اخبار خارجیاسلایدر

مسابقه پیست با قدرت هارلی دیویدسون

با توجه به نادر بودن آسفالت در سال‌های 1910 و 1920، برای موتورسیکلت‌ها، مدارهای بیضی شکل با سطوح تخته‌ای چوبی طراحی شدند و دو چرخ‌ها روی آن مسابقه دادند.

به گزارش دنده 6 – موتورسیکلت هایی که باید این کار را انجام دهند به عنوان مسابقه های پیست تخته ای شناخته شدند و برخی از آنها هنوز هم تا به امروز زنده مانده اند و هر از گاهی دست به دست می شود. موارد جدید نیز در حال ساخت هستند.
مسابقه تخته ای که اکنون به آن نگاه می کنید از آن نوع قدیمی نیست، بلکه یک ساخته بسیار جدیدتر است که توسط یک گاراژ موتورسیکلت مستقر در سوئیس به نام Erbacher مونتاژ شده است. این سبک مانند برادران و برادرانش از مدت ها قبل است، اما به نظر می رسد آنقدر شگفت انگیز در کنار هم قرار بگیرد که به سادگی به آن Awesome لقب داده اند.


این دوچرخه حول یک قاب هارلی دیویدسون مونتاژ شده و از موتور هارلی ناککلهد استفاده می کند. ما هیچ مشخصات عملکردی در مورد آن ارائه نکرده‌ایم، اما می‌دانیم که حجم آن، در این مورد 1584 سی‌سی است، و این واقعیت که از سیستم اگزوز Fat Attack خارج می‌شود.
برخی از قسمت‌های بدنه روی قاب و موتور پرتاب شده‌اند، که از مخزن سوخت عظیم، فیرینگ نوک تیز که چراغ جلو را نگه می‌دارد و دو گلگیر شروع می‌شود. این چرخ‌ها روی چرخ‌های سفارشی قرار می‌گیرند، یک چرخ باریک ۲۳ اینچی در جلو و یک چرخ بسیار کوچک‌تر، اما به‌طور قابل‌توجهی چاق‌تر ۱۶ اینچی در عقب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا