اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مدل تولیدی جنسیس GV80 کوپه رونمایی شد

رقیب بی‌ام‌و X6 و مرسدس GLE کوپه

جنسیس از کانسپت GV۸۰ کوپه در آپریل و در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۳ پرده برداری کرد، جایی که همچنین برنامه‌های خود را برای عرضه رقیب BMW X۶ تایید کرد. طولی نکشید که بخش لوکس هیوندای اکنون در حال پرده برداری از مدل جاده‌ای برای کره جنوبی است، جایی که برنامه ریزی شده تا در ۱۱ اکتبر به فروش برسد.

جنسیس اولین کوپه SUV خود را با جلوپنجره مشبک براق و انتخابی از بین ۱۳ رنگ بیرونی، از جمله سایه آبی برینگ که در هیچ مدل دیگری نمی‌توانید داشته باشید، به فروش خواهد رساند.

GV۸۰ کوپه بر روی رینگ‌های ۲۰ و ۲۲ اینچی سوار می‌شود. این خودرو همچنان اسپویلر سقف اسپرت نسخه کانسپت را نگه داشته و یک اگزوز چهارگانه برای نسخه پرچمدارش عرضه می‌شود.

استفاده از مواد درجه یک در کابین

مهم‌ترین تفاوت بین مدل مفهومی و مدل تولیدی را می‌توان در داخل آن یافت که مدل دوم دارای سیستم اطلاعات سرگرمی گسترده ۲۷ اینچی است. به نظر می‌رسد که این یک صفحه نمایش بزرگ است، نه دو نمایشگر که به هم چسبیده‌اند.

انتخابگر دنده و کنترلر بخش اطلاعات-سرگرمی دارای روکش کریستالی شیک شبیه به آنچه در محصولات رده بالای BMW خواهید یافت، هستند. صندلی‌های اسپرت نسخه کانسپت با دو صندلی عقب مجزا از بین رفته‌اند، زیرا آنها جای خود را برای صندلی‌های راحت‌تر با روکش چرمی و همچنین صندلی‌هایی برای سه سرنشین در عقب باز کرده‌اند.

از فرمان دو رنگ و تزئینات چوبی واقعی گرفته تا تودوزی چرمی و ادوات آلومینیومی، کابین خودرو تقریباً از هر زاویه‌ای حال و هوای درجه یک می‌فرستد. کنسول میانی میزبان کنترل‌های تهویه مطبوع لمسی خازنی است، در حالی که صندلی‌های عقب بسته به نیاز شما، برای راحتی بیشتر یا کاربردی‌تر به‌ کار می‌روند. پنج رنگ داخلی برای انتخاب وجود دارد.

قدرت بیشتر در نسخه کوپه

تا آنجا که به مشخصات فنی مربوط می‌شود، جنسیس GV۸۰ کوپه دارای ۱۹۵.۴ اینچ (۴۹۶۵ میلی متر) طول و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه ۱۱۶.۳ اینچ (۲۹۵۵ میلی متر) است.

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. صرف نظر از موتور، تمام نسخه‌ها دارای مخزن سوخت ۸۰ لیتری هستند.

در مورد قدرت‌ این شاسی‌بلند آسیایی، مدل پایه دارای یک موتور ۲.۵ لیتری بنزینی توربوشارژ با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور است. در تریم بعدی، موتور ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو در دسترس است که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند در حالی که همان موتور با یک سوپرشارژر برقی، قدرت ۴۰۹ اسب بخار و ۵۴۹ نیوتن متر را تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا