اخباراخبار خارجیاسلایدر

مشخصات فنی و امکانات رسمی بایک EU5 ، سدان برقی دیار خودرو

مشخصات فنی و امکانات رسمی بایک EU5 منتشر شد. در ادامه با ویژگی‌های این سدان برقی دیار خودرو BAIC EU5 آشنا خواهیم شد.

به گزارش دنده 6 – شرکت دیار خودرو قصد دارد سدان برقی بایک بیجینگ EU5 را به‌زودی به بازار ایران عرضه کند و در همین راستا نیز لیست مشخصات و امکانات آن را اعلام کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو الکتریکی BAIC EU5 آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی بایک EU5

بایک EU5

بایک EU5 به یک موتور برقی با قدرت 120 کیلووات معادل 161 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر مجهز شده است. برای این خودرو ظرفیت باتری 49.6 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 401 کیلومتر را طی کند.

بایک EU5

مالکان خودرو با جریان عادی برق می‌توانند ظرف مدت 9 ساعت باتری این خودرو را به‌شکل کامل شارژ کنند، اما با شارژ سریع می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه تا 80 درصد باتری را شارژ کرد. طول خودرو برقی بایک EU5 به 4650 میلی‌متر، عرض آن 1820 میلی‌متر، ارتفاع آن 1520 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2670 میلی‌متر می‌رسد.

امکانات ایمنی و رفاهی BAIC EU5

خودرو برقی دیار خودرو

بایک EU5 به امکانات رفاهی متعددی نظیر سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بستن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، کلاستر دیجیتالی، رینگ‌های آلومینیومی، سنسور نور و باران، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، تریم چرمی صندلی‌ها، چراغ های روز، فرمان تایپ دی، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سردنده به‌صورت ماوسی و سیستم تهویه مطبوع الکتریکی مجهز شده است.

بایک EU5

از امکانات ایمنی این سدان برقی می‌توان به ترمزهای ABS، EBD، EBA، HHC و HDC، چهار کیسه هوای ایمنی، رادار هشدار برخورد از جلو، سنسورهای هشدار دهنده میزان باد تایرها (TPMS)، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم کروز کنترل، رادار هشدار خروج از خط (LDWS) و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا