اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی هوندا سیویک در لباس داج چلنجر!

شرکت ژاپنی Mitsuoka در تلاش است تا جادو را زنده نگه دارد. این شرکت خودروهای عجیب و غریبی را در طول سال‌ها ساخته است، از جمله یک میاتا که شبیه مورگان آئرو ۸ به نظر می‌رسید. غیر متعارف‌ترین ساخت در حافظه اخیر این خودرو یعنی M۵۵ بود. خودروی عضلانی تقلبی که در ابتدا یک کانسپت بود، اما اکنون در حال تولید است.

داج چلنجر عجیب و غریب که در نوامبر ۲۰۲۳ به مناسبت ۵۵ سالگی میتسوئوکا رونمایی شد، در واقع یک هوندا سیویک در زیر بدنه قدیمی خود است. در ماه‌هایی که گذشت، این شرکت بیش از ۱۳۰۰ پیام از افرادی که مایل به خرید این خودرو بودند، دریافت کرده است.

با توجه به تقاضای عمومی، میتسوکا تصمیم گرفته است تا M۵۵ را به واقعیت تبدیل کند. با این حال، مدتی طول می‌کشد. این شرکت قصد دارد این خودرو را در اواخر سال ۲۰۲۵ به فروش برساند. جزئیات بیشتری هنوز فاش نشده است، اما براساس مشاهدات قبلی، این کانسپت بر اساس هاچ بک پنج در سیویک ساخته شده و دارای یک موتور ۱.۵ لیتری است که به یک گیربکس شش سرعته دستی متصل شده بود.

اگر میتسوکا، M۵۵ را با موتور ۲.۰ لیتری بزرگتر و قوی‌تر بسازد، عالی خواهد شد. در هر صورت، چلنجر تقلبی با فرمان راست فقط در ژاپن فروخته می‌شود.

Mitsuoka معتقد است که نمی‌تواند به اندازه کافی خودرو بسازد تا تقاضا را برآورده کند، چرا که تبدیل خودروها به زمان نیاز دارد و همه تغییرات لازم به صورت دستی انجام می‌شود. قیمت آن هنوز فاش نشده است، اما با توجه به گستردگی تغییرات، می‌توان گفت که ارزان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا