اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی نسخه‌ای ویژه از بی ام و M۳ با گیربکس دستی

در حالی که مرسدس بنز سال‌ها پیش عرضه سدان‌های پرفورمنس خود را با گیربکس دستی متوقف کرد، بی ام و همچنان به فروش M۳ با گیربکس شش سرعته دستی ادامه می‌دهد. با این حال، این خودرو برای همیشه به همین شکل باقی نخواهد ماند، و این خودروساز به تازگی از M۳ شش سرعته تولید محدود در ژاپن رونمایی کرده که آخرین نمونه از نوع خود خواهد بود که در این کشور فروخته می‌شود.

از این مدل ویژه که M۳ MT Final Edition نامیده می‌شود، تنها ۱۵۰ دستگاه ساخته خواهد شد. اگر بیش از ۱۵۰ خریدار بخواهند مدل ویژه را خریداری کنند، BMW در ماه می قرعه کشی برگزار می‌کند تا ببیند به چه کسی تخصیص داده می‌شود.

فقط سه رنگ بیرونی برای این خودرو ارائه خواهد شد که تولید هر کدام ۵۰ دستگاه است. صرف نظر از اینکه مشتریان کدام رنگ را انتخاب می‌کنند، همه مدل‌ها به صورت استاندارد به رینگ‌های طلایی مات ۸۲۷ M مجهز شده‌اند که از رینگ‌های E۳۰ M۳ DTM مسابقه‌ای الهام گرفته شده است. این خودرو همچنین دارای خطوط قرمز رنگ خاص روی صندلی‌هاست.

BMW سفارشات آنلاین این مدل را در تاریخ ۲۷ مارس ساعت ۲۳:۵۹ باز می‌کند. با توجه به انحصاری بودن این خودرو و همچنین این واقعیت که آخرین M۳ شش سرعته فروخته شده در ژاپن خواهد بود، برچسب قیمت سنگینی معادل ۱۴.۲ میلیون ین یا معادل ۹۶ هزار دلار در ایالات متحده برای آن در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا