اخبار خارجیاسلایدر

لکسوس عرضه یک پیکاپ لوکس را رد نمی کند

  لکسوس که از شکست تجاری مرسدس کلاس X مبتنی بر نیسان ناوارا دلسرد نشده است، عرضه یک پیکاپ لوکس را رد نمی کند.

به گزارش دنده 6 – اگرچه یک کامیون فانتزی در حال حاضر در خط تولید قرار ندارد، اما اگر مشتریان روزی بخواهند یک خودروی شیک را داشته باشند، بخش ممتاز تویوتا مخالف یک خودروی سودمند شیک نیست. افشای غافلگیر کننده توسط تاکاشی واتانابه در یک کنفرانس مطبوعاتی که در ژاپن برگزار شد و در طی آن او چند نکته دیگر را به اشتراک گذاشت.

لکسوس گفت که اگر چراغ سبز برای تولید باشد، یک لکسوس اوت بر اساس هیچ محصول موجود تویوتا نخواهد بود. در نتیجه، هیچ ارتباطی با خودروهایی مانند هایلوکس، تاکوما یا توندرا نخواهد داشت. در واقع، از آنجایی که تیم توسعه آن را صرفاً برقی می ‌سازد، اصلاً موتور احتراقی هم نخواهد داشت. واتانابه اشاره کرد که در حالی که تویوتا مسئولیت کامیون‌های پیکاپ را بر عهده دارد، لکسوس می‌خواهد به مخاطبان زیادی پاسخ دهد. اگر افراد کافی توسعه یک کامیون را تضمین کنند، ممکن است اتفاق بیفتد.

LM نمونه بارز یک لکسوس غیر متعارف است زیرا یک مینی ون است. این خودروی گران ‌قیمت در سال 2019 به عنوان محصولی متمرکز بر چین و قبل از اینکه در بازارهای دیگر معرفی شود، عرضه شد. از قضا، LM اصلی در ژاپن فروخته نشد، حتی اگر در آنجا تولید شد. مدل نسل دوم که اوایل سال جاری معرفی شد، در بیش از 60 کشور از جمله ژاپن، استرالیا و برخی بازارهای اروپایی در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا