اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی مدل جذاب بازسازی شده جیپ چروکی

ما تعداد زیادی شاسی‌بلند ریستومد را می‌بینیم که بر اساس خودروهای نمادینی مانند فورد برانکو و لندروور دیفندر هستند، اما به نظر می‌رسد نسل اول جیپ چروکی چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

این چروکی مدل 1980 به لطف شرکتی به نام JeepHeritage، سبک آن دوران را با خطوط پر زرق و برق پکیج معروف Golden Hawk به نمایش می‌گذارد.
نسل اول چروکی، که با نام داخلی SJ عرضه می‌شود، نسبت به XJ، از نظر بصری پیچیده‌تر است. پکیج Golden Hawk این خطوط برجسته را برجسته‌تر می‌کند. رنگ پایه بوردو متالیک است، با نوارهای خاکستری تیره، قهوه‌ای و بژ، کاپوت، نمای جانبی و درب عقب را تزئین می‌کند.

نام تجاری Golden Hawk در کناره‌ها و عقب دیده می‌شود. رینگ‌ها دارای رنگ برنزی هستند که کاملاً با سایر پالت‌های رنگ بدنه مطابقت دارد.
این چروکی از نمای بغل خوب به نظر می‌رسد.

فضای داخلی ظاهری ساده و کلاسیک با لوازم داخلی بژ دارد. Jeep Heritage پارچه اصلی Levi’s را برای پوشاندن صندلی‌ها تهیه می‌کند. همه سیم‌کشی‌ها، شیشه‌ها و مهر و موم‌ها جدید هستند، همانطور که از شاسی‌بلندی که ۱۹۵ هزار دلار هزینه دارد، انتظار داریم.

به جای روی آوردن به یک پیشرانه مدرن، خریدار اصلی تصمیم گرفت پیشرانه AMC را با حجم 5.9 لیتری و V8 زیر کاپوت نگه دارد. خروجی پیشرانه 175 یا 195 اسب بخار قدرت است. همچنین یک اگزوز جدید از جنس استنلس استیل و ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ وجود دارد.

نیروگاه، محورها، جعبه انتقال و گیربکس همگی بازسازی شده‌اند و به SJ اجازه می‌دهند مانند یک مدل جدید باشد.

این SUV از زمان بازسازی حدود 2000 مایل مسافت را طی کرده است و اکنون برای مالک جدید آماده است. اگر می خواهید یک ساخت جدید از شرکت داشته باشید، یک لیست انتظار چهار ساله وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا