اخباراخبار داخلی

مشکل کامیون‌داران قیمت لاستیک است نه کمبود آن

به گزارش خبر خودرو،رییس انجمن صنفی تولید‌کنندگان تایر ایران در خصوص عرضه تایرهای سنگین و باری به کامیون‌داران گفت:

تایرهای سنگین و باری تولید داخل در اختیار تعدادی نماینده و فروشنده رسمی در سراسر کشور قرار گرفته است و رانندگان و مالکان می‌توانند با در داست داشتن حواله وزارت راه‌و‌شهرسازی از این مراکز لاستیک مورد نیاز خود را با قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده تهیه کنند.

محمدرضا گنجی اظهار داشت‌: تعداد تایرهایی که در انبار نمایندگی‌های مذکور وجود دارد خیلی بیشتر از نیاز و تقاضای کامیون‌داران و وزارت راهداری است.وی در خصوص کیفیت تایرهای داخلی در مقایسه با کیفیت تایرهای وارداتی گفت‌: با وجود اینکه بسیاری از کامیون‌داران اصرار به استفاده از تایرهای وارداتی دارند اما کلیه تایرهای سیمی که وارد کشور می‌شود و یا شرکت بارز در داخل کشور تولید می‌کند دارای کیفیت مشابه هستند و استانداردهای یکسانی را باید پاس کنند.

وی افزود‌: در داخل کشور تایرهای سیمی را فقط شرکت بارز تولید می‌کند و اختلاف قیمت تایرهای سنگین سیمی تولید شرکت بارز با برندهای خارجی حدود یک میلیون تومان است در حالی که این تایرها دارای استاندارد ملی ایران بوده و از استانداردهای لازم برخوردارند.گنجی تاکید کرد‌: در مورد تایرهای تولید داخل تعداد تایرهایی که در روز تولید می‌شود، نمایندگی‌ها، تعداد توزیع روزانه و قیمت فروش همه کاملا مشخص است و هیچ‌گونه ابهامی در مورد تولیدات داخل وجود ندارد.

1 دیدگاه

  1. آقای گنجی میگه کیفیت بارز با تایر های خارجی یکی اینشون هیچ سوادی در مورد تایر نداره اگه داشت این حرف نمیزد چون مثل این میمونه بگی پراید با بنز یکی
    ما وارد کننده هستیم حتی برند های ما خیلی بهتر از بارز از نظر کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا