اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مرسدس بنز از قوی‌ترین مدل SL خود رونمایی کرد

مرسدس AMG SL۶۳ S E Performance جدید با ۸۱۶ اسب بخار قدرت، قدرتمندترین SL است. این خودرو از موتور ۴.۰ لیتری V۸ تویین توربوشارژ مرسدس AMG و واحد درایو الکتریکی بهره می‌برد. در مجموع، ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور برای این موتور وجود دارد. این رودستر می‌تواند در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

این خودروی پلاگین هیبریدی دارای یک بسته باتری ۴۰۰ ولتی ۶.۱ کیلووات ساعتی است که توسط AMG برای تحویل نیرو مهندسی شده است. این سیستم خنک کننده مستقیم دارد که بسته را در دمای عملیاتی مطلوب خود نگه می‌دارد و ۱۳ کیلومتر رانندگی کاملاً الکتریکی را ارائه می‌دهد. موتور V۸ به تنهایی ۶۱۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که موتور الکتریکی ۲۰۴ اسب بخار قدرت دارد.

ترمزهای کامپوزیت سرامیکی با کالیپرهای برنزی (جلو شش پیستونه و عقب یک پیستونه) قدرت توقف را تامین می‌کنند. آنها پشت رینگ‌های ۲۰ اینچی چند پره AMG آلیاژی سبک پنهان می‌شوند که ۹.۵ اینچ عرض در جلو و ۱۱ اینچ در عقب عرض دارند.

طرفداران AMG می‌توانند SL۶۳ E Performance را به لطف اضافه شدن فلپ پورت شارژ روی سپر عقب شناسایی کنند. دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مدل عبارتند از: نام مدل که با رنگ قرمز برجسته شده، نشان‌های روی گلگیر E Performance و لوله‌های اگزوز ذوزنقه‌ای شیاردار.

در داخل، SL جدید دارای صندلی‌های اسپرت AMG است. چرم ناپا یک و دو رنگ موجود است. سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX همچنین دارای نمایشگرها و عملکردهای خاص AMG و هیبریدی است.

برنامه Manufaktur مرسدس، که سفارشی سازی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد، برای رودستر E Performance در دسترس خواهد بود. این برنامه گزینه‌های منحصر به فرد ظاهری و داخلی را ارائه می‌دهد. مرسدس اوایل سال جاری برخی از گزینه‌های Manufaktur موجود برای SL را برجسته کرد.

فرمان پذیری فعال محور عقب و سیستم چهارچرخ محرک AMG Performance ۴Matic+ به صورت استاندارد موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا