اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی نسخه محدود و خاص برای لکسوس LC500

لکسوس اخیراً جدیدترین سری Inspiration را برای مدل‌های کوپه و کانورتیبل LC۵۰۰ ۲۰۲۴ معرفی کرد. این نسخه ویژه Inspiration تنها به ۱۲۵ خودرو برای آمریکای شمالی محدود می‌شود که شامل ۳۳ کوپه و ۹۲ کانورتیبل می‌شود.

انتخابی جذاب، برای خاص پسندان

جای تعجب نیست که خودروهای نسخه ویژه نسبت به نسخه‌های استاندارد برتری بیشتری دارند. قیمت این مدل از ۱۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار برای کوپه و ۱۲۱ هزار و ۹۰۰ دلار برای مدل کانورتیبل شروع می‌شود.
در هر دو مدل کوپه و کانورتیبل، ادواتی را به سپر جلو اضافه می‌کنند که به منظور بالا بردن نیروی رو به‌ پایین و بهبود تعادل در سرعت‌های بالاتر است. در نسخه کوپه Inspiration، همچنین یک بال عقب ثابت فیبر کربنی اضافه می‌شود.

عملکردی با پرفورمنس بیشتر

علاوه بر این، هر دو مدل از دیفرانسیل لغزش محدود تورسن استاندارد به همراه دمپرهای پرفورمنس عقب بهره می‌برند که هر دو مورد در پکیج اسپرت قابل سفارش هستند. علاوه بر ارتقاء عملکرد، خودروهای سری Inspiration جزئیات ظاهری منحصر به فردی نیز دارند. مدل‌های کوپه، ترکیبی از رنگ بیرونی سفید Polar Surge Satin با روکش‌های آبی عمیق برای فضای داخلی دارند که اولین باری است که این جفت رنگ برای LC در دسترس است. کانورتیبل با همان طرح رنگ عرضه می‌شود. طبق گفته لکسوس، سری Inspiration باید از اوایل پاییز امسال وارد نمایندگی‌ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا