اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی نسخه ویژه لندروور دیفندر بدون سقف!

دیفندر اصلی در چندین تریم عرضه شد، اما معادل امروزی آن به مدل‌های ۹۰، ۱۱۰ و ۱۳۰ محدود شده است. خط تولید آن نه تنها فاقد مدل وانت است، بلکه لندروور از تولید مدل کانورتیبل نیز خودداری کرده است. برای کسانی که به دنبال هیجان در فضای باز هستند، یک خبر خوب وجود دارد. هریتیج، سازنده کشتی هلندی، سقف این خودروی آفرودی را کنار گذاشته است.

Valiance Convertible برگرفته از دیفندر ۹۰، دارای یک سقف پارچه‌ای تاشو است که با بدنه Sunbeam Yellow آن در تضاد است. این دومین تبدیل این شرکت به دنبال ساخت متفاوتی است که تقریباً یک سال پیش با چرخ‌های فولادی سفید با شکوه معرفی شد.


هریتیج فراتر از برداشتن سقف سخت ثابت برای ایجاد سقف تاشو الکتریکی قدم برداشت. آنها همچنین یک قفس کامل برای استحکام و ایمنی بیشتر اضافه کردند. کابین خودرو با دوخت‌های زرد تغییر شکل داده تا نمای بیرونی روشن را تکمیل کند.


هریتیج دیفندر Valiance Convertibles را در انبار نگه نمی‌دارد. تکمیل این وسایل نقلیه سفارشی حداقل سه ماه طول می‌کشد و قیمت آنها از ۸۲۵۰۰ یورو (نزدیک به ۹۰ هزار دلار) به اضافه خودروی اهدایی و هرگونه هزینه مالیات قابل اعمال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا