اخبارچینی

لیفان 820 با قیمت 83 میلیون تومان رسما به بازار آمد

روز گذشته مراسمی در ساختمان مرکزی کرمان موتور به مناسب اهدای کلید و تحویل اولین نمونه های لیفان 820 به خریداران این سدان بزرگ چینی برگزار شد.

کرمان موتور که پیشتر با جسارت در ارائه خودروهایی مانند جک اس 5 موفق به فروش قابل توجهی شده بود، حالا قصد دارد تا با لیفان 820، فاصله قیمتی بین 80 تا 100 میلیون تومان را پُر کند.

در این بازه قیمتی عملا هیچ خودرو سدان خانوادگی صفر کیلومتری ای در بازار وجود ندارد و عملا انتخاب مشتریان به مدل های کارکرده و  دست دوم از خودروهای ژاپنی و کره ای سال های قبل محدود می شود.

لیفان 820-24

حالا لیفان 820 که از نظر مشخصات فنی مشابهت فراوانی با تویوتا کمری نسل قبل دارد، به بازار عرضه شده تا به یک الترناتیو صفر کیلومتر در برابر انبوهی از خودروهای شناخته شده اما قدیمی مبدل شود.

باید منتظر ماند و دید که این سدان سایز بزرگ چینی در عمل چقدر می تواند در برابر رقبای خوشنام و پا به سن گذاشته خود قدرتمند ظاهر شود.

لیفان 820-23

نظر شما چیست؟ لیفان صفر کیلومتر 83 میلیونی با گارانتی 5 سال و 150 هزار کیلومتر را به خودروهایی مانند هیوندای سوناتا، تویوتا کمری و مزدا 3 ترجیح می دهید یا خیر؟

 

56 دیدگاه

  1. ماشینی مثل کمری اگه قرار باشه با هشتاد تومن خرید بالای صدهزار کاره و البته مربوط به چند نسل قبل، هرچقدم کم استحلاک باشه ولی کلی از عمرش رو گذرونده قطعا، احتمالا این لیفان ارزش خرید بیشتری داره. چینیا هم ثابت کردن هر ماشینی میسازن از نسل قبلی خودش خیلی بهتره..‌.

  2. معلومه ارزش خرید نداره لیفان. 80 میلیون برای چی باید داد…. 30تومن بزار روش آلنترا بگیر.

    1. خب یه دفعه بگو 300 تومان بذار روش لکسوس بگیر
      چه ربطی داره خب، ما داریم تو قیمت خودش بررسی می کنیم
      سی تومان که شما میگی یه ذره دو ذره نیست که بخوای بذاری روش

      جواب من به سوال این تیتر:
      باید لیفان بیاد بازار امتحان خودشو پس بده تا بعد ببینیم ارزش داره یا نه، الان غیب که نمیشه گفت. ولی در کل من جک اس 5 اتومات رو به این ترجیح میدم.

  3. وقتی یک اسباب بازی به نام MVM 110S بالای 30 میلیون قیمت میخوره و مثل قند فروش میره، 100 درصد لیفان 820 هم مشتری خودش رو پیدا میکنه. ناسلامتی کمری چینی به حساب میاد و کلی تو چشم همسایه ها و فامیل میره! (تازه موتور 2.4 لیتری هم داره که خودش آخر کلاسه)

  4. من خودم ماشین چینی دارم که 45 خریدم ولی هنوز برای من پرداخت 83 میلیون برای یک سدان چینی مثل این یا بستورن توجیهی نداره. حالا بستورن تازه مال بهترین و قدیمی ترین برند چینی هست. الان خداوکیلی سن یانگ تیوولی کره ای 90 باشه یا حتی جک اس 5 خوش نام امتحان پس داده 80 باشه شما اینو میخرید!؟ من اینو حتی پایینتر از سراتوی 2000 سایپا هم رتبه بندی میکنم.

    1. خب سراتوی ۲۰۰۰ با کلی امکانات کمتر و این که اتاقش یه کلاس از این کوچیکتره ۹۰ تومنه. سانگ یانگ که عملاْ هاچ بک هست و کراس اوور بودنش مزیتی نسبت به سواری ها نداره و جک اس ۵ چون توربو هست دردسر های خودش رو داره (نیاز به بنزین سوپر، مصرف زیاد و هزینه نگهداری بالاتر) و قیمت تیپ اتوماتیکش فعلاْ مشخص نیست. به نظرم لیفان فروش خوبی خواهد داشت ولی بازار بقیه رو هم خیلی خراب نمیکنه

    2. در مورد بسترن منم قبول دارم که نسبت به قیمتش ارزش خرید نداره ولی در مورد تیولی با توجه به قیمت 105 میلیونیش ( قیمت 90 میلیون که توسط رامک خودرو اعلام شده قیمت خام خودرو بدون مالیات بر ارزش افزوده و هزینه شماره گذاری است ) حدودا 20 میلیون از لایفن 820 گران تره که مبلغ کمی نیست و خیلی ها تو کشور مثل خودم حتی 80 میلیون هم ندارم چه برسه به 105 میلیون.پس مقایسه 820 با تیولی به نظرم اشتباه است.در مورد جک S5 هم باید بگم این زرنگی کرمان موتوره که در هر حال چه مشتری سدان لیفان رو انتخاب کنه چه کراس اوور جک سود حاصل از فروش تو جیب کرمان موتور خواهد رفت.

  5. مشخصات بارزش
    بسیار بزرگ و جادار
    موتو پرقدرت ۲۴۰۰
    گیربکس ۶ دنده اتومات
    هندلینگ و تعادل عالی

    1. موتور 2400 بعد 158 اسب بخار؟؟؟؟؟ اونم با کلی اتلاف انرژی تو سیستم انتقال قدرت؟؟ اصن مزیته؟؟؟
      هندلینگ و تعادل عالی رو از کجا آوردی؟ هنوز نیومده جواب پس نداده؟

  6. صالح نژاد
    من لیفان 620 دارم مردم گول ظاهر 820 را نخورید این شرکت لعنتی پس از خرید شما را رها میکند نه پشتیبانی قطعه میکند و نه مسولیت خرابی هایی که خود سازنده مقصر هست میپذیرد .

    1. دوست عزیز منم ۶۲۰ داشتم و فروختم و اینو ثبت نام کردم . بابت قطعه هم هرچی لازم داشتم تهیه کردم و همه چیش موجود بود . کم بود اما بود

  7. من خودم بسترن دارم و راضی هستم ولی این لیفان 820 هم حرفهای زیادی برای گفتن داره شاید از بسترن هم بهتر باشه . با این قیمت نمیشه هیچ گزینه مناسبی توی بازار گیر آورد که هم امکانات و تکنولوژی های به کار رفته توی لیفان 820 رو داشته باشه و هم کارکرد بالایی نداشته باشه و به خرج نیفتاده داده باشه. منصف باشیم وقتی که یک شرکت ماشینشو برای 5 سال و 150 هزار کیلومتر گارانتی میکنه یعنی حداقل تا 5 سال روی کارکرد مناسب و کم خرجش اطمینان داره. بله این خودرو در حد خودروهای کره ای و ژاپنی نیست ولی نزدیکترین خودروی همکلاسش چند ده میلیون گرانتره. درسته بازده موتور بالا نیست ولی کمری 2007 هم که خیلی ها سنگشو به سینه میزنند دقیقاً همین مشخصات موتور رو داره. استفاده از طراحی مناسب ، پلت فرم مناسب، موتور قابل قبول و نه به روز ، آپشنهای کامل ، استفاده از قطعات مناسب تولید شده توسط قطعه سازان به روز دنیا همگی نشانه مناسب بودن این خودرو در رنج قیمتی خودش رو داره. درسته ایراداتی هم بهش ممکنه وارد باشه مثل رینگ کوچک نسبت به بدنه که اگه به جای رینگ 16 از 17 استفاده میشد بهتر بود یا شاید کمی کیفیت نه چندان بالای مواد استفاده شده در کابین. ولی هر طور حساب کنید با این قیمت بیشتر از این نمیشه انتظار داشت. سانگ یانگ تیولی هم که یک عده سنگشو به سینه میزنند هم ده میلیون گرانتر از اینه و هم از نظر سایز اتاق و قدرت موتور یک رده پایینتر قرار میگیره. با این پیشرفت چین در صنعت خودروسازی اختلاف خودروسازی چین با کره به شدت داره کم میشه و برندهای خوب چینی مثل ام جی ، فاو، جیلی و … توجیه خرید دارند. لیفان هم خیلی به سرعت د رحال پیشرفت هست و لیفان 820 اصلاً قابل مقایسه با لیفان ایکس 60 و 620 و 520 نیست و انصافاً لیفان 820 یک سر و گردن بالاتر از خودروهای قبلی شرکت لیفانه.

    1. با شما موافقم
      برندهای خوب چینی نه همشون فاصلشون رو با کره ای ها خیلی کم کردن و برگ برندشون قیمت پایینتره که باعث میشه فاصله قیمتی با کره ای ها منطقی برای قیمت گزافشون نداشته باشه و خیلی ها به سمت این ماشین برن تا سراتو از رده خارج سایپا که نه تنها اپشنی نذاشته رو این ماشین بمونه بلکه از نظر ایمنی هم بهش رحم نکرده! از ترمز عقب کاسه ای بگیر تا حذف esp و ایربگها و … حالا قطعات ایرانی مثل صندلیهای اذین و لاستیک و … بماند!
      این ماشین فقط باید از نظر دوام خودشو نشون بده وگرنه طراحی خوبی داره امکانات خوبی داره گارانتی 5 ساله موتور 2.4 مشابه کمری و …

      با اینحال بنظرم باید صبر کرد این ماشین بیاد امتحان خودشو پس بده بعد واسه خریدش اقدام کرد

  8. بازهم شایعه پراکنی بازهم منحرف کردن تاپیک و موضوع در حیرتم این کره ای ستیزی برخی از کاربران از چه جایی منتشر میشود؟اینجا در مورد زمان عرضه و نهایتا قیمت لیفان 820 چینی بود و رقبای چینی اش پس یهتر است در مورد لیفان سخن سرایی کنید و نه سراتو که کیفیت آن سالهاست تضمین شده و دارندگان آن راضی و بازار دست دوم عالی قطعات مصرفی فراوان دارد بهر حال موضوع خصمانه شما در برابر سراتو برکسی پوشیده نیست

  9. دوستان یه نگاهی به: تلق شکسته کیلومتر شمار، پلاستیک براق بازیافتی داشبورد ،تو دری های عیجی که از پلاستیک بازیافتی ساخته شدن، ترمز دستی که قاب رویی اون افتاده ، قاب جا به جا شده دسته فرمون و خلاصه کیفیت مونتاژ بسیار پایین اجزاء داخلی نگاه بکن

    من پتوهم زدم یا شما هم همین چیزایی رو میبینید که من میبینم؟
    یکی به من بگه 80 میلیون تومان پول خرج کجای این وسیله شده؟

  10. دوستان فقط 1بارلذت اون معکوس دنده اتومات کمری تو سرعتهای بالا .بله تویوتا ماشینیکه واسه یه عمره . چطور میشه با این کیفیت ماشین بدون اصالت مقایسه کرد؟83میلیون ریسک واسه ماشین.

  11. یک مساله ای رو دوستان دقت نمیکنند و اون اینه که همه چینی ها رو به یک چشم نگاه میکنند. دوستان درست میگید به هر حال کم کم داره فاصله برند های چینی خوب و باکیفیت با کره ایها کم میشه. چینیها هم تو همون مسیری هستند که کره ایها 15 سال پیش طی کردند ولی ما داریم میگیم برند های خوب چینی. فکر نمیکنم لیفان به هیچ عنوان جزو برندهای خوشنام چینی باشه. حداقل در کشور ما که اینطوره. البته اینها دارند پیشرفت میکنند و ما هم موش آزمایشگاهیشون هستیم. ولی با توجه به خوشنام بودن برند هایی مثل فاو . جک و برلیانس هم در ایران وهم در چین انتخاب خودروهای این سه کمپانی به هر حال نسبت به چری و لیفان ریسک کمتری داره.

    1. سلام
      امین جان من خودم قبلا لیفان 620 موتور 1600 داشتم و این صحبت شما رو قبول دارم که حد اقل در ایران لیفان برند خوشنامی نیست منم از 620 به نسب پولی که دادم انتظار بیشتری داشتم در کل لیفان 620 نظر منو جلب نکرد اما هر بدی داشت موتورش واقعا خوب بود زمانی که من لیفان رو گرفتم کسایی بودن که همزمان با من سمند و پارس با موتور xu7گرفتن الان یکیشون واشر سر سیلند رعوض کرد ه یکیشون دچار روغن سوزی شده اما موتور لیفان 620 1600 سی سی من با کارکرد 90 هزار همچنان موتورش بدون عیب و سر حال بود ( با توجه به اینکه خوزستان زندگی میکنم و هوا واقعا گرمه و شش ماه از هر سال کولرش روشن بود) الانم لیفان موتور تریتک سراغ دارم که با وجود کارکرد های بالای 120 هزار هنوز موتورشون هیچ مشکلی پیدا نکرده اما خب خودتون بهتر میدونید که همه ماشین موتورش نیست اگر سایر قسمت های 620 کیفیت موتورش رو داشت نمیفروختمش و لیفان 820 مطمئنا به نسب 620 پیشرفت کرده و البته قیمتشم خیلی بالاتره اما امیدوارم نسبت به قیمتش انتظارات رو بر اورده کنه

      1. بردیا جان موافقم. کلا به نظر من اکثر خودروهای چینی به هر حال با اصول و فکر بیشتری نسبت به خودروهای ایران خودرو و سایپا ساخته شدند. لیفان هم امکان داره با ایکس 50 و 820 بتونه جای خودش رو در بین چینی های خوشنام باز کنه.به هر حال ظاهرا که فقط کمپانیهای چینی و فرانسوی به ایرانیها ماشین میدن!!! از فرانسویها که به جز 206 تا به حال خیری نرسیده. امیدوارم حداقل کیفیت خودروهای چینی بالاتر بیاد که اکثریت مردم جامعه ما که قشر متوسط هستند و مشتری اصلی خودروهای چینی بتونند سودش رو ببرند.

    2. آقا امین با کل حرفات موافقم بجز اون برندهایی که بعنوان خوشنام های چینی نام بردی
      تا اونجا که مشخصه خوشنامهای چینی از نظر آمار فروش و کیفیت در چین و بقیه نقاط و غیره به ترتیب عبارتند از:
      – جیلی
      – ام جی
      بعد از این دو میشه:
      – بسترن
      – جک
      برلیانس اصلا قابل مقایسه با این بالایی ها نیست از نظر ایمنی و شتاب هیچ حرفی برا گفتن نداره.

      1. فرمایشتون کاملا متینه. راستش من زمانی که اون کامنت رو تایپ میکردم بیشتر نظرم اول خودروهایی بود که در حال حاظر در ایران تولید یا عرضه مستقیم میشه و ثانیا خودروهایی که در رده قیمتی 45 تا 80 میلیون هستند. وگرنه ام جی بهتره بله! ولی با انتخاب ام جی وارد محدوده قیمت کره ایها و فرانسویها میشید. آیا کسی میاد با وجود رنو کپچر یا فلوئنس و مزدا 3 و کرولا و سورنتو و النترا که همه زیر 120 میلیون هستند 125 میلیون بده ام جی 6 بخره!!!؟ جیلی 85 میلیونی هم باز به برلیانس 50 میلیونی و جک 60 میلیونی دخلی نداره. ضمن اینکه من فکر میکنم کیفیت فاو بسترن از جیلی 7 خیلی خیلی بهتره که البته عظمت جیلی رو مخصوصا بعد از خرید وولوو نمیشه کتمان کرد.. برای این گفته شما که برلیانس از نظر ایمنی هیچ حرفی برای گفتن نداره که هیچ مدرکی نیست چون اصلا تست نشده. از نظر شتاب هم فکر میکنم حد اقل در حد هم قیمتهای چینیش باشه.. جک هم علیرغم قیمت بیشترش (حدود 10 میلیون) به نوبه خودش به کم شتابی معروفه و دیگر خودروهای چینی هم که همه با موتور 1500 تا 2000 هستند و همه از نظر شتاب کما بیش در یک حد هستند. کل این بحث رو هم اصلا به این صورت میشه زیر سوال برد که آیا صرف اینکه یه خودروی 45-50 میلیونی از نظر شتاب حرفی برای گفتن نداشته باشه خودروی خوبی نیست!؟ تویوتا یاریس…> 110 میلیون تومان…> شتاب کمتر از 206 با قیمت 30 میلیون!…> یاریس در مقابل 206 هیچ حرفی برای گفتن نداره!!!!!! ما الان خودروهای 100 میلیونیمون هم تمام انتظارات رو برطرف نمیکنند چه برسه به یک خودروی 45-50 میلیونی!!! “هیچ حرفی برای گفتن نداره” جلوی چه خودرویی؟! جلوی ام جی 125 میلیونی!؟ یا جیلی و بسترن 85 میلیونی؟!

          1. بله بردیا جان 230 همونطور که سپهر عزیز فرمودند 4 ستاره داره ولی 320 و 330 هنوز تو هیچ موسسه ای تست نشده و از نظر ایمنی شرایطش مبهمه.

          2. سپهر جان راستش من بر طبق اطلاعاتی که اون سایت داده بود گفتم شما از جزئیات تست و امتیاز هایی که گرفته اطلاع دارین؟ چون اگر امتیاز دقیق رو بدونیم میشه حدس بزنیم 4ستاره گرفته یا 5 ستاره اما اون سایت کلی گفته و جزئیات رو مشخص نکرده اما اگر شما میگید 4 ستاره گرفته حتما همینطوره چون من در برابر شما اطلاعاتم خیلی محدوده

          3. متاسفانه دست یابی به اطلاعات تست تصادف چینی ها بسیار سخت هست و این دوستان حتی به عمد از راه اندازی بخش انگلیسی زبان سایت C NCAP خودداری می کنند اما اچ 200 طراحی جدیدتری نسبت به اچ 300 دارد و چهار ستاره سی ان کپ را در سال 2014 دریافت کرده است.

  12. درسته لیفان با محصولاتی که تا حالا بیرون داده جز برندهای مطرح چینی نبوده ولی این ماشین پتانسیل اینو داره که محبوب بشه با توجه به طراحی زیبا و مشخصات فنی خوب و اپشنهای زیاد و گارانتی 5 ساله و …
    ولی به هر حال تا دست مصرف کننده نرسه و امتحان خودشو پس نده نمیشه قطعی در موردش نظر داد برای همین پیش خرید کردن ماشین چینی با این قیمت که سابقه ای ازش نداریم ریسکش زیاده
    ولی اخه از اونورم رقیب قیمتیش یعنی سراتو سایپایی هم حرفی واسه گفتن نداره! از فقر اپشن شدید بگیر تا حذف ایربگها و ترمز عقب کاسه ای و حذف esp و کیفیت رنگ در حد پراید و صندلی و لاستیک ایرانی و … اونم با قیمت بیشتر و بازار دست دو ضعیف که به محض خرید 5 میلیون از قیمتش میوفته میتونین بامارو چک کنین حرفی واسه گفتن نداره!
    تو رده بندی کیفی هم از زمستان 94 افت کیفیت داشته و از 3 ستاره کیفی به 2 ستاره کیفی تنزل کیفیت داشته که نشوندهنده استفاده بیشتر از قطعات ایرانی تو این ماشین و افت کیفیتشه و الان با بسترن هر دو 2 ستاره کیفی دارن

    http://www.tabnak.ir/fa/news/573645/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF

  13. چینی ها دارن توانمندیشون رو اثبات میکنن…
    اگر ماشین بی نقصی باشه من حتما به نمونه دست دوم کره ای یا ژاپنی ترجیهش میدم
    البته بسترن b50f هم بسیار بسیار دوستداشتنیه

  14. من می نویسم امضا می کنم کسایی که این ماشین رو می خرن پشیمون میشن.
    1 سال دیگه ببینید چندتا آگهی فروش مدل 95 با کارکرد کم و زیر قیمت زده خواهد شد.

  15. نظره دوستان قابل احترام اما اگر مثلا ماكسيما هنوز صفرش توليد ميشد كسي نميخريد؟چون به قول دوستان امكانات صفر ،گيربكس قديمي، مصرف بالا ،پايداري سره پيچ ها ضعيف،كيفيت ساخت و مونتاژ بخصوص دو سه سال آخره توليد افت كرده و …نه عزيزان شك نكنيد همچنان ماكسيماي از رده خارج فروش ميرفت .
    منظورم اينه كه تا وقتي با ٨٠ تومن بشه ماشين ژاپني و كره اي حتي بدون امكانات خريد پول دادن بابت چيني توجيه نداره

  16. همون سراتویی که آپشن هاش کم هستند و باطریش ایرانی شده و لاستیک هاش هنوز بالای 95 درصد قطعاتش کره ای هست و بازار دست دومش دیگه بیاین از من بپرسین که هرسراتویی پیدا میکردم واسه خرید یا یه ساعت پیش فروش رفته بود یا طرف با 7 الی 8 نفر واسه قروش خودروش همزمان قرار گذاشته بود لپ کلام بازار دست دوم کره ای ها بخصوص سراتو اپتیما سوناتا النترا و حتی اکسنت عالیه
    من ارجیح میدم کره ای کم آپشن داشته باشم که فقط لاستیک هاش و رنگ بدنه ایرانی باشه تا لیفان 100 درصد چینی با امکانات بهر حال این نظر من هست و 80 ملیون واسه یه چینی که مشخص نیست چقدر دوام داشته باشه پول خیلی زیادیه

    1. آقا قبول،سراتو ٢٠٠٠ ماشين پرقدرت و پرشتاب با گيربكس ٦ سرعته هماهنگ و مصرف سوخت معقول و استهلاك كم.فقط لطفا ديگه اسم اين ماشينو نيار .فك كنم نه فقط من بلكه همرو به اين اسم حساس كردي.اين ماشين چند ساله كه تو بازاره و معايب و محاسنش مشخصه.

    2. دوست عزیز من مطمئنم همون لیفان صد درصد چینی هم مثل سراتوی آشغال سایپا ترمزاش مشکل نداره، سراتوی سایپا حتی تو کارکرد پایین هم بعضاً صدای اتاق و اکثراً ترمزاش ایراد داره و سرو صداهای عجیب قریب و لرزش زیادی داره.

    3. کاملاً موافقم. موندم اون 3 نفر معلوم الحال چرا منفی دادن. شاید از کرمان خودرو یا نمایندگی فروش لیفان هستن.

    4. زندگی سانی :
      بیدار شدن از خواب با صدای تبلیغات شرکت هیوندای و یا کیا
      سر زدن به سایت های خودرویی و تعریف کردن از کره و محصولاتش تا حد جنون
      خوردن ناهار در کنار سوییچ کیا ریویی که داره و تخریب خودروهای چینی
      سر زدن به سایت های خودرویی و تعریف کردن از کره و محصولاتش تا حد جنون
      صرف شام همراه با یک فیلم کره ای و تخریب خودروهای چینی
      سر زدن به سایت های خودرویی و تعریف کردن از کره و محصولاتش تا حد جنون
      خوابیدن با صدای لالایی تبلیغات کیاموتورز
      دیدن خوابِ سر زدن به سایت های خودرویی و تعریف کردن از کره و محصولاتش تا حد جنون
      بیدار شدن…

  17. الان سانی میاد میگه همه شماها معلوم الحالها یک نفرید و اون یه نفرم یه دلال ماشینای فرانسویه! 🙂

  18. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
    با یکی از دوستان که از مسئولان تست کرمان موتور هستش در مورد 820 صحبت کردم.چند نکته گفت که خواستم باهاتون به اشتراک بزارم.
    اول اینکه از 820 خیلی تعریف می کرد.حتی بیشتر از اس5 اتوماتیک.ایشون گفت لیفان تو ترکیب مدیریتش تغییر ایجاد کرده و نتایج اولیش همین 820 و ایکس50 هستن.نکته بعد اینکه معتقد بود ماشین تو شتاب اولیه از اس5 ضعیفتر اما تو کفی به راحتی اس5 پشت سر میزاره.مصرفش هم معقول تره.در مورد هندلینگ ماشین با توجه به اندازش خیلی تعریف کرد و گفت عالیه.معتقد بودن بهترین گیربکس بین ماشینهای چینی داره(البته ایشون ام جی ماشین چینی نمیدونن) و اصلا ماشین به زوزه کشیدن و سکته نمیفته تو تغییر دنده و خیلی هوشمند دنده تغییر میکنه.ترمز پارک ماشین پدالی هستش و ترمز دستی نیست.از معایبش ایشون بیش از هر چیز به کیفیت پلاستیکهای داخل خودرو اشاره کرد و معتقد بود درجه 3 هستن البته کمپانی لیفان طبق صحبت ایشون مدارک فرستاده که نه درجه دو هستن.خلاصه که خیلی تعریف میکردن.اس5 اتوماتیک هم به زودی با قیمت 88 میلیون کارخانه میاد.
    در مورد سوال سایت.من نه پول خرید کره ای دارم و نه چینی.طبعیه اگه تفاوت قیمتی نداشته باشن همه ما کره ای انتخاب میکنیم.ولی تفاوت قیمتی دارن.اگه خدمات پس از فروش حساب کنیم فکر کنم من چینی انتخاب کنم چون خبر از قیمت قطعات کره ای ها دارم.یکم اذیت کننده هستش.

  19. حالا دوستان ما با 30 تومان بریم لیفان 820 برداریم یا چری اریزو 5.. چکار کنیم. بلاتکلیفیم. یعنی خاک بر سر این پسابرجام بکنند که تازه یکی یکی سر و کله چینی ها داره پیدا میشه .

  20. سلام
    با توجه به اینکه چند سالی است از مشتریان مدیران خودرو هستم از نظر خدمات پس از فروش و احترام به مشتری واقعا از استاندارد بالایی برخوردارمی باشند.

  21. اصلااا نباید اینو با سراتو سایپا مقایسه کرد سراتو سایپا تمام اکثر قطعات اصل کره اس و ماشین واقعا با کیفیته نه این ماشین ک ارمش مثل شبکه سه خخخخخخ شما راحت میتونین سراتو بردارین و توش اپشن بذارین عمرا لیفان 820 به پاتون برسه هرکی اینو بخره صاحب اول و اخرش خودشه هرچقدم پول بدی بازم یک چینی خریدی

  22. واقعا مقایسه کره ای مثل سراتو حتی سایپایی که تمام آپشن هاش به یغما رفته با چنین خودروی فیک و بی اصالتی مثل یک شوخی میمونه منم با ایمان موافقم در نهایت سراتو سایپا رو میشه در اطلس خودرو فول آپشن کرد از کی لس و سانروف گرفته تا استارت استپ و گرمکن سرد کن اما واقعا برخی آپشن ها غیر ضروری هستند بنظر من گرمکن و شیفتر دنده سراتو که پشت فرمان هست چنان کارایی نداره اما در عوض کی لس و استارت استپ کاربردی تر هست

  23. ترجيح ميدم ليفان نو بخرم تا يه آزراى ٢٠٠٧ كه حالشو يكى ديگه برده ازين به بعد خرجش با منه اونم چه خرجى!!!

  24. من تو نمایندگی یه لیفان ۸۲۰ سوار شدم…بهتر از تصاویری بود که تو سایت منتشر شده
    انگار اون وارداتی بود و اینا مونتاژ ایران
    حس نسبتا خوبی نسبت به ماشینای چینی وارد میکرد,اگه قیمتش بیاد پایین ارزش خرید داره…
    برحال اگه چیزی که من فکر میکنم درست باشه و اینا بخواد تو ایران تولید یا اسمبل بشه,مثل بقیه ماشین ها “سنبل” میشه عین کاردستی بچه دوم دبستان
    سراتوی به اون خوبی رو با نمونه مونتاژ ایرانیش مقایسه کنید
    برای اون ماشین کره ای فاجعه ست…
    حال چینی هم بخواد تو ایران تولید بشه… چه ماست مالی تو ماست مالی بشه!
    تو کاتالوگ نوشته,تمام امکانات بدون اطلاع قبلی قابل تغییر اسن
    یعنی شما پول کیلس و هزار امکانات دیگه میدید از قبل(پیش فروش)
    بعد یتو میبینید یه فرقونو رنگ زدن ۸۰ تومن کردن تو پاچه تون میگن بفرما…
    ریسک خطرناکیه
    مخصوصا اگه اسمبل ایران بخواد باشه!

  25. سلام خدمت دوستان عزیز.به نظر بنده بهترین برند چینی که وارد بازار ایران شده ام جی و جیبی بوده و بعد از این دو جک هم خریدش معقول تر باید باشه تا لیفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا