اخباراخبار خارجیاخبار داخلیاسلایدرچینی

لیفان X50 معرفی شد،مشخصات فنی + گالری و قیمت نهایی

جدیدترین محصول کرمان خودرو دنده 6 – سپهر زنگنه – کرمان خودرو پس از عرضه موفقیت آمیز لیفان X60 حالا برنامه دارد تا سه مدل تازه از این خودروساز از سری های 720 ، 820 و X50 را هم به بازار عرضه کند،پیش از این در مطالبی به معرفی مدل های لیفان 720 و لیفان 820 پرداخته بودیم، اما حالا در خصوص مدل لیفان X50 باید گفت که این خودرو یک کراس اوور کوچک (کوچکتر از لیفان X60) با مشخصات فنی یک خودرو شهری هاچ بک (موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 100 اسب بخاری با 133 نیوتن متر گشتاور) است که همچون سایر خودروهای چینی از ساختار موتور جلو و دیفرانسیل جلو بهره می برد.طراحی ظاهرا این خودرو در مجموع جذاب است ولی در نگاه اول و در نمای جلو بیننده را به یاد برخی مدل های اپل و کرایسلر می اندازد و در نمای عقب، شباهت غیر قابل انکاری به آلفارومئو جولیتا دارد.این در حالیست که طراحی نمای جانبی خودرو در اوج سادگی انجام شده است.

كليپ يررسي ليفان X50

به نظر می رسد که لیفان بر خلاف نمای خارجی،در نمای داخلی به طراحی مشترک و مشابهی برای محصولات خود دست یافته است که ماحصل آن را می توانید در شکل و شمایل داشبورد لیفان ایکس 50 به خوبی مشاهده نمایید.در بخش فنی به غیر از موتور چهار سیلندر و گیربکس 5 سرعته دستی،شاهد عرضه این مدل با گیربکس CVT هستیم و فنربندی نیز از نوع ساده و شناخته شده مک فرسون برای چرخ های جلو و بازوهای نیمه دنباله ای برای چرخ های عقب انتخاب شده و ترمز ها نیز در هر چهار چرخ به صورت دیسکی هستند.

لیفان ایکس 50 در بازار داخلی چین در حدود 4 ماه است که معرفی شده و با محدوده قیمتی 60 تا 83 هزار یوآن عرضه می شود، این رقم اندکی کمتر از قیمت پایه لیفان ایکس 60 (حدود 80 هزار یوآن) قرار می گیرد و با این حساب می توان انتظار داشت که قیمت این خودرو در بازار داخلی نیز اندکی نسبت به لیفان ایکس 60 کمتر باشد و در محدود 50 میلیون تومان قرار گیرد.

 

لیفان X50 – مشخصات فنی

 

قیمت نهایی لیفان X50 قیمت 52،900تحویل 3 ماه اینده .نمونه گیربکس دستی47،900.

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

راین V5 با تنها 2 ستاره ایمنی به بازار می آید ؟!

راین V5 با تنها 2 ستاره ایمنی به بازار می آید ؟!

گزارش تصویری رونمایی از لیفان 820 در چین

گزارش تصویری رونمایی از لیفان 820 در چین

اولین ملاقات با لیفان X50 + فیلم

اولین ملاقات با لیفان X50  + فیلم

چری تیگو 5؛محصول جدید مدیران خودرو MVM

چری تیگو 5؛محصول جدید مدیران خودرو MVM

294 دیدگاه

  1. سلام .
    من ترجیح میدم پراید داشته باشم هرکجا که خراب بشه درستش میکنی میای .منفجر هم که بشه یکی میخری برمیگردی باش .به صرفه هم هستش وصایلش هم تو بقالیها ریخته تایراش تو نونوایی های محله مونده ..راستی قیمت x50چقدری هست .تا بگم دارم

    1. همین طرز فکر هست که باعث شده پراید 22 سال تولید بشه و کلی آدم رو به کشتن بده و معلول کنه …!
      صرف اینکه وسایل یه ماشین ارزون هست دلیل نمیشه آدم بره بخره!

  2. کپی کاری تا چه حد؟ توی نمای جلو عیناً اُپل رو پیاده کرده بدون کوچکترین تغییر. نمای عقب هم انگار در مرحله ابتدایی طراحی توی کامپیوتر بوده ولی زورشون اومده کاملش کنن و یه خروجی گرفتن و دادن دست خط تولید!!!

    1. حالا گیریم کپی کاری هم که باشه عیبی نداره!
      کاش همین خودروسازای ما هم عرضه کپی کاری میداشتن …

      1. اشتباه امثال شما اینه که هرچیزی رو با خودروسازهای ایران مقایسه میکنید. اصلاً اینها خودرو میسازن که بهشون “خودروساز” میگین؟
        ببین چی به روز مملکت و سطح سلیقه مردم آوردن که طرف هرچیزی رو با ایرانخودرو و سایپا و … مقایسه میکنه. اون بالا نوشتم نمای جلوش کپی برابر اصل از اُپل بوده، 39 تا منفی خوردم. لیاقت شما همینه که سوار لیف و صابون بشین!
        اینم عکس اپل دیگه به چی میخواین منفی بدین؟:
        http://www.desktopmachine.com/press/1312/Opel_Astra_GTC/

        1. هر وقت تو این مملکت شما تو این قیمت تونستی اپل و … بخری خوب بله باید با اونا مقایسه کنی.
          بهترین ماشینی که تو ایران میشه با این قیمت خرید چیه؟!
          بنده کشته مرده لیفان و … نیستم و این ماشین رو هم ندارم.
          دیدن عکس ماشین های اروپایی و امریکایی و آه افسوس خوردن مشکلی رو حل نمیکنه. شما قیمت خودروهای روز دنیا رو ضربدر 3 کن بعد با همرده ایهاش تو ایران مقایسه کن!!

  3. محصولات کرمان موتور خیلی بهتر هستن من نمیدونم چرا سعی دارید اینقدر بد جلو بدید این ماشینها رو .
    نمایندگی آقای گلزیر تو خیابان دولت خیلی برخورد خوبی دارند و اطلاعات کاملی می دن من خودم اول شک داشتم که کلا ماشین چینی بخرم اما الان با خیال راحت s5 ثبت نام کردم

    1. خانم یلدا میشه بپرسم شما چه سوالایی پرسیدید و اونا چه جوابایی دادن که میگین اطلاعات کاملی دادن؟ من که هر کدوم از اینارو دیدم اطلاعاتشون فقط در حد اسب بخار و 16 سوپاپ بودن موتور بود. نمایشگاه کرج پارسال یه مدل لادای روسی آورده بود شبیه L90 با قیمت بالاتر از اون و کلی هم بروشور پخش میکردن. رفتم از دو تا خانم اونجا پرسیدم چند ستاره ایمنی توی تصادفات داره، اول که موندن منظور من چی هست اصلاً و دو خط توضیح دادم براشون، بعد رفتن یه آقایی رو آوردن که اونم به کل نمیدونست. در نهایت اومدن یه جوابی به من داده باشن، دختره با مشت کوبید به گلگیر جلو و گفت: میبینین خیلی محکمه!!!
      من و داداشم فقط جلوی خودمونو گرفتیم که نخندیم. خلاصه تست تصادف NCAP رو کامل و عملی یاد گرفتیم!

      1. محسن خان شما اصلا جا رو درست رفتی؟ لادا یه خودروی روسی وارداتی هست و لیفان یک خودروی چینی مونتاژ که کرمان موتور تولید می کنه. به علاوه انقدر کاتالوگ و سایت کرمان موتور کامل و اطلاعات تقریبا مو به مو قرار داده که کمتر نیاز داری برای همچین سوالی سراغ فروشنده بری.
        خلاصه از رو تعصب قضاوت نکنیم. من خودم از اولین کسایی بودم که ریسک کردم و لیفان ۶۲۰ رو خریدم. ولی واقعا جنازه این ماشین به خیلی از ماشین های مثلا داخلی اروپایی که در رنج اون هستن می ارزه.

    2. تو و امثالتون با همین نفهمیهاتون از پراید حمایت میکنین که من 5نفر از خونوادمو از دست دادم فقط یه اسم جدید روش میذارنو تموم الان 20وخورده ای سال از تولید پراید گذشته که هنوزم شکل و ظاهری و ایرادهای خودشو حفظ کرده اما خود کشور سازنده پس از یکسال تولید و فروش در داخل کشور خودش فروش داخلیشو ممنوع کرداگه از ماشینهای ایرانی و یا چینی آشغال نخریم مجبورن ماشینهای بهتر با قیمت اصلی بدن تو بازار

  4. سارا از بافت کرمان: نمای وکلاس وابهت همین ماشین های چینی میارزه به صدتا لگن های ایران خودرو وسایپا

  5. سپهر جان سلام.اقا شما که این خودرو را تست کردی به نظرت با توجه به قیمتش ارزش خرید داره اتوماتش؟گیر بکس cvt اگه احیانا خراب شه تعمیرش از گیربکس اتومات معمولی راحت تره یا سخت تر؟به نظرت برا یه ادم قد بلند صندلی راننده به حد معقول جا داره؟داخل خودرو از ۴۰۵ کوچکتره یا بزرگتر؟ببخشید اینقدر سوال پرسیدم

    1. سلام، ارزش خرید داشتن یا نداشتن بستگی به نیاز و توقعات شما دارد اما مهمترین نقطه ضعف نمونه اتوماتیک به شتاب گیری کُند و نه چندان رضایت بخش آن مربوط می شود که ممکن است در حالت فولبار در استفاده خارج از شهر و مسافرت مشکل ساز شود ولی در مقام یک خودرو شهری قابل قبول هست (کمی کَند تر از 206 اتوماتیک) ، گیربکس های CVT به شکل کلی طراحی ساده تری نسبت به نمونه اتوماتیک دارند و تعمیرات آن ها پیچیده نیست.فضای داخلی از نظر ارگونومیک بودن و فضای سر برای افراد بلند قد نیز مناسب است اما فاصله عرضی بین دو سرنشین شاید اندازه 405 نباشد و کمی باریک تر احساس شود.

      1. دست گلت درد نکنه مهندس. من یه نفرم،زیادم اهل هیجان رانندگی نیستم.اگه دو سال برام کار کنه احتمالا یکی بخرم.واقعا ممنون

        1. خواهش میکنم، با این حساب برای شما احتمالا مناسب هست و احتمالا بیشتر از 2 سال هم کار خواهد کرد…

  6. سلام
    همین خودروهای چینی می ارزن به صدتا خودروهای داخلی
    اول سوار شین پشت رلش بشینید بعد نظر بدین لطفا
    واقعا متاسفم برا این همه تعصب بیجا
    هرچه بشریت تو هر زمینه ای متعصب تر باشه احمق تره
    با این قیمتها این چینیا عالین

  7. به نظر من با توجه به قیمت و ظاهرش و امکانتش نسبت به خودروهای ایرانی که طراحی 40 سال پیش هستند و فاقد ایمنی میباشند و هم تمام لوازمش این روزها چین درجه 3 و 4 است خیلی بهتره.اما من باشم بجاش ماشین کارکرده سالم ولی برند میخرم مثل هیوندا و مزدا اما اگر دنبال ماشین صفر هستید عالیه

  8. سلام دوستان عزیز من یه لیفانx50خریدم وااااااااااقعا درمقابل قیاس باتولیدات داخلی محشره،هرکی نخره کلاه سرخودش گذاشته

  9. سلام… والا ما هم خيلي تعريفشو شنيديم و يكي خريديم ولي همه تو اين صفحه هاي اجتماعي دارن مينالن كه هيچكدومشون سر موقع تحويل نگرفتن بعد تو هر نمايندگي سه چهارتا ازادش موجود هست دارن ميفروشن كه نوبرونه باشه واسه شركت كرمان موتور كه خوب پول بگيرن … فك كنم خيلي دوست دارن به جمع ايران خودرو سايپا به پيوندن!!

  10. امير جان كدوم صفحات؟
    من هم نوشتم تحويل شهريور
    ولي تكميل وجهش هم نيومده
    اما بگم كه براي تاخير سود ٣٠٪ روز شمار محاسبه ميشه.

    1. داداش گلم تايپ كن تو گوگل بكي از نمايندگي ها سايت داره همه زيرش كامنت گذاشتن كه تحويلاشون تاخير داره… من واسم اصلا سود مهم نيست .. من خانومم باردار .. بدون ماشين اواره شديم ..پولمونو نداديم كه باهاش كار كنن بهمون سود بدن داداشم … وگرنه ميذاشتمش تو بانك… الان موقع ناز و كرشمه ي كرمان موتورإ ولي به زودي به جمع ايران خودرو و سايپا مي پيونده !!

  11. من رفتم شهرك اين ماشينو ديدم.ي ايراد داشت.كيفيت باز بسته شدن درها يكم پايينه يا شايدم ويگلاژ نيست.اما در كل عاليه.ارزش داره امير جان.يكم ديگه هم صبر كن.چه روزي ثبت نام كردي؟

  12. سلام
    امروز ماشینمو تحویل گرفتم

    مزایا:
    برخورد خوب کارکنان در زمان تحویل ماشین
    فرمان نرم و فنربندی بسیار خوب و راحت
    عدم وجود صدای موتور
    طراحی داخلی نسبتا زیبا
    شتاب مناسب

    معایب:
    کیفیت پایین لولای درها
    نداشتن کروز کنترل
    گارانتی کم دوساله یا 50000 کیلومتری

    1. ممنون از اطلاع رسانی شما،در صورت امکان عکس از ماشینتون در کنار ماشینای دیگه بگزارین.

    2. برو خدا رو شکر کن،گارانتی خودرو پنجاه تومنیت پنجاه هزار کیلومتره،گارانتی خودرو های ۱۴۰ میلیونی رامک خودرو هم فقط پنجاه هزار کیلومتره!!!

      1. بر اساس قانون واردات خودرو، شرکت های وارد کننده ملزم به ارائه 5 سال و 150 هزار کیلومتر گارانتی هستند.

        1. سپهر جان گارانتی رامک خودرو سه سال یا پنجاه هزار کیلومتره،اگه باور نداری زنگ بزن رامک خودرو یا از کسانی که کوراندو یا اکتیون دارن بپرس،اونم چه گارانتی ای!!!

          1. این موضوع قابل پیگیری هست….چرا که این میزان گارانتی جزو قانون هست.

  13. من x50را سوار شدم شتابش خوبه زیبا ونرمه در کل نسبت به قیمت ماشینهای کره ای وایرانی مناسبه فقط نگرانی در خدمات پس از فروشه که اگر رفع بشه ماشین مناسبیه

    1. من نظرها رو خوندم اونایی که ماشین چینی خریدن میگن ماشین چینی خوبه اونایی که ماشین دیگه ای دارن میگن خوب نیست. بین اروپا جاپن و امریکا رده آخر به چین میرسه که کیفیت ماشیناش پایینه. در ضمن کانالهای مختلف ماشینا رو ارزیابی میکنن که باز هم چین رده آخر رو کسب میکنه.

  14. بابای ما ترجیح میده نیسان سواربشه فکرمیکنه شاسی بلند سوار شده ب زور گردنش لیفان گذاشتیم دعا کنین بخره وقتی کودک بودیم با وانت بزرگ شدیم بخدا بابامون مایه داره طرز فکرش اینجوریه میگه من کی هستم شاسی بلند سوار شم

  15. من با بابام دعوا کردم گفتم شاسی بلند بخرگفت خرجش زیاده گفتم همه ماشینا خرجش زیاده گفت میخام جی ال ایکس بخرم والله بدبختیم دیگه مایه دار باشه بابامون اما طرز فکرش فقیر باشه اوووووووف

      1. دوستان عزيز, من 206خريدم 5ماه بيشتر نتونستم تحملش کنم, فروختمش, 2بار ترابىکامپيوتر جاده خراب شد آخرشم چراغ جلوش سياه شد وقتى پشتشو باز کردم ديدم قاب چراغ در حال ذوب شدن,,,, حيف پول که بديم براى اين اسباب بازى ها,,,, به نظر من ماشين چينى در مقابل اينا درجه 1هستش

  16. من لیفان ایکس 50 خریدم و واقعا راضی هستم هر چی ازش بد میگفتن دروغ میگفتن و واقعا از خرید این ماشین پشیمون نمیشین ولی
    اگه لیفان یا هر ماشینی از کرمان موتور خواستین فقط به نمایندگی 12345678910 برین اونجا بهترین ماشین و جدا میکنن و به شما تحویل میدن واقعا نمایندگی خیلی مردم داری هستند و پیگیر کار مشتریشون هم هستن ادرسشون خیابان …. پلاک 12345678910

  17. به به آدرسش خیابان …پلاک از یک تا 9 عجب نمایندگی هست پس میشه مث میوه ورچید و جدا کرد درهم نیس بابا ای والله از کی تا حالا کانال 3 که حتی تو چین کسی نگاش نمیکنه شده با کیفیت ؟؟نمیدونم شاید شما از مراید پریدی پشت لیف آن ،،که احساس شعف وصف ناشدتی بهت دست داده؟؟اگه سوار یه هوندا آکورد و یا کیا k9 میشدی فک کنم میگفتی اینها فضا پیما هستن.. داشبورد بسیار بی کیفیت لیف آن آمپرهای اسباب بازی گونه با طراحی بچه گانه و چفت نبودن یطوح پلاستیکی داخل این خودرو من یکی که خداقل یهد کاردستی دوران هنرستان انداخت واقعا نمیدونم آخرش جی میخواد بشه و تا کی باید اجناس بنجل وارد بشه ..

  18. با سلام.تجربه رانندگی حدود ١۵٠٠ کیلومتری من با این ماشین:
    سواری نرم و نسبتا راحت،ابعاد جمع و جور و مناسب برای فضاهای که پارک کردن در اونجاها خیلی راحت نیست،قطع شدن صدای مدیا در حالتی دنده عقب می روید،شتاب اولیه(از صفر) کمی کنده اما از ٢٠-٣٠ کیلومتر حتی از ٢٠۶ اتومات اس دی هم بهتره(اس دی اتومات داشتم)فرمان فوق العاده نرم و سفت شونده تو سرعت های بالا.کیفیت خوبه چرم صندلی،فرمان و کیفیت متوسط داشبورد،فضای پا(قد من ١٨۵) برای من مناسبه و مشکلی نداشتم.صدای کم موتور در داخل اتاق(کم تر از ٢٠۶ خودم که مدلش ٨٩ بود)نسبت به نمونه چینی esp رو نداره،و در عوض صندلی ها چرمی،داشبورد طرح فیبر،هالوژن چراغ های جلورو نسبت به مدل چینی دارد
    ارتفاع ماشین و کیفیت سواری حس یک ماشین نیمه suv رو به شما میده
    از نقاط منفی ماشین یکی اینکه زاپاس رینگ فابریک نداره،کیفیت باز شدن درها یکم پایینه،کیفیت رنگ متوسط،و دید عقب ضعیف.
    من شمع های ماشین رو با ی نمونه حرفه ای سوزنی که ٢٠٠هزار تومان خریدم عوض کردم که واقعا شتابشو خیلی بهتر کرد.به بقیه هم توصیه مکینم.هم شمع هم روغن(ادینول) رو هفته ای دوم عوض کردم که واقعا تاثیر گذار بود.
    با سپاس از مجله فوق العاده دنده۶

  19. بله این ماشین خیلی خوشگله. البته در مقابل ظرافت و خوشگلی ماشینهای اروپایی مثل اسباب بازی میمونه تا خودرو.
    کلن با قیافه چینی حال میکنی و حاضری50 میلیون بهش پول بدی هیچ مشکلی نیست ولی وقتی توی یه عصر تابستونی که داری از سرکار برمیگردی و پشت چراغ قرمز توی یه خیابون خلوت وایستادی و یه پراید مدل 76 دومیلیون تومنی کج و کوله سمت چپته و یه پیکان وانت دربو داغون که درهاشو با طناب بسته سمت راستت وقتی چراغ سبز شد و گاز رو تا ته مورد عنایت قرار دادی و دیدی پیکان وانت و پراید خیلی شیک و مجلسی سوسکت کردن و یه پوزخند معنی دار هم توی آینه عقبشون نثارت کردن نباید زیاد ناراحت بشی و با خودت بگی 50 تومنم رو ریختم توی سطل آشغال 🙂

  20. اقا سعيد شما پولتو ميريزي سطل اشغال نه ما.چون ٢٠ ميليون به ي پرايدي پول ميدي كه با ي تصادف ٣٠ كيلومتري سريعا شمارو وارد دار باقي ميكنه.كانال من تو اپارات هست اسم كانالم mahyardos.من خودم مزدا٣ هم دارم كه كيليپاشو ميتونيد ببينيد.ي درگ x50با ريو پرشيا ٢٠٦ ايرانيزه و ٢٠٦ اتومات براتون ميذارم.فقط از ريو به اندازه يك ماشين تا ١٠٠ كيلومتر عقبه و از ٢٠٦ تيپ ٥ اس دي مدل ٩٣ جلو ميفته(تست كردم و براتون فيلمشو ميذارم)اين ماشين ٠تا ١٠٠ رو با لانچ روي ٢٠٠٠ حدود ١٣ ميزنه.پرايد در بهترين شرايط ١٦ ميزنه.تستايي كه براتون ميذارم همه از ٢٠كيلومتر تا ١٢٠ تا هست.موفق باشيد

  21. قيمت اين ماشين ٦٩٨٠٠يوان هست(١١٠٠٠دلار) در صورتي كه پرايد نهايتا ٣٠٠٠دلار.٦٩٨٠٠يوان معادل ٣٨/٥ميليون تومانه.يعني قيمت جهانيش ٣٩ميليونه و داخل ايران فقط ٢٢٪بالاتر از قيمت اصليه.پس واقعا در جايي كه قيمت اكثر اتومبيل ها ٢برابر قبمت جهانيه ،x50 ماشينه به قيمتيه و كيفيته نسبتا خوبي هم داره.

  22. داداش مهیار آشغال بودن خودروهای چینی دلیل بر خوب بودن پراید نیست . پراید هم گرون و مزخرف و زشت و نا ایمنه ولی این دلیل نمیشه چون پراید بده پس لزوما همه چینی ها گل و بلبل هستن. اینکه بیاین رو ربط بدین به بحثمون اسمش مغلطه است . آقا ماشین چینی نه ایمنی داره نه راه میره نه شتاب داره نه رانندگی باهاش لذتی داره نه در سرعت پایداری داره نه دوام داره نه قطعات و لوازم یدکی داره و نه ارگونومی داره نه کم مصرفه نه زیبایی منحصر به فردی داره و گذشته از تمام این حرفها گرون هم هست پس از چه چیزش دفاع میکنی؟ بلخره ماشین پنجاه تومنی یه فاکتور منحصر به فردی داشته باشه که در مقابل لگن پراید قابل دفاع کردن باشه دیگه؟

  23. شما ميگي اين ماشينا ايمني ندارند؟اما در عمل ام جي بسترن و ام وي ام كه توي همين يايت هيتند توي تصادفات خوب عمل كردن.شما ميگي خوب راه نميره؟من با ٢٠٦ اتومات و ريو انداختم و از ريو فقط يك ماشين روي ١١٠تا عقب بود و از ٢٠٦ اتومات ١ ماشين جلوتر بود.شما ميگي كيفيت نداره.؟به جز كيفيت رنگ و لولاي در در تمام قسمت ها از شمع ماشين كه bocsh بود تا ترمزها كه با همكاري كامل بوش و شاسي ماشين كه ساخت mira انگلستان هست.شما ميگي لذت رانندگي نداره درو حالي كه فرمان epsفوق العاده نرم و فنر بندي عالي و نرم كه دست اندازهارو به خوبي رد ميكنه.صداي داخل هم از ٢٠٦ خيييلي كمتره.در يرعت بالا هم فرمان به خوبي سفت ميشه و ترمزها هم عملكردشون واقعا عاليه.مصرف سوخت هم روي ٦-٧ ليتره و من با يك باك توي شهر ٥٠٠كيلومتر رفتم و هنوز چراغ بنزين روشن نشده بود.از نظر ريبايي هم هر كس كه ميومد ميپرسيد اين چه ماشينيه از زيبايش واقعا خوشش ميومد.شما بفرماييد نسبت به چه ماشيني گرونه؟

  24. من در عمل همه چيزو به شما ثابت كردم ولي شما فقط حرف ميزني.حرفاتومن ادعاس و هيچ عمل و اثباتي توش نيست.بله قبول دارم كه ماشيني چيني در ابتدا خوب نبودند اما الان متوسط به بالا هستند و هر سال هم دارند بهتر ميشن.تعصب كوركورانه مانع پيشرفت و ديدن حقيقته

    1. دادا متوسط رو به بالا هیونداست و کیا. الان چینی ها در بهترین حالت با ارفاق! میتونن “ای بدک نیستن!” باشند.
      ماشین متوسط رو به بالا لااقل 100000 کلیومتر اذیت نمیکنه. به صدا نمی افته خرج رو دستت نمیزاره و از همه مهمتر در تست های اروپایی نمره خوبی کسب میکنه. تا زمانی که چینی ها محصولاتشون برای تست های معتبر نفرستند چه یک میلیون چه صد میلیون مفت نمی ارزن. شما خریدید امیدوارم لذتش رو ببرید ولی تا زمانی که توسط یک مرجع بی طرف مثل موسسه ایمنی اروپا مورد ازمایش قرار نگرفتند خریدنشون “مقرون به صرفه” نیست.

  25. داداش مهیار مبارکتون باشه. ایشالا چرخش واستون بچرخه دوست گلم. منظور من نسبت به آشغالهای ایران خودرو و سایپا نیست بلکه منظورم نسبت به خودروهای روز جهانه.
    البته ایران مثل یک قفس دربسته است که هیچ کشوری نیست . من نمیدونم قیمت لیفان ایکس 50 در خود چین چنده ولی اینو میدونم که با 55 میلیون تومن حدود 17 هزار دلار توی دنیا انتخابهای خیلی بهتری از لیفان و ام وی ام هست.

    1. با حدود 17هزار دلار در دنیا میشه تویوتا کرولا و با حدود 15هزار دلار میشه تویوتا یاریس خرید .

  26. سلام من با اینکه خودم پول خرید ماشین چینی رو دارم ولی نمی خرم ترجیح میدم چهارصد پنج کهنه سوار بشم اما عروسک چینی خیراین چینی ها بدرد تازه بدوران رسیده ها می خوره پولشم دارم شغلمم پزشکم اما حمایت از صنایع خودمون واجب تره

  27. تويوتا ياريس ١٥ هزار دلاره و با تعرفه واردات تو ايران ١١٥ تومنه
    X50 ١١٠٠٠دلاره و تو ايران ٥٣٥٠٠
    پس خريد ليفان نسبت به قيمت واقعي خيلي به صرفه تر از ياريس هست

    1. میشه بپرسم مردم کدوم کشور اروپایی به جز ایران 11000 دلار بابت لیفان پول میدن؟
      آلفارومئو جولیتا با اونهمه زیبایی و ظرافت و تکنولوژی و ایمنی و کم مصرفی و شتابش توی یکی از شبکه های اروپایی داشت تبلیغ میشد از دم قسط 12000 دلار که فقط زیبایی داشبوردش و عطر داخلش می ارزه به کل تولیدات میو میو چینگ وانگ چونگ 🙂
      اونوقت مردم اروپا فیات و لانچیا و تویوتا و اوپل و واکسال و مزدا رو که ده ها نوع خودروی ارزان زیر 15 هزار دلاری داره ول میکنن میان لیفان میخرن که تو سربالایی باید قاطر بهش ببندی تا بالا بره؟ 🙂
      یعنی مردم اروپا اینقدر بدبخت شدن که 11000 دلار به لیفان ایکس 50 پول بدن؟

      1. اقا اطلاعات غلط ندید الفا فولش 32 هزار دلاره تو ایرانم 165میلیون.بعدشم ما تو مملکتی هستیم که به واردات تعرفه میخوره.یعنی کمترین حالت شما هر ماشین رو 60 تا 70 درصد بکشین روش.ربطی به واردکننده هم نداره بلکه سهمه دولته.کاریشم نمیشه کرد.

        1. درسته اونی که تبلیغ میکرد توی شبکه های ایتالیا لانچیا بود به قیمت 12 هزار یورو. وجدانن خیلی زیبا بود یک کم شبیه جولیتا بود.
          درضمن چرا ما باید برای یه خودروی 32 هزار دلاری حدود 50 هزار دلار پول بدیم؟ درآمدمون که به ریاله ؟ چرا باید تعرفه اینقدر بالا باشه؟
          میرم سایت ebay قیمت ماشینها رو میبینم قلبم درد میگیره. آلفارومئو می تو 2015 که کمتر از 5000 کیلومتر راه رفته در حد صفر رو گذاشته 9 هزار پوند ! جولیتا 2015 رو گذاشته 15 هزار پوند . پژو 206 انواع و اقسامش در حد صفر خیلی کم کارکرد همه شون زیر 2000 پوند!
          الان بری انگلیس نیمه وقت توی پیتزافروشی کار کنی خیلی هم منگول باشی ماهی 2000 پوند رو که درمیاری!
          اینجا چی؟ اینجا باید برای یه 206 چینی ایرانی که کیفیتش زمین تا آسمون با اون اصلش فرق داره 36 تومن پول بدی! یعنی اگر ماهی یه تومن هم جمع کنی باید 36 ماه کارکنی تا ماشینی بخری که پر از ایراده و فقط دورنماش شبیه 206 هست!
          آئودی تی تی در حد صفر رو گذاشته 12 هزار پوند! آدم واقعا اینهمه تبعیض رو ببینه و از غصه دق نکنه 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا