اخبار خارجیاسلایدر

معرفی جنسیس نیولون

کانسپت نیولون با ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل درهای متقارن، پیش‌نمایش یک شاسی‌بلند مجلل برای رقابت با مرسدس GLS و کادیلاک اسکالید است.

به گزارش دنده 6 – جنسیس برای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۴ شاسی‌بلند کانسپتی بنام نیولون (Neolun) را تدارک دیده است. این پیش‌نمایش یک شاسی‌بلند پرچم‌دار و سه ردیفهٔ لوکس است.

نیولون ظاهر جعبه‌ای شکل منحصربه‌فردی دارد که هرچند در قسمت جانبی تا حدودی میباخ GLS را به یاد می‌آورد اما در جلو و عقب از چراغ‌های آشنای دوخطی جنسیس استفاده می‌کند.

این کانسپت در بیرون طرح دورنگ مشکی نیمه‌شب و آبی مجاستیک دارد درحالی‌که داخل آن با چرم رویال به رنگ نیلی زیبایی پوشیده شده است. در کابین نیولون شاهد دو ردیف صندلی مجلل هستیم که صندلی‌های جلو قابلیت چرخش به سمت عقب را دارند تا فضایی شبیه سالن نشیمن را ایجاد کنند. در اینجا همچنین دو نمایشگر از سقف قسمت عقب خودرو باز می‌شود و یک سیستم صوتی ویژهٔ پیشرفته نیز تجربهٔ شنیداری کاملاً فراگیر و شبیه سالن کنسرت را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از مزایای منحصربه‌فرد این خودرو، سیستم گرمایش ویژه‌ شامل المنت‌هایی روی دری‌ها، کف خودرو، داشبورد و پشتی صندلی‌ها می‌شود. این سیستم از سیستم گرمایش تابشی کره‌ای Ondol الهام گرفته است که در خانه‌های این کشور استفاده می‌شود. علاوه بر این، جنسیس برای نیولون درهای متقارن را در نظر گرفته است که با حذف ستون B، کابین را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و دسترسی آسان را فراهم می‌کند.

این‌ها اما صرفاً ویژگی‌های فانتزی نیستند که هرگز تولید نشوند زیرا به گفتهٔ جنسیس، امکان تولید درهای متقارن وجود دارد. همچنین سیستم سرگرمی عقب و گرمایش تابشی هم احتمالا ارایه می‌شوند. هرچند کانسپت نیولون به دو ردیف صندلی مجهز است اما میدانیم که GV90 تولیدی با سه ردیف صندلی ارائه خواهد شد. البته امکان تولید نسخهٔ لوکس‌تر این شاسی‌بلند کره‌ای با چهار صندلی به سبک میباخ هم وجود دارد. جنسیس فعلاً حرفی در مورد پیشرانه و قیمت این کانسپت نزده است ولی قرار است تا پیش از پایان امسال نسخهٔ تولیدی آن را ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا