اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی کیت تیونینگ جدید برای اولین شاسی بلند تاریخ فراری

فراری با پوروسانگوئه کار غیرقابل تصوری را با عرضه یک SUV انجام داد. برخلاف لامبورگینی که اوروس آن بر نمودارهای فروش تسلط دارد، پوروسانگوئه بیشترین تحویل را به خود اختصاص نخواهد داد. این امر با محدود کردن تولید تنها به ۲۰ درصد ظرفیت سالانه کارخانه محقق خواهد شد.

اگر جزو اولین کاربرانی هستید که از طراحی SUV خسته شده‌اید، Pogea Racing می‌تواند به آن تغییری اساسی بدهد. این خودرو با رینگ‌های ۲۳ اینچی جلو و ۲۴ اینچی در عقب در دسترس است.
Pogea Racing اولین متخصص بازار پس از فروش نیست که برنامه سفارشی‌سازی پوروسانگوئه را پیش‌نمایش می‌کند، زیرا Carlex Design چند ماه پیش از پروژه جدید خود رونمایی کرد.

در عقب، اگزوزهای چهارگانه نصب‌شده در مرکز، حال و هوای کوروت Z۰۶ را القا می‌کنند و توسط یک دیفیوزر تهاجمی‌تر در طرفین قرار می‌گیرند.
Pogea Racing می‌گوید که در حال کار بر روی موتور دوازده سیلندر تنفس طبیعی با چندین ارتقاء قدرت در آینده است و نسخه‌ای با ۸۲۰ اسب بخار قدرت را ارائه می‌دهد. گشتاور آن ذکر نشده است، اما می‌توان حدس زد که بیشتر از ۷۱۵ نیوتون متری است که توسط فراری اعلام شده است.

Pogea Racing یک تیونر آلمانی است که در اصلاح مدل‌های آلفارومئو و آبارث تخصص دارد، اما گاهی روی فراری نیز کار می‌کند. در حالی که این کیت عریض فقط به صورت دیجیتالی وجود دارد، در حال حاضر، اگر آن را بخواهید، می‌توانید با سفارشی سازی و پرداخت نقدی، این کیت را به واقعیت تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا