اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مدل استیشن بی ام و سری i5 جدید در حال آزمایش دیده شد

شما در حال آخرین نگاه به i۵ تورینگ، استیشن واگن الکتریکی بی ام و در حال آزمایش در اطراف نوربرگ رینگ هستید. این خودروی آزمایشی فقط در قسمت عقب استتار شده است.

دماغه خودرو همچنان شبیه به i۵ سدان است. جلوپنجره کلیوی بسته و یک ورودی هوای ذوزنقه‌ای شکل در قسمت پایینی وجود دارد. دهانه‌های عمودی در لبه‌های بیرونی قرار دارند.
نمای جانبی یک چشم انداز عالی از بدنه استیشن واگن را ارائه می‌دهد. تیم بی ام و درب‌های پشتی و انتهای خودرو را در یک پوشش استتاری پنهان می‌کند. i۵ تورینگ روی رینگ‌هایی با پره‌های Y شکل سوار می‌شود.
نمای پشتی دارای چراغ‌های عقب افقی است. یک اسپویلر به لبه سقف متصل و روی شیشه عقب آویزان می‌شود.

ما انتظار داریم i۵ Touring یک پیشرانه مشترک با نسخه سدان داشته باشد. eDrive۴۰ حدود ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۹۹ تا ۴۲۹ نیوتون متر گشتاور در هنگام استفاده از اسپرت بوست و لانچ کنترل تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در ۵.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

نسخه M۶۰ xDrive حدود ۵۹۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۴ تا ۸۲۰ نیوتون متر گشتاور در حالت‌های M Sport Boost یا M Launch Control دارد. این مشخصات سدان را در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

هر دو مدل دارای باتری ۸۴.۳ کیلووات ساعتی هستند. i۵ eDrive۴۰ می‌تواند ۲۹۵ مایل مسافت و i۵ M۶۰ xDrive حدود ۲۵۶ مایل را با یکبار شارژ طی کند.

i۵ تورینگ باید یک کابین مشترک با نسخه سدان داشته باشد. این خودرو دارای یک کیلومترشمار تماما دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و یک صفحه نمایش ۱۴.۹ اینچی اطلاعات-سرگرمی است. این دو صفحه نمایش یک حاشیه مشترک دارند. این مدل موجود دارای صندوق عقب با ۱۷.۳ فوت مکعب فضای بار است، اما این استیشن واگن به لطف سقف بلندتر باید این رقم را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا