اخباراخبار خارجیاسلایدرماکت

ماکت باز این قسمت Morris Minor

در شماره قبل خبر از ورود انبوهي از ماکت‌هاي برند سان استار به بازار ايران داديم و به چند نمونه از اين ماکت‌ها (مرسدس SL و موستانگ باس) اشاره کرديم. اين‌بار اما به سراغ يک ماکت در مقياس 1:12 مي‌رويم.
برادران 1:12 سان استار يعني آستين ميني (ميني ماينر) و موريس ماينر با قيمتي استثنايي (بين 350 تا 400 هزار تومان) به بازار کشورمان راه يافتند و تمام نمونه‌هاي ميني با توجه به استقبال گسترده فروش رفته‌اند، اما موريس هنوز هم در برخي مغازه‌ها پيدا مي‌شود. با آنکه ممکن است قيمت موريس بالا به نظر برسد، اما اگر به قيمت ساير 1:12‌هاي موجود در بازار (از موتورمکس گرفته تا اتوآرت و کيوشو) نگاه کنيد، مشخص مي‌شود که اين رقم براي چنين ماکتي توجيه‌پذير است. کيفيت نسبتا بالا و جزئيات بي‌نظير اين ماکت (باز شدن چرخ‌ها، وجود جک و آچار تعويض زاپاس در بسته‌بندي، باز شدن شيشه‌ها و کارکردن قفل و دستگيره‌هاي در و هزاران نکته ديگر) در کنار توليد محدود بودن آن سبب مي‌شود تا بيش از پيش نسبت به مناسب بودن قيمت آن اطمينان حاصل کنيم.
بزرگ‌ترين مشکل اين ماکت کميابي آن است و براي خريد آن بهتر است به فروشگاه‌هاي اينترنتي و بازار تهران سري بزنيد. با اين حال اگر حتي در مقياس 1:12 ماکتي نداريد و عاشق ماکت‌هاي کلاسيک و خودروهاي کوچک هستيد، خريد موريس را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا