اخباراخبار خارجیاسلایدرنگاه

رونمایی از مرسدس کلاس E

دنده 6 | مرسدس در حال آماده شدن برای عرضه نسل ششم کلاس E است .
کلاس E علاوه بر رقابت با رقبای سنتی مانند بی‌ام‌و سری 5، آئودی A6 و جگوار XF، به طیف گسترده‌ای از رقبا کاملاً الکتریکی که شامل هیوندای آیونیک 6، فولکس واگن ID.7 و مدل‌های آینده می‌شود، شباهات دارد.

E-Class جدید دارای تکامل طیف جدیدی از پیشرانه های برقی و مجموعه فناوری به روز با کیت کمک راننده ، هوش مصنوعی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی فوق العاده بزرگ است .

مرسدس کلاس E estate شات جاسوسی: اکشن سه ربع جلو
مانند قبل، E-Class جدید به عنوان یک مدل یا یک ملک در دسترس خواهد بود و خط تولید آن با حداقل یک نسخه عملکردی دارای نشان AMG خواهد بود. با این حال، این مدل جدید نشانه مرگ کلاس E دو در کوپه و کانورتیبل است. برای پر کردن این جایگاه، مرسدس یک مدل جدید CLE را معرفی خواهد کرد.

فضای داخلی مرسدس E ؟
مرسدس قبلاً کابین کلاس E را نشان داده بود و این نسخه جدید پیشرفت زیادی نسبت به مدل قبلی داشته است کنسول وسط بزرگ و داشبورد خیلی زیبا از جمله این تغیرات می باشد .

داشبورد حداقل با سه صفحه نمایش ، شکل زیبایی را برای این مدل از خودوری بنز داده است . یک سیستم برای اطلاعات سرگرمی، یکی برای دسته دیجیتال سنجرو یکی برای سیستم اطلاعات سرگرمی مرکزی و یک مانیتور اضافی برای مسافر که به آنها اجازه می‌دهد تلویزیون تماشا کنند، بازی کنند و حتی در اینترنت گشت و گذار کنند. وقتی ماشین در حرکت است مرسدس تنظیم جدید را “Superscreen” می نامد – و می توانید در صفحه پیش نمایش اختصاصی MB.OS ما درباره عملکردهای آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سیستم اطلاعات سرگرمی Superscreen مرسدس E کلاس، از سمت سرنشین، دارای نورپردازی فیروزه ای است و با این حال، یکی از ویژگی های ، که با مفاهیم حقوقی داشتن تلویزیونی زنده در محدوده دید راننده شروع می‌شود. تماشای تلویزیون پشت فرمان تقریباً در همه جا غیرقانونی است، بنابراین مرسدس سیستم نظارتی طراحی کرده است که می تواند حرکات چشم راننده را ردیابی کند و در صورت عدم توجه راننده به جاده، صفحه سرنشین را کم نور کند.

علاوه بر این، سیستم اطلاعات سرگرمی دارای پشتیبانی داخلی از برنامه های گوشی های هوشمند شخص ثالث مانند TikTok و Angry Birds خواهد بود – و برای کسانی که دوست دارند در حال حرکت کار کنند، مرسدس پشتیبانی بومی را برای برنامه هایی مانند Zoom و Webex مهندسی کرده است. حتی یک وب کم در بالای داشبورد نصب شده است که به راننده اجازه می دهد در هنگام پارک در کنفرانس های ویدئویی شرکت کند.

سیستم اطلاعات سرگرمی Superscreen
خریداران همچنین به یک سیستم هوش مصنوعی جدید دسترسی خواهند داشت که می‌تواند ویژگی‌هایی را که رانندگان به طور منظم استفاده می‌کنند بیاموزد و برخی از عملکردها را به صورت خودکار انجام دهد به عنوان مثال، راننده می‌تواند از خودرو بخواهد که گرمکن صندلی‌ها را وقتی دامای داخل خودر به دوازده درجه می رسد روشن کند .

همچنین فضای زیادی برای مشتری وجود خواهد داشت که مشتری فضا سازی دلخواه خود را سفارش دهد . خریداران می توانند از طیف وسیعی از روکش های داخلی، از بژ روشن تا قهوه ای تیره را انتخاب کنند. طیف وسیعی از روکش‌های تزئینی نیز وجود دارد، مانند چوب منافذ باز یا همان روکش مشکی پیانو که در کلاس S استفاده شده است.

با توجه به اینکه راه اندازی این مدل برای تاریخ 25 آوریل تعیین شده است، بزودی باید شاهد رویت این مدل از مرسدس باشیم .
مرسدس هنوز میزان قیمت E کلاس جدید را تایید نکرده است، اما با توجه به پیشرانه‌های هیبریدی هوشمند و فناوری اطلاعات سرگرمی جدید آن، می‌توانید انتظار افزایش قابل توجهی نسبت به قیمت اولیه خودروی فعلی 48835 پوندی داشته باشید. اگر قیمت خودروی جدید از حدود 50000 پوند شروع شود، تعجب نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا