دسته‌بندی نشده

مشخصات بوگاتی شیرون کریم بنزما

بازیکنان تیم رئال مادرید ظاهرا علاوه بر اینکه علاقه فراوانی به کسب لیگ قهرمانان دارند، علاقه وافری نیز نسبت به خریدن بوگاتی نشان می‌دهند. علاوه بر رونالدو، این کریم بنزما است که یکی از محصولات این خودروساز فرانسوی را امتحان می‌کند. او به تازگی یک شیرون را به مجموعه خودروهای خود اضافه کرده و این موضوع را نیز با انتشار عکسی در اینستاگرام به اطلاع دیگران رسانده است.

البته شیرون اولین بوگاتی مهاجم فرانسوی رئال مادرید نیست و او پیش از این نیز یک دستگاه ویرون را خریداری کرده بود. بنزما برای برای خودروی جدیدش از طرح مشکی و خاکستری استفاده کرده است که چرخ‌های کرومی را زیباتر نشان می‌دهد. بوگاتی ویرون او نیز تا حدودی همین رنگ بندی را داشت اما به جای رنگ خاکستری، از طرح کرومی در آن استفاده شده بود.

به تازگی اعلام شد که صدمین دستگاه از شیرون نیز ساخته شده است. افراد مشهور زیادی علاقه‌ به داشتن این خودروی گران قیمت دارند. اما در ماه تنها ۶ عدد از این خودروی ۱۶ سیلندر ساخته می‌شود و در نهایت نیز قرار است ۵۰۰ دستگاه شیرون به فروش برسد. با این حساب تنها تعداد محدودی از سلبریتی‌ها می‌توانند شیرون را خریداری کنند.

لذت رانندگی با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار تنها نصیب افراد بسیار ثروتمند می‌شود که زننده گل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان نیز یکی از این افراد است. باید ببینیم که از بین ۴۰۰ دستگاه باقی مانده را کدام یک از سلبریتی‌ها می‌توانند خریداری کنند. البته بسیاری از خریدارن چنین خودروهایی علاقه زیادی ندارند که دیگران از این موضوع با خبر شوند اما افرادی نیز مانند بنزما هستند که خودرویشان را از دید فالوئرها پنهان نمی‌کنند.

پیشنهاد مطالعه :

وقتی بوگاتی شیرون شهر را به هم می ریزد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا