اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی فیس لیفت آکورا TLX برای سال ۲۰۲۴

آکورا در اوایل این ماه از TLX ۲۰۲۴ رونمایی کرد و دستخوش به‌روزرسانی میان دوره‌ای با به‌روزرسانی‌های ظاهری بسیار کم با ساختار تریم ساده‌تر و کابین ساکت‌تر شد. این سدان اکنون آماده ارسال به نمایندگی‌های این برند است که در آنجا با قیمت اولیه ۴۶۱۹۵ دلار، با در نظر گرفتن هزینه‌های مقصد و جابجایی در دسترس خواهد بود.

این تغییرات باعث می‌شود که ۴۹۵۰ دلار گران تر از TLX سال گذشته باشد، اگرچه تجهیزات استاندارد بیشتری برای مدل سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

برای شروع، بسته فناوری اکنون در تمام مدل‌های پایه استاندارد است، در حالی که سال گذشته این ارتقا ۴۰۰۰ دلار جدا از قیمت اولیه بود. در نتیجه، حتی ارزان‌ترین TLX با رینگ‌های ۱۹ اینچی، صندلی‌های چرمی Milano، نورپردازی محیطی کابین و سیستم صوتی ممتاز ELS Studio عرضه می‌شود.

به عنوان بخشی از به‌روزرسانی که در ماه نوامبر اعلام شد، این سدان همچنین از دو درگاه USB جدید برای سرنشینان عقب، کفپوش‌های ضخیم‌تر، یک نمایشگر کیلومترشمار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی جدید و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تر بهره می‌برد.

در تریم A-Spec با حداقل قیمت ۵۱۱۹۵ دلاری، رینگ‌های ۱۹ اینچی پره‌‌ای در پوشش خاکستری، لوله‌های اگزوز دوگانه گرد در زیر سپر عقب و اسپویلر عقب جدید به رنگ مشکی براق وجود دارد. عایق‌های چرخ‌های جدید، عایق‌های ستون B و عایق‌های درها به ایجاد فضای داخلی ساکت‌تر کمک می‌کنند.

درست مانند سال گذشته، مدل برتر برای سال ۲۰۲۴ همچنان TLX Type S است که قیمت آن از ۵۸۱۹۵ دلار شروع می‌شود. سریع‌ترین سدان در تاریخ این برند، به‌روزرسانی‌هایی مانند پاسخ بهتر دریچه گاز در حالت +Sport، نمایشگر ۱۰.۵ اینچی هدآپ و دوربین دید فراگیر را دریافت می‌کند.

در بخش طراحی، جلوپنجره پنتاگون الماسی جدید، رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید با رنگ مشکی، اسپلیتر جلوی اختصاصی، دیفیوزر جدید عقب و لوله‌های اگزوز چهارگانه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا