اخباراخبار خارجیموتور اسپرت

معرفی کاوازاکی الیمینتور ۴۰۰ با قیمت ۶ هزار دلار

موتورسیکلت‌های رودستر و کروزر به جهت قابلیت استفاده در کاربری‌های مختلف، محبوب هستند. در این کلاس کاوازاکی به‌تازگی توانسته است محصول جدید با پیشرانه قدرتمند و قیمت مناسب معرفی کند.

الیمینتور (Eliminator) یکی از موتورسیکلت‌های قدیمی کاوازاکی است که از سال ۱۹۸۵ سابقه تولید دارد. اولین مدل، پیشرانه ۹۰۰ سی‌سی داشت و بعدها مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱۰۰۰ سی‌سی هم عرضه شد. باوجود موتورسیکلت‌های سنگین‌تر مثل ولکان ۹۰۰ و ولکان ۱۷۰۰ سی‌سی، کاوازاکی تصمیم گرفته است الیمینتور ۲۰۲۳ را با پیشرانه ۲۵۰ و ۴۰۰ سی‌سی تولید کند. مدل ضعیف‌تر، احتمالا مخصوص بازار هند خواهد بود و نسخه قوی‌تر، فروش جهانی خواهد شد.

کاوازاکی الیمینیتور 400 موتورسیکلت

الیمینتور ۲۰۲۳ با موتور ۴۰۰ سی‌سی، ۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این مشخصات، چندان عجیب و هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد اما کاملا مشابه کاوازاکی نینجا ۴۰۰ است که با همین پیشرانه، در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. الیمیتور ۴۰۰ با وزن خالص ۱۷۸ کیلوگرم، ۱۰ کیلوگرم سنگین‌تر از نینجا ۴۰۰ است و احتمالا در زمان ۴/۵ تا ۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

کاوازاکی 400

چرخ‌های ۱۸ و ۱۶ اینچ در جلو و عقب، فریم استیل لوله‌ای و باک بنزین ۱۲ لیتری، در تمام نسخه‌های الیمینیتور وجود خواهد داشت. خریدار می‌تواند زین‌های متنوع سفارش دهد و با این ترفند، نشیمنگاه را حدود ۳ سانتی‌متر  تغییر ارتفاع دهد. سیستم کنترل لغزش، نمایشگر دیچیتال روی فرمان، ناوبری و مسیریاب ماهواره‌ای، ورودی USB، دوربین دید عقب و جلو برای ضبط مداوم تصویر، تجهیزات قابل نصب در مدل‌های مختلف هستند.

کاوازاکی الیمینیتور 400 هوندا ربل 500
کاوازاکی الیمینیتور 400 سیاه
کاوازاکی الیمینیتور 400 موتورسیکلت
کاوازاکی الیمینیتور 400
کاوازاکی 400

کاوازاکی الیمینتور ۴۰۰ سی‌سی بازار ژاپن، در نسخه‌ی پایه و SE، قیمت ۵۷۳۳ تا ۶۵۰۰ دلار خواهد داشت. مهم‌ترین رقیب این موتورسیکلت، هوندا ربل ۵۰۰ است که با پیشرانه‌ی ۴۷۱ سی‌سی، ۴۶ اسب بخار قدرت و ۴۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. ربل ۵۰۰ با وزن خالص ۱۹۱ کیلوگرم، آستانه قیمت ۶۴۰۰ دلار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا