اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی فیس لیفت جنسیس G۸۰ با نمایشگر ۲۷ اینچی!

جنسیس در حال حاضر یک فیس لیفت برای مدل G۸۰ ارائه کرده است. تغییرات ایجاد شده در خارج ظریف هستند، اما کابین بازنگری جامع‌تری را دریافت می‌کند.

با شروع از نمای بیرونی، هر دو مدل استاندارد G۸۰ و G۸۰ Sport دارای جلوپنجره‌های بازطراحی شده و چراغ‌های جلوی جدید با لنزهای میکرو هستند. سپرهای جلو بازطراحی شده‌اند و حتی مدل معمولی اکنون کمی اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب دارای گرافیک تازه‌ای هستند اما چیزی برای نوشتن در مورد آن وجود ندارد.

رینگ‌های ۲۰ اینچی جنسیس G۸۰ معمولی دارای طراحی دو پره هستند که می‌توانند پروانه‌های هواپیما را تقلید کنند. عدم وجود اگزوز قابل مشاهده باعث می‌شود که به G۸۰ الکتریکی فکر کنیم، با این حال، خودروهایی که در اینجا نشان داده شده‌اند همچنان بنزینی هستند. G۸۰ معمولی با توجه به نشان “۴WD” روی درب صندوق دارای سیستم چهار چرخ محرک است.

جنسیس G۸۰ ۲۰۲۵ دارای صفحه نمایش عظیمی است که بر داشبورد غالب است. این نمایشگر قسمت کیلومترشمار را با صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی یکپارچه می‌کند. این یک OLED با قطر عظیم ۲۷.۰ اینچی است تا GV۸۰ به روز شده و GV۸۰ کوپه جدید را تکرار کند.

جنسیس اشاره می‌کند که قصد دارد G۸۰ اصلاح شده را در کره جنوبی با ۱۰ رنگ بیرونی به فروش برساند. جزئیات کامل قرار است در هفته‌های آینده منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا