لکسس تنها ۱۵۰ نمونه از این خودرو را برای بازار آمریکا خواهد ساخت.

از نظر قیمت، هر IS ۲۰۲۴ گرانتر از مدل مربوط به سال ۲۰۲۳ است. قیمت مدل پایه اکنون از ۴۱,۲۳۵ دلار، در مقابل ۴۰,۵۸۵ دلار در سال گذشته شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا