اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

معرفی بی ام و سری 7، 2023

بی ام و (BMW) بخش لوکس را به سمت عصر جدیدی هدایت می کند که با نوآوری در زمینه های پایداری و دیجیتالی شدن شکل خواهد گرفت. با BMW سری 7 جدید، راحتی بی‌نظیر در مسافت‌های طولانی و دیجیتال برتر را تجربه کنید. سدان لوکس تمام الکتریکی یک عضو کاملاً یکپارچه از خط سری 7 است و به وضوح نشان می دهد که چگونه یک تجربه رانندگی منحصر به فرد و احساس رفاه در داخل هواپیما را می توان ترکیب کرد. مدل‌هایی که در اوج طیف لوکس بی‌ام‌و قرار دارند در تعریف جدیدی از تجمل پیچیده شده‌اند که بر روی افراد و نگرش‌ها، نیازها و احساسات شخصی آنها تمرکز دارد.
اکنون با گذشت 45 سال(1977) از معرفی سری 7 بی‌ام‌و، نسل هفتم به عنوان پیشرفته‌ترین و مبتکرترین خودرو در بخش لوکس به صحنه می‌رود. در عین حال، نسخه جدید تخیل را با یک انسجام طراحی کلی تسخیر می کند که با هیچ رقیبی قابل مقایسه نیست. بنابراین، BMW سری 7 بار دیگر نمادی از قدرت نوآورانه گروه BMW است.

نمای بیرونی بی ام و سری 7

قسمت جلویی برجسته به‌صورت عمودی، با ترکیبی از جلوپنجره‌ای با نورپردازی اختیاری BMW که در مرکز آن قرار دارد و واحدهای چراغ‌های جلوی دو تکه، حضور قدرتمند و متمایزی را به سری 7 جدید بخشیده است. طراحی جلویی که به طور خاص برای مدل‌های پرچمدار BMW توسعه یافته است، تمایز واضحی را از سایر مدل‌های این برند ایجاد می‌کند. بی‌ام‌و سری 7 جدید به‌صورت استاندارد با چراغ‌های LED تطبیقی شامل چراغ‌های پیچ‌ها و دستیار نور بالا عرضه می‌شود.

نمای بیرونی بی ام و سری 7

کریستال های سواروسکی دوباره به شکل L چیده شده اند و هر کدام با 14 واحد LED دارای نور پس زمینه هستند – به عنوان چراغ های نشانگر جانبی و چراغ های رانندگی در روز عمل می کنند.
وجود قسمت جلویی با طراحی سطحی شفاف و یکپارچه برای کناره‌های BMW سری 7 جدید تکمیل می‌شود. کاپوت بلند، خط کاراکتر دوم بالای رکاب‌های جانبی که کمی به سمت عقب بالا می‌آیند، و سطوح حجاری‌شده قدرتمند در زیر دستگیره‌های درب، حسی از پویایی را منتقل می‌کنند. دور پنجره جانبی با یک عنصر کرومی زیبا به سمت ستون C محدود شده است که وقتی در عقب باز می شود به عنوان بخشی از بدنه در جای خود باقی می ماند. درهای بلند، سهولت ورود و خروج را برای سرنشینان عقب فراهم می کند، در حالی که ستون های C عریض و طرح گرافیکی در قسمت عقب شیشه های جانبی از حریم خصوصی آنها در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کند.
مانند قسمت جلویی BMW سری 7 جدید، قسمت عقب نیز با طراحی سطحی به وضوح تقسیم شده است. در اینجا نیز خطوط افقی عرض خودرو را برجسته می کند. تعبیه پایه پلاک در قسمت پایین پیش بند عقب جلوه های نور و سایه پر جنب و جوشی ایجاد می کند.

BMW سری 7 جدید

برای BMW 740i و 760i xDrive جدید می توان یک رنگ غیر فلزی و ده رنگ خارجی متالیک را سفارش داد. i7 xDrive60 جدید سه رنگ متالیک اضافی ارائه می‌دهد: فلز گرافیت تیره، متالیک مس درخشان و متالیک نقره‌ای فضایی. افزودنی جدید به طیف رنگ‌های خودروهای سری، اولین رنگ دو رنگ بی‌ام‌و Individual است که به سدان لوکس ظاهری منحصر به فرد می‌دهد. دو رنگ برای قسمت بالای خط شانه ارائه شده است، در حالی که پنج رنگ برای قسمت پایین موجود است.
تایرهای پرفورمنس برای چرخ‌های 20 و 21 اینچی دارای جاذب فوم برای عایق صدا هستند و راحتی صوتی را در کابین افزایش می‌دهند.

نمای داخلی بی ام و سری 7

تجمل گرایی در پیشرفته ترین حالت خود در انتظار راننده و سرنشینان داخل BMW سری 7 جدید است. انتخاب انتخابی از مواد، ساخت دقیق با بالاترین درجه و طراحی داخلی به وضوح ساختار یافته و مینیمالیستی، تجربه انحصاری سوار بر هواپیما را برای راننده و مسافران ایجاد می کند. در اینجا، فضای سخاوتمندانه با ویژگی های تجهیزات نوآورانه و تعامل هوشمندانه کنترل/عملیات پیشرفته، اتصال، کمک راننده، سرگرمی اطلاعاتی و راه حل های دیجیتالی روبرو می شود.

نمای داخلی بی ام و سری 7 مدل 2023

سپس انتخاب هنرمندانه زیبایی مواد وجود دارد که هم از نظر ظاهر و هم جذابیت لمسی تمام حواس را به خود جلب می کند. یک ویژگی جدید اختیاری استفاده از ترمه نفیس برای بخشی از سطوح صندلی است که احساس نرم و گرمای دلپذیر می‌بخشد. چوب ریز منفذ باز انتخابی نوار تزئینی داخلی و روکش بلندگوهای فولادی ضد زنگ برای ایجاد حس آرامش لوکس همراه است.
یک صفحه نمایش اطلاعات 12.3 اینچی در پشت فرمان و یک صفحه نمایش کنترلی 14.9 اینچی است. نمایشگرها که در زیر یک سطح شیشه ای مشترک چیده شده اند، به صورت ارگونومیک به سمت راننده هدایت می شوند و کنترل لمسی بصری را حتی ساده تر می کنند.
یک واحد کنترل دیجیتال در تریم برای هر درب عقب یکپارچه شده است. این صفحه نمایش رنگی 5.5 اینچی با قابلیت صفحه نمایش لمسی به مسافران این امکان را می دهد که برنامه سرگرمی، نمایش تصویر و حجم صدا را هنگام استفاده از صفحه نمایش تئاتر BMW در وسایل نقلیه مجهز انتخاب کنند. نمایشگرهای لمسی همچنین تنظیم سیستم صوتیBowers & Wilkins با 18 باند، عملکردهای کنترل آب و هوا، تنظیمات تنظیم صندلی، نور محیط و آفتابگیرهای عقب را کنترل می کنند.

BMW سری 7 مدل 2023


سری 7 از طرح داشبورد مشابه با iX SUV استفاده می کند که دارای یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ است که در زیر همان صفحه شیشه ای صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی نصب شده است. نمایشگرهای قابل تنظیم مجدد وضوح واضح و پاسخ های سریع ارائه می دهند. سیستم سرگرمی صندلی عقب که BMW آن را Theater Screen می نامد اختیاری است. از یک صفحه نمایش بزرگ 31.3 اینچی استفاده می کند که از سقف ماشین پخش می شود. با استفاده از اتصال داده سلولی 5G داخلی، سواران صندلی‌های عقب می‌توانند Netflix را استریم کنند یا وب را مرور کنند و از طریق نمایشگرهای لمسی ادغام شده در پانل‌های در با سیستم تعامل داشته باشند.

نمای-صندلی-های-عقب-BMW

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

مجموعه ای از ویژگی های به روز شده کمک راننده در دسترس است، از جمله حالت رانندگی بدون هندزفری جدید برای استفاده در بزرگراه و ویژگی به روز شده دستیار پارک که به راننده اجازه می دهد از وسیله نقلیه خارج شده و ماشین را از طریق یک برنامه گوشی هوشمند پارک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف سری 7، از وب سایت های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) دیدن کنید. انتظار می رود ویژگی های ایمنی کلیدی شامل موارد زیر باشد:
ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده
هشدار خروج از خط استاندارد با کمک حفظ خطوط
کروز کنترل تطبیقی موجود با حالت رانندگی نیمه خودمختار

تجربه رانندگی با بی ام سری 7 مدل 2023

مشخصات فنی بی ام و مدل 760i

  • موتور: Twin Turbo Gas/Electric V-8
  • حجم موتور: 4.4 لیتری، 32 سوپاپ
  • توان: 536 اسب بخار
  • بیشترین گشتاور: 553
  • گیربکس: 8 دنده
  • ابعاد(طول/عرض/ارتفاع): ( 60.8 / 76.8 / 212.2 ) اینچ
  • قیمت پایه: 114,595 دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا