اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی یک بوگاتی شیرون خاص برای گرامی داشت مدل ارزشمند آتلاتنیک

برنامه Sur Mesure بوگاتی به مشتریان اجازه می‌دهد تا خودروهای خود را مطابق با مشخصاتی دقیق شخصی‌سازی کنند. آخرین مورد شیرون سوپراسپرت ۵۷ One of One است. این خودروی نمادین Type ۵۷ SC Atlantic را گرامی می‌دارد.

داستان پشت این شیرون منحصر به فرد و جذاب است. مالک آن اولین بار یکی از سه مدل Type ۵۷ SC Atlantic را در موزه خودروی Mullin در Oxnard کالیفرنیا دید و خطوط براق خودرو او را مجذوب خود کرد. مالک، این خودرو را که ۵۷ One of One نام دارد، به عنوان هدیه تولد ۷۰ سالگی سفارش داد. او به دفتر مرکزی این برند مولشیم رفت تا ماشین منحصر به فرد را مشخص کند.

این شیرون سوپراسپرت ۵۷ One of One دارای بدنه آبی رنگ روشن است تا تا حد امکان با مدل آتلانتیک مطابقت داشته باشد. یک جلوپنجره اصلاح‌شده دارای خطوط عمودی صیقلی و ضخیم‌تر از حد معمول در مرکز است.

قسمت زیرین بال عقب دارای یک شبح طراحی شده با دست از نوع اصلی ۵۷ است. رینگ‌های پنج پره Super Sport در ترکیبی از کروم جلایافته و رنگ بدنه هستند.

کابین دارای چرم قهوه‌ای گاوشو است. روح آتلانتیک با دوخت آبی رعد و برق روی پانل درها و کنسول مرکزی ظاهر می‌شود. نشان فیل رقصنده این شرکت به صورت گلدوزی روی هر تکیه گاه سر ظاهر می‌شود.

برنامه Sur Mesure به پیشرانه Chiron Super Sport دست نمی‌زند. موتور ۸.۰ لیتری W۱۶ چهار توربوشارژ، قدرت ۱۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری دارد که حداکثر سرعت محدود شده الکترونیکی ۴۳۹ کیلومتر بر ساعت را امکان پذیر می‌کند.

بوگاتی در حال پایان دادن به مونتاژ شیرون است. تا اکتبر ۲۰۲۲، این شرکت تنها ۱۰۰ دستگاه از تولید ۵۰۰تایی را داشت. جانشین این ابرخودرو در سال ۲۰۲۴ معرفی و تولید آن در سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا