اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مدل لگو خودروی نمادین مک‌لارن در فرمول یک رونمایی شد

مک لارن MP4/4 یک خودروی نمادین فرمول یک است که توسط اسطوره‌های آیرتون سنا و آلن پروست رانندگی می‌شود و در 15 مسابقه از 16 مسابقه در سال 1988 به پیروزی رسید. کیت جدید لگو به شما این شانس را می‌دهد که مدلی از ماشین شگفت‌انگیز را در مقیاس بزرگ داشته باشید. با یک مینی فیگور کوچک سنا. این اسباب بازی از اول مارس به فروش می رسد و با قیمت 79.99 دلار به عنوان بخشی از سری جدید خودروهای مسابقه ای لگو برای سال 2024 به فروش می رسد.

طول مدل 693 قطعه MP4/4 12.5 اینچ، عرض 6.5 اینچ و ارتفاع 5 اینچ است. لگو ویژگی های زیادی را در کیت دارد، از جمله فرمان و سیستم تعلیق. بال عقب حتی قابل تنظیم است. مارک مک لارن و هوندا بدنه را تزئین می‌کنند، اما تبلیغات اصلی سیگار مارلبرو وجود ندارد.

سازندگان می‌توانند لگو MP4/4 را روی پایه‌ای نمایش دهند که ماشین را به صورت زاویه‌ای نصب می‌کند تا بینندگان بتوانند نگاهی عالی به جزئیات، با آمار ماشین روی پایه داشته باشند. مینی فیگور سنا سکوی مخصوص خود را دارد که تصویری از راننده مشهور را در خود دارد و این جمله “مهم نیست رویای شما چیست، باید خود را کاملاً وقف آن کنید.”

مک لارن MP4/4 از موتور 1.5 لیتری V6 توربوشارژ ساخت هوندا و گیربکس دستی شش سرعته استفاده می‌کرد. سنا و پروست در طول فصل F1 1988 غالب بودند و اغلب راننده‌های اول و دوم روی سکو بودند. گرندپری ایتالیا در مونزا تنها مسابقه ای بود که در آن سال آنها هیچ پیروزی کسب نکردند. در پایان فصل، سنا قهرمان جهان شد.

اگر ترجیحات F1 شما به سمت ماشین‌های مدرن منحرف می‌شود، لگو دو کیت عملکرد مرسدس-AMG F1 W14 E (تصویر بالا) در راه دارد. یک نسخه کوچکتر 9.5 اینچی با طول عقب با قیمت 26.99 دلار و یک مدل عظیم 25 اینچی در مقیاس 1:8 با قیمت 219.99 دلار وجود دارد.

کیت F1 بزرگ 1642 تکه مرسدس بنز برای ما هیجان‌انگیزتر است زیرا اندازه بزرگتر آن به طراحان لگو اجازه می‌دهد یک بال باز، فرمان در حال کار، یک سیستم تعلیق کاربردی و پیستون‌های متحرک را برای موتور V6 بگنجانند. هیچ‌کدام هنوز برای پیش‌سفارش در دسترس نیستند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خودروی سنا را بردارید تا شما را نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا