اخباراخبار داخلی

مرگ غم انگیز دکتر عزت الله صادقی در تصادف رانندگی+ تصاویر دلخراش

فوق تخصص جراحی قلب و عروق

خبر خبرگزاری صدا و سیما
در حادثه تصادف پراید با یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه ریو در کمربندی غربی شهر کرمانشاه ، عصر دیروز ، دو نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ اکبر ویسی ، جانشین رئیس پلیس راهور ناجای استان کرمانشاه گفت : ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز ، یک دستگاه پراید به علت سرعت زیاد و غیرمجاز و انحراف به چپ ، پس از پرش از روی گارد ریل ، با یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه ریو برخورد کرد که براثر این حادثه ، راننده پراید کشته و راننده های دو خودروی دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند،اما راننده یکی از خودروها ساعاتی بعد جان باخت.

تصادف دکتر صادقی کرمانشاه-1  تصادف دکتر صادقی کرمانشاه-4

“ساعاتی بعد، دکتر صادقی که در این تصادف شدیدا مجروح شده بودند ، در بیمارستان سوانج کرمانشاه دار فانی را وداع گفتند،یکی از شاگردان ایشان در این باره نوشته اند.

دکتر صادقی جراح فوق تخصص

متاسفانه حدود یک ساعت پیش استاد بسیار عزیز و باسواد ما، دکتر صادقی که فوق تخصص جراحی عروق بودن و در غرب کشور تک بودن، در اثر سانحه اتومبیل فوت کردند.

من از زمانی که خبر تصادف استاد رو شندیم تا همین یک ساعت پیش که expire شدن، بیمارستان طالقانی بودم. بیمارستان طالقانی، بیمارستان سوانح کرمانشاه هستش.

تصادف دکتر صادقی کرمانشاه-2

خیلی از اساتید و رزیدنت های جراحی و حتی استاژرها اومده بودن اما متاسفانه کاری از دست هیچکس برنیومد و استادمون یکی دو ساعت بعد از تصادف فوت کردن.

واقعاً خیلی اتفاق بدی بود و الان هم تو شوک این حادثه هستم

دکتر صادقی خیلی استاد خوبی بودن…

همیشه یه فلش همراشون بود که عکسای ضایعات بیمارایی که توسط استاد تحت جراحی قرار گرفته بودن از حدود 10-15 سال پیش توش بود. و از روی اونا درس میدادن.

استادمون برای دوره فوق تخصصون به آلمان رفته بودن و برای خدمت به مردم به ایران و کرمانشاه برگشته بودن.

همیشه از استان های مجاور هم مریض داشتن و فکر و ذکرشون کمک به بیمارا و بهبود حالشون بود.

همین هفته پیش باهاشون کلاس داشتیم که دقیقاً اسم تک تک مریضای بخش رو بلد بودن و میپرسیدن که استاژر مسئول فلان مریض کیه؟ کارای بیمار رو پیگیری کردی؟ CT اسکنش انجام شد؟؟

خیلی حیف بود…

خدا رحتمش کنه و امیدوارم خدا به همه ما و جامعه پزشکی و خانواده ش صبر بده”

 

راننده پراید مسبب حادثه در دم جان سپرد

 

 

 

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

75 دیدگاه

  1. واقعا آدم نمی دونه به مقصر چنین حوادثی بگه خدا رحمتش کنه یا بگی خدا لعنتش کنه
    این کاش آدم ها اگر به فکر خودشون و خانوادشون نیستند کمی به فکر خانواده بقیه افراد باشن

  2. مرگ یک انسان غم انگیزه مرگ یک انسان دانشمند غم انگیزتر و مرگ انسانهایی که مثل دکتر صادقی به انسانها کمک میکنن فاجعه ای بزرگ برای جامعه است.
    خواهش میکنم دوستان از حرفم ناراحت نشین ولی چرا باید توی این مملکت یک انسان ارزشمند برای جامعه پژو 206 یا ریو سوار سوار بشه ولی یه دلال دلار و سیگار و دلال مسکن و قاچاقچی مواد مخدر بنز و بی ام و و مازاراتی و پورش سوار بشه؟
    چرا راننده های پراید اینقدر بد رانندگی میکنن؟ چرا موقع گرفتن گواهینامه مختصری در مورد ایمنی ماشینها در سرعت و … به راننده ها به صورت یک مقاله چندبرگی داده نمیشه؟ مگه چقدر خرجش میشه؟ چرا به مردم گفته نمیشه سرعت رفتن با پراید یعنی خودکشی؟ چرا رسانه ها صبح تا شب هزار جور برنامه غیر علمی و مرگ بر این مرگ بر اون و ما خوبیم غرب اخه و…. پخش میکنن که هیچکس هم نگاهشون نمیکنه مگر یک اقلیت خاص ولی حتی یه برنامه مثل تاپ گیر انگلستان برای نشان دادن کیفیت و ایمنی خودروهای داخل ایران ساخته نشده؟

  3. فرهنگ رانندگی را باید به جوانان کشور بیاموزیم نه خودرو پراید برای چنین سرعت های بالایی طراحی شده و نه جاده مخصوص این کار است. پیست برای همین جور افراد ساخته شده تا انرژیشان را خالی کنند. با نهایت تاسف خدا رحمت کنه اقای دکتر را

    1. این بنده خدا که راننده پراید بوده معلوم نیست چه طوری این همه سرعت داشته؟آخه ابتدای کمربندی بوده و در شرایط عادی نمیشه اینقدر سرعت گرفت!!!!!!

      1. از بالای سربالایی بعد باغ پرندگان در سراشیبی سرعت گرفته و جلوی باغ گلها پرت شده اونور. یه مدت پلیس اونجا دوربین میزد بعد یه دوربین ثابت نصب کردن که نمیدونم چه بلایی سرش آوردن که اصلا نیست. اونایی که دوربینه رو از بین بردن هم در این حوادث مقصرن

  4. واقعا انتشار این تصاویر جای تاسف داره.فکر کردین که خانواده و نزدیکان مرحوم با دیدن این عکس چه حالی میشن؟

    1. باهاتون کاملا موافقم.سپهر جان اگه امکان داره عکس های آخری رو حذف کن.من که دیدمش غم و اندوه کل بدنم رو گرفته.لطفا به فکر خانواده های این عزیزان هم باشین.درست نیس عکس پیکر بی جان دو مرحوم رو تو فضای اینترنتی قرار دهیم.

      1. بنده با شما موافقم ، اما دیدن این واقعیات تلخ بهتر از سانسور شدن است.ضمنا فردی که روی زمین هست، متاسفانه ساعاتی بعد در بیمارستان فوت کردند…..و در تصویر زنده هستند.راننده پراید خدا رحمتشون کند، احتمالا وضعیت نامناسب راه باعث پرواز حدود 1 متری خودرو ایشان شده، چرا که همه میدانیم پراید از گاردریل رد نمی شود.

        1. اقای سپهر متاسفانه به هر قیمتی میخواهید واقعیات رو نادیده بگیرید. یک بار در یک جای مطمئن نگاهی به گارد ریل های نصب شده و نحوه نصبشون بندازید تا متوجه بشید فقط پراید نیست که کیفیت نداره بلکه گارد ریل نصب شده هم از نازکترین ورق با نازلترین اتصالات و عمله وار ترین روش ممکن نصب شده. دوست عزیز پراید که سهله دچرخه هم با سرعت بالا از گارد ریل های ایران رد میشه.
          حرفی رو که چندین وقته تو این سایت دارم میزنم مجددا تکرار میکنم باید یاد بگیریم مثل انسان متمدن رانندگی کنیم وگرنه همون بهتر با خر و الاغ اینور اونور بریم.
          راه نامناسب راننده نامناسب فرهنگ نامناسب و نهایتا خودرو نامناسب.
          یعنی وقتی فکر میکنم دست این ملت خودرو با قدرت و با سرعت بیفته چیکار میکنن به خودم میلرزم.

          1. خداروشکر ، شما متن خبر و تصاویر رو نادیده می گیرید و صرفا در جهت دمیدن شیپور مخالفت اهتمام تام می ورزید.این تصویری که از پراید میبینید ایا خودرویی هست که از گاردریل رد شده؟ پر واضح هست که پراید ! حتی با فرض محال رد شدن از ناچیز ترین مانع هم آسیب زیادی میبیند و بخش جلوی خودرو کاملا تخریب می شود..

          2. گارد ریلی در کار نیست. یک جدول کوتاه با عرض یک متر که چمن و درختکاری هست. خیلی رد شدن پراید ازش عجیب نیست

    2. به نقل از متن خبر :”سرهنگ اکبر ویسی ، جانشین رئیس پلیس راهور ناجای استان کرمانشاه گفت : ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز ، یک دستگاه پراید به علت سرعت زیاد و غیرمجاز و انحراف به چپ ، پس از پرش از روی گارد ریل ، با یک دستگاه پژو 206 …”
      به نقل از پیام شما “راننده پراید خدا رحمتشون کند، احتمالا وضعیت نامناسب راه باعث پرواز حدود 1 متری خودرو ایشان شده، چرا که همه میدانیم پراید از گاردریل رد نمی شود.”
      به نقل ازنوشته دومتون “پر واضح هست که پراید ! حتی با فرض محال رد شدن از ناچیز ترین مانع هم آسیب زیادی میبیند و بخش جلوی خودرو کاملا تخریب می شود..”
      قضاوت با خودتون.
      در ضمن کجا بنده در شیپور مخالف دمیدم؟ من از ابتدا تا همین الان که در خدمتتون عرضم این بوده که از ماست که برماست و خلاص.
      از ادم بی عقل بگیر برو تا مدیر دزد بی انصاف.

  5. خدا رحمت کنه آقای دکتر رو
    بخاطر مملکت بی صاحب و مفت خوریه به مشت خودروساز که فقط به فکر جیب خودشونن و جان مردم اهمیتی براشون نداره همچین فاجعه هایی رو باید ببینیم،اگر این 3 تا ماشین که تصادف کردن مثل ماشینهای خارجی ایمنی داشتن ایا باز هم این دو نفر کشته میشدن؟؟؟؟؟؟
    لعنت خدا به اون کسایی که فقط و فقط به فکر سود و جیب خودشونن.

    1. بخدا کشته میشدن به پیر به پیغمبر به هرچی اعتقاد دارید کشته میشدند.
      چو عقل نباشد جان در عذاب است. و چون عمده ملت بی عقل باشند جان اون تعداد اندک با عقل خیلی بیشتر در عذاب باشد.

      1. میشه اینقدر الکی قسم نخورید چی آحه بهت میدن که اینقدر میخوای حرفتو به کرسی بنشونی

        1. برای هر حرفی باید از حضرتعالی و سایر دوستان کسب تکلیف کنم؟؟؟
          برادر من خودروسازیمون قدیمی ورشکسته و بی کیفیته و نا امنه.تعداد کثیری خودرو با همین شرایط تولید و فروخته شده و در حال استفاده است. احتمال اینکه این تعداد خودرو تا چند سال اینده از جاده هامون خارج بشن کم هستش.
          بعلاوه اینکه اصلاح خودروسازی و حتی تصمیم برای واردات خودرو یک فرایند طولانی و زمانبر هست که بنده و شما تقریبا و تحقیقا توش نقش و دخالت و تاثیری نداریم ( دوست دارید کمپین کمپین بکنید اما نقشش همونطور که دیدید ناچیزه) . این مواردیه که از دست ما خارجه.
          حالا چه انتخاب و چه امکانی داریم : سعی کنیم به قوانین رانندگی احترام بزاریم فرهنگ رانندگیمون رو بهبود بدیم. نقش بی فرهنگی و زیر پا گذاشتن قوانین رو در بروز حوادث پر رنگ کنیم و بجای این بهانه تکراری که فلان خودرو بی کیفیته اگر بنز بود الان اینجور نبود بفهمیم کاه از خودمون نیست. کاهدان از خودمانه.
          امار و اطلاعاتش هم موجوده که نقش نقص قوانین در تعداد کشت های جاده ای ما چقدر بالاست. هر عقل سلیم و سالمی میگه اگر در مشکلی عوامل متعددی دخیل بودند و برای برطرف کردن عوامل محدودیت داشتید سراغ مهمترین عامل برید.
          حالا دوست ندارید منطقی باشید نتیجه اش میشه کشته های جاده ای و خودرو بی کیفیت و ملت دزد.
          یا حق

          1. آقای wvw دوست عزیز!
            ناگفته پیداست که شما بتازگی این سایت رو کشف کردید چون یک ماهی هست که با شور و ولع تمام سعی دارید در تمام مقالات کامنت بزارید و عمدتاً در اکثر کامنتهاتون هم (به قول آقا سپهر) در مخالفت کردن اهتمام تام می ورزید.
            در فضای مجازی به افرادی مانند شما ترول گفته میشه! افرادی که دوست دارن دیده بشن، در بحث حضور داشته باشن (به هر قیمتی، حتی تخریب و مخالفت با بدیهی ترین مسائل) ، دیگران رو به چالش بکشن و کلاً مخاطب داشته باشن.
            عملکرد شما معمولاً به این صورته که ابتدا با یک نظر جنجال برانگیز وارد بحث میشید، دیگران مطابق معمول مخالف نظر شما رو دارند و شما به صرف سوءاستفاده از مقوله آزادی بیان حق رو بخودتون میدید ، کم کم بحث بالا میگیره و پس از گذشت مدت کوتاهی کلاً بحث رو به حاشیه میکشونید و غالباً با استفاده از الفاظ توهین آمیز و یا تحقیر آمیز بحث تموم میشه ، بعدم میرید سراغ مقاله و مطلب بعدی و ….!
            دوستانی که در مورد عملکرد ایشون شک دارن میتونن کامنتهای ایشونو در یک ماه گذشته مرور کنن (ماشالله زیر تمام مقالات و خبرهای سایت ایشون تشریف دارن).

    2. اقای سینا خان گل بنده اینجا رو یک ماه باشه پیدا کرده باشم یا یک سال چه فرقی میکنه عزیز دل؟
      شور و ولع بنده هم به خودم ربط داره ولی فکر نمیکنم چیزی بدی باشه. انگیزه ام رو هم بارها گفتم دیگه تکرار مکرراته.
      در مورد اینکه بنده رو ترول خطاب کردید من حرفی ندارم هرچی دوست دارید بگید عرض کردم نظر شما و امثال شما برام پشیزی ارزش نداره.ولی مورد تخریب و مخالف خوانی به بدیهی ترین مسائل خیلی باهاتون صحبت دارم. وقتی بدیهی ترین مسائل رو نادیده میگیرید و یا بلکل توان تحلیل بدیهی ترین مسائل رو ندارید مشکل از شماست.
      بعلاوه اینکه این همه به قول شما من در این سایت نوشتم دریغ از 2 کلمه جواب بدیهی و منطقی فقط و فقط صحبت از روی احساس.
      یه ادم نادانی میشینه پشت یک خودرو نا امنی مثل پراید بد جوری رانندگی میکنه که پراید پرواز میکنه حالا از رو گاردریل یا از روی چیزی دیگری فرود میاد روی یک خودرو دیگه.
      نظرات بی منطق و بی فکر شروع میشه : اگر بنز بود الان هر دو متوفی زنده بودند. لعنت بر این لعنت بر اون و چهارتا نظر کاملا احساسی دیگه.
      یه عده هم مثل اقای سپهر خان گل گلاب خیلی زیرپوستی و هدفمند یه چیزی مینویسند و هیزمی بر این اتش میندازن.
      و اصل ماجرا کلا فراموش میشه. گوش مبارک رو باز کن دادن خودرو خوب و ایمن و ارزان به این ملت بی فرهنگ بی فکر مثل دادن تیغ به زنگی مسته. وقتی مردم میدونن شرایط پراید رو وقتی مردم میدونن وضعیت جاده ها رو وضعیت بیمارستان ها رو غیره و باز هم اینجوری رانندگی میکنن یعنی لیاقت هیچ چیز ندارند. اگر هم نمیدانند که واقعا بی فکر و نادانن.
      به جای اینکه مثل کودک چند ساله گریه کنید و نق و نوق کنید که این و میخوام اون میخوام سعی کنید فرهنگ سازی کنید برای رانندگی صحیح این همه نیرو که گذاشتید برای تبلیغ کمپین دروغ پراکنی در موارد متعدد و خرابی های ساختگی و ذهنی اگر زمان میذاشتید برای اندکی تبلیغ احترام به قوانین شاید اندکی بهبود در شرایط حاصل میشد.
      چند سال دیگه برای اینکه بخواهید اهم فی الاهم بکنید دیره. الان باید به فکرش باشید. کدوم مهمتره فرهنگ سازی برای استفاده از خودرو یا خود خودرو؟ یا بهتر بگم فرهنگ سازی برای استفاده “نکردن” از خودرو.
      هرچقدر هم دوست دارید منفی بدهید تا احساس سبکی کنید.
      یا حق.

      1. خنده داره واقعا! درسته سینا جان ایشون دقیقا یک ترولن که صرفا مغلطه کردن رو تو گذران عمر یاد گرفتن! بگذریم، دقیقا اگه ایشون سوار یه ماشین ایمن بودن احتمال زنده بودنشون خیلی زیاد بود ولی متاسفانه سوار ۲۰۶ چینی ایرانیزه بودن و عمرشون به دنیا نبود.خدا رحمتشون کنه…

  6. من خودم وسیله ندارم ولی دوستان خداوکیلی اروم برید با ماشیناتون..خدایی ایمنی رو نگاه کنید.ماشین ایرانی همینه خدا نکنه برا کسی حادثه پیش بیاد .خدا رحمتش کنه.

  7. یک پزشک ودرواقع سرمایه ارزشمند مملکت با حماقت یه راننده پراید نابود شد.متاسفانه ماشین اشغال باعث نابودی چنین کسانی میشه که در کشورهای متمدن حاظر هستند با هزینه میلیاردی به دستشون بیارن.ما پر پرشون میکنیم.ایشون میتونست با دستان شفا بخش مرهم درد بسیاری از هم وطنان ما بشه

  8. واقعا دلخراشه و از اون بدتر چهره های علمی و قوی کشور به همین راحتی از دنیا برند. البته نکته دیگه که مهمه اینه که چقدر ایمنی خودروهای ایرانی افتضاحه. من که حالم از هر چی پراید، 206، 405 و… دیگه داره بهم میخوره. مطمئنا اگه بجای 206 ایشون سوار مثلا BMW یا تویوتا بودند نجات پیدا میکرد. اون راننده پراید به درک، چرا که کسی که قوانین رانندگی را رعایت نکنه و سرعت غیرمجاز داشته باشه (اگر واقعا اینطور بوده) حقش مرگه. اما چرا باید کسی دیگه تاوان کار خلاف اونو بده. بنظرم مهمترین چیز در اتومبیل ایمنیه. حال بین جوانهای ایران میبینیم که طرف 5میلیون روی 206اش خرج میکنه و مثلا هدرز یا هر کار تیونینگ میکنه که مثلا شتابش 1 ثانیه کمتر شه…

  9. 206 بدجور له شده!
    کیفیت ساخت این ماشینا کاملا از عکسا مشخصه! به جای فولاد حلبی زدن احتمالا.
    همین تصادف رو با بنز و توبوتا و ولوو و … شبیه سازی کنن حداقلش اینه که طرف زنده میمونه!

  10. مرگ همشهری عزیز و گرانقدر این استاد دلسوز و وطن پرست که به برای آموختن علم و کمک به مردم زجر دیده غرب به آلمان عزیمت کرد و برای خدمت صادقانه به کرمانشاه برگشت را به تمام جامع علمی و پزشکی کشور و خانواده داغدار آن مغفور تسلیت و صبر و بردباری از خالق یکتا مسئلت دارم
    لعنت بر حامیان خودروهای ناایمن و لعنت بر رانندگان بی درک و فهمی که با این وسیله 32 سال پیش صدها کیلومتر سرعت میروند

  11. مهم تربیت همچین حیوانیه که بخاطر هیجان و سرعت جان همچین آدمیو میگیره کسی که حداقلش اینه که جان صدها انسانو نجات داده. سوال اینجاست این رفتار نابهنجار کجا پرورش یافته؟ آیا خانواده ها به فکر هستند؟
    آیا میپرسند کجا؟ برای ؟
    آیا پلیس نباید آزادراه ها و کمبربندی های داخل شهر را کنترل کند؟

  12. دوستان من در حال حاضر اصفهان هستم در جاده شیراز که اتوبان بی هدف و ناایمن و شبیه پیست قرون وسطی ارابه های چوبی است و اتفاقا مسیر عبور بسیاری از مردم ساکن سپاهانشهر و بهارستان و سیتی سنتر مدام در حال حرکتم متاسفانه شیب های عجیب و پیچ های گاه با زاویه زیاد و پراید و 206 سواران غیور بارها با حرکات وحشیانه و گویی سوار بر فراری و لامبو و مازازاتی گرند توریسمو . . . در تلاش برای ایحاد سانحه برای من و سایرین بودند که با عکس العمل سریع ازین حوادث اجتناب کردم این ازجان گذشتگان که اکثرا رانندگان بد اصفهانی هستن با لایی کشی و سرعت بالای 150 و بیشتر در این جاده در حال حرکت هستند هروز شاهد مرگ و میر در این اتوبان هستم من احتیاط میکتم اما دیگران چه؟در قوانین راهنمایی رانندگی کلا اثری از آنوخته های روش و اصول رانندگی و احترام به دیگران در ایران بیشتر شبیه یه حرف بچه گانه است

    1. در تیتر تذکر داده شده ، ضمنا بنده اعتقاد دارم که مشاهده چنین تصاویری باعث احتیاط بیشتر در زمان رانندگی خواهد شد.تصاویر خودروهای آسیب دیده به اندازه کافی تاثیر گذار نیستند.

      1. بنده موافق قرار دادن تصاویر تصادف ها هستم.افراد نا اگاه باید ببیند تصادف فقط له شدن ماشین نیست و.مرگ در اثر تصادف هم دلخراش است ومرگ سختی است.در واقع می فهمند مرگ رراثر تصادف لحظه ای نیست وبا له شدن وخرد شن اعضا همراه.این طور حدافل شاید ترس در وجودشان رخنه کنه وملاحظه خلق خدا را که نه بلکه لااقل ملاحظه خود را کنند

      2. فرد روی زمین دکتر صادقی هستند و صددر صد خانواده ایشان از انتشار این عکس ناراضی هستند .اگر برندارید ممکنه براتون مشکل پیش بیاد. شما برای تاثیر گذاری راه دیگه ای انتخاب کن من از بستگان دکتر هستم و میدانم پیگیری میکنند. بردارید لطفا

  13. گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر دکتر عزت الله صادقی پزشک فوق تخصص عروق غرب کشور صبح امروز در کرمانشاه پس از تشیع مقابل ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی در باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده شد. – او روز گذشته بر اثر تصادف درکمر بندی غربی کرمانشاه جان باخت. – روابط عمومی انجمن علمی جراحان عروق در این باره گفت: متاسفانه در استانهای غربی، جراح عروق دیگری وجود ندارد …

    1. به احترام روح بزرگ و بخشنده ایشون، این تصویر رو حذف میکنیم،اما به طور کلی انتشار تصاویر سوانح و تصویر افراد زخمی مغایرتی با قوانین انتشار رسانه ای ندارد.

  14. اولا کار درستی کردید که تصاویر رو کامل گذاشتید تا دیگران درس بگیرند و فکر نکنن این همه که می گن آقا آهسته رانندگی کنید شوخیه بابا بخدا این عاقبتشه . شما هم هی نگید عکس ها رو بردارید بذارید بدونن رانندگی بازی کامپیوتری و پلی استیشن نیست با جان آدمیزاد سرو کار داره .
    دوما چرا ما اینقدر شل شدیم و بی غیرتیم ؟ مثلا ما کرد هستیم مظهر غیرتیم ولی انگار که نه انگار
    ترک ها رو ببینید چی کار کردن واسه اینکه یکی توی تلویزیون به طنز گفته با فرچه ی توالت مسواک زده زمین و زمان رو بهم ریختن زوری که همه شروع کردن به عذر خواهی از رییس صدا و سیما تا مجری و نویسنده و ….
    بعد ما یه همچین سرمایه ی بزرگی رو بدلیل بی امنیتی خودرو سازان بی مسولیت از دست میدیم انگار که نه انگار چهارتا پیام تسلیت می نویسیم و تمام . دوستان خود ماهم مقصریم اگه دوبار اعتراض کنیم اون خودرو ساز لعنتی حساب کار دستش میاد .
    افسوس…..

  15. وابط عمومی انجمن علمی جراحان عروق در این باره گفت: متاسفانه در استانهای غربی، جراح عروق دیگری وجود ندارد. همچنین دکتر صبحیه تنها پزشکی که در این باره فعال است، در بیمارستان سنندج در حال گذراندن دوره طرح خود خدمت می کند. همچنین پزشک دیگری که محل کار او در استان لرستان است، فعلا در تهران به طی کردن دوره طرح مشغول است و پس از طی این دوره، به استان لرستان خواهد رفت.

    با توجه به کمبود جراحان این رشته تخصصی، به نظر می رسد نیاز فوری بیماران استان های غربی کشور، اعزام پزشکان متخصص در این رشته و جلوگیری از مسافرت بیماران به بیمارستان های تهران وجود دارد.

    به نظر شما چه کسی شایسته لعن و نفرین است؟ تورا بخدا در تربیت بچه هاتون دقت کنید اگه بلد نیستید بچه تربیت کنید بچه دار نشید ….

  16. منم از دانشجویان و نزدیک به ایشون بودم در بدو خبر فوت ایشون نفس در سینه حبس شد…مراسم خاکسپاری و وداع با ایشون با ماتم ابدی اتمام یافت که غرب کشور رو از وجود خودش و ما محروم کرد…ازتون میخوام به حرمت صلابت و اقنداری که ایشون در زمان حیاتشون داشته و اسمشون اعتبار بیمارستان و شهر بوده عکس ایشونو از صفحه دنده 6 پاک فرمایید چون خانواده داغدار ایشون مسلما با دیدن عکس نمکی بر زخمشونه به جای التیام بخشیدن من به عنوان نماینده اینترن و رزیدنتای ایشون و اینکه از دانشجویان نزدیکشون بودم که با ایشون همکاری داشتم تقاضامندم عکسشون در صانحه حتدثه لطف کنید پاک بفرمایید تا بلکه این زخم جگر سوز ما کمتر آتش گیرد…باتشکر.

  17. واقعا باعث تاسف است.
    فکر میکنم پراید روی هوا بلند شده و در جهت مخالف با کف خود به پژو 206برخورد کرده.
    اگر سرعت نسبی در لحظه برخورد(جمع سرعت دو خودرو) حدود 140 کیلومتر بر ساعت بوده باشد (حدود 4 متر بر ثانیه) وزن خودروی پراید را حدود 800 کیلوگرم حساب کنیم و زمان برخورد حدودی را یک دهم ثانیه و مقادیر را در فرمول m.v=f.t قرار دهیم به مقدار نیروی ضربه f 24000 نیوتون خواهیم رسید و اگر فرض کنیم پژو 206 داخلی همان ایمنی در تست تصادف در قسمت سقف را داراست پس طبق قرارداد باید با 3 برابر نیروی وزن ماشین در زاویه 25 درجه ایمنی قابل قبولی داشته باشد. با این حساب اگر وزن 206 حدود یک تن فرض کنیم پس سقف باید تا نیروی 30000 نیوتون ایمنی داشته باشد! (حداقل تغییر ارتفاع سقف و عدم برخورد سقف به سر راننده)
    البته این محاسبات سرانگشتی نمیتوانند منشا یک نظریه باشند زیرا در تصادف متغیرهای دیگری هم دخیل هستند ولی به هرحال انسان را به فکر فرو میبرد و این سوال پیش می آید که آیا 206 های تولید داخل از نظر ایمنی با 206 های تولید اروپا برابر هستند؟

  18. البته یک جای محاسبات اشتباه کردم. سرعت 140 کلیومتر بر ساعت میشود حدود 40 متر بر ثانیه و با این حساب نیروی ضربه حدودا میشود 240000 نیوتون که نیروی بسیار بالایی است و با توجه به اینکه ایمنی سقف 206 حدودا تا 24000 نیوتون تست شده پس به هیچ عنوان نمیتوانست این ضربه را تحمل کند. حتی ایمن ترین خودروها هم توانایی تحمل ضربه 24000 نیوتونی را ندارند . شاید اگر بنز یا ولوو بود راننده فوت نمیکرد.
    با عرض پوزش به خاطر محاسبات اشتباه

  19. سقف پژو 206 برای نیروی 30000 نیوتون با زاویه 25 درجه طبق تعریف استاندارد تصادفات ایمن است در صورتی که در این تصادف حدود 240000 نیوتون نیرو به سقف وارد شده یعنی حدودا 8 برابر نیروی تست.

  20. واقعا جای تاسف داره یه دانشمند این مملکت بعد از اینهمه سختی و مرارت کشیدن بشه پزشک فوق تخصص اونوقت یه راننده پراید احمق با سرعت بیاد اینجوری اونو از بین ببره، دکتر صادقی اگر خارج از کشور بودن این بلا سرشون میومد ایا؟ هرگز…

  21. وای از این فاجعه،
    کاش دکتر رو میشناختین،دلسوز به معنی واقعی کلمه برای مریض.
    چقدر با شخصیت بودن خدا رحمتشون کنهمتاسفانه فرصت نکرد که ثمره زندگیشو ببینه

  22. خدا لعنت کند افرادی که خودروهای آشغال و ناایمن رو میدن به مردم و باعث مرگ نابغه هایی مثل دکتر صادقی میشن چرا اولین اشتباه در رانندگی باید آخرین اشتباه باشه !!! جالب اینجاست وزیر صنعت هر کسی که این خودروها رو نخره خائن و ضدانقلاب معرفی کرد! واقعا ضد انقلاب کیه ! مردم یا افرادی که این خودروهای بی کیفیت رو میدین به مردم و باعث مرگشون میشین!!!

  23. ضمن عرض تسلیت به خونواده این عزیزان و همشهریان عزیز لازم دیدم که بگم، موقع تصادف من همونجا رسیدم. پلیس اعلام کرده که پراید پس از برخورد با گاردریل به سمت دیگه رفته ولی واقعیت اینه توی این مسیر گاردریل وجود نداره فقط ی سری جدول کوتاهه که اگر دقت کنید میبینیدشون. اگر گاردریل بود که پراید پرواز نمیکرد.

  24. واقعا خاک تو سر شهر داری که یه کمربندی ساخته که قاتل جون این فرد بزرگوار شد . خوبتر که اون راننده پراید مرد وگرنه خودم میکشتمش . شادی روح اقای کتر یه فاتحه بفرستیم دوستان

  25. خدا بیامرزه ایشون رو.
    بدبختی اینه که یه عده ادم سودجو کاری کردن که ملت جرات ندارن به کسی کمک کنن. این بنده خدا اگر اورژانس به موقع میرسید که هیچ وقت نمیرسه شاید زنده میموند. شاید اگر مردم به جای گرفتن عکس کمکی می کردن زنده میموند.
    اما متاسفانه وقتی ادم بارها و بارها میشنوه که چجور افرادی که برای کمک رفتن مورد سودجویی قرار گرفتند بی اختیار بی خیال کمک میشه.
    دو سال قبل در یکی از مال های تهران یکی از اقوام ما سکته میکنه. یه بی نوایی دلش میسوزه سعی میکنه کمک کنه به این فامیل ما. عمر اون بنده خدا به دنیا نبود و فوت میشه. فامیل قهرمان وقتی از مردن اون عزیز خبردار میشن اول کاری که میکنن تهمت میزنن که بعله اون بابایی که واساده برای کمک دعوا کرده با متوقی واسه همین طرف سکته زده! یارو مادر مرده کلی رفت و اومد اخرش هم چند ده میلیون تومان داد به این مخت خور های فامیل ما تا بیخیالش شن. اینجوری میشه که ادم میبینه طرف داره جون میکنه ولی میگه بیخال سری رو که درد نمیکنه دستمال نمیبندن .

    1. بله واقعا اگر به جای فیلم گرفتن کمک میکردن زنده میموندن و این حرفی که شما میگید قبول ندارم اول اینکه اگر قرار باشه کسی بمیره میمره پس تا آخرین لحظه باید تلاش کرد چون گاهی خداوند مرگ انسان رو به عقب میندازه مثل خیلی از پزشکان که واسه زنده موندن بیماران تلاش می کنند تا آخرین لحظه و موفق می شوند وبعضی پزشگان هم که پزشک نیستند شما نمیدونید تو این بیمارستان ها چه افرادی که الکی جونشون رو از دست ندادن و همش هم بخاطر بی مسولیتی بوده دوم اینکه ایشون دکتر بودن خودشون راهنمایی می کردند واقعا واسه مردم متاسفم این همه آقای دکتر واسه نجاتشون تلاش کردن اون وقت اونا کمکی نکردن الان بیمارستان کرمانشاه یه جراح عروق درست حسابی نداره کاری که آقای دکتر تو 10 دقیقه انجام میدادن دکترای دیگه نمی تونن وهمین باعث مرگه خیلی از بیماران شد هیچکی جاشونو نمیگیره هیکی.

  26. دکتر باشی جراح هم باشی انقدر برا جونت اهمیت قائل نشی بری یه ماشین با ایمنی بالا بخری و جونتو به خطر بندازی ….

    به نظر من اونایی که دستشون بازه و میتونن یه ماشین با ایمنی بالا بخرن ولی این کارو رو انجام نمیدن خودشون هم مقصرن چون برا جونشون اهمیت قائل نشدن .

    1. نظر شما هم درسته هم غلط!؟
      درسته چون آدم باید واسه جونش اهمیت قائل بشه به قول خودتون
      اما غلطه چون تو جامعه ایی هستیم که حداکثر 20 درصد مردم میتونن خودروی بروز و ایمن سوار بشن و خیلی ها سوار شدن چنین ماشین هایی رو فخر فروشی میدونن و سوار نمیشن…
      در ضمن این 206 ماشینی هست که خیلی ها سنگ ایمنی و 3 ستاره بودنشو به سینه میزنن و بوق میکنن اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا