اخباراخبار داخلیچینیمدیران خودرو

مشاهده چری آریزو6 ، در حال تست های فنی

سوغات جدید مدیران خودرو ، فراتر از انتظار

اریزو 6 ، سدان لوکس و خانوادگی چری میباشد که به زودی وارد بازار خودروی چین و سپس وارد بازارهای صادراتی چری خواهد گردید.

نمایشگاه خودروی 2018 بیجینگ ،شاهد نمایش این سدان لوکس چری برای نخستین بار بود  و چون برادر خود یعنی آریزو5 همزمان با عرضه در بازار چین ، در بازار استراتژیک چری یعنی ایران نیز عرضه خواهد گردید. اخیرا نمونه ایی از این سدان زیبا در حال گذراندن تستهای فنی و آزمایشی رویت شده که نوید ورود این سدان مدرن چری را به بازار کشور میدهد.

چری اریزو6 با بهره گیری از امکانات ایمنی و رفاهی بسیار بالا، موتور توربو و گیربکس جدید در کنار طراحی زیبا و مدرن میتواند جایگاه شایسته ایی را در میان مشتریان ایرانی بیابد.

عکس های فوق چهره مستترشده چری اریزو 6 را نشان میدهد ، نکته جالب این است که خودروی فوق هنوز در کشور مادر تولیدش آغاز نشده که مراحل تست را در بازار ایران می گذراند و این نشان دهنده استراتژیک بودن بازار ایران برای چری داشته و همچنین استراتژی چری برای عرضه به روزترین محصولات خود در بازار ایران دارد.

 

2 دیدگاه

  1. مشخصات فنی آریزو 6
    نظر فنی آریزو 6 با خودروی کراس اوور چری تیگو 7 یکسان است و از همان موتور 1.5 لیتری توربو بهره مند است که می تواند 147 اسب بخار قدرت و حدود 200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو اما با یک گیربکس ضریب متغیر CVT انجام می شود.
    همون موتور همون پلت فرم همون سیستم تعلیق همون گیربکس کسل کننده cvt و باقی ماجرا
    چینی ها که نمیان یک خودروی درست و درمان بسازن تمام خودروهاشون بازاری و برای کسب درآمد نه اینکه در ذهن ها باقی بمونه مثل میتسوبیشی اولوشن نیسان gtr مزدا می تا بنز c کلاس بی ان دبلیو mpower و شلبی کبری هوندا سویک و بیوک رگال و آئودی tt و r8 و ….اینها خودروهای قدیمی بودن که هنوز بعنوان اسطوره در دل خودرودوستان جای دارند اما چین فقط ظاهر عوض میکنه و کاری به باطن نداره

    1. به این نوع خودروها میگن اقتصادی.تمام خودروسازان بزرگ هم به همین صورت هستند چون اگر قرار باشه برای هر خودرویی در همه چیز مستقل عمل کنند و موتور و گیربکس و شاسی و… طراحی کنند هزینه ها زیاد میشه و به صرفه نیست.
      ضمنا پلتفرم این قاعدتا با تیگو ۷ فرق میکنه و گیربکس تیگو ۷ هم دوکلاچه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا