اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی یک پورشه کوپه فوق العاده خاص و استثنایی

ساخت یک ماشین سفارشی از پایه یک تلاش خارق‌العاده است که به مهارت مهندسی، خلاقیت و عزم محض نیاز دارد. در میان تلاش‌های بی‌نظیر، برادران دوقلوی نیکیتا و ایلیا بریدان از Oil Stain Lab، با موفقیت یک ماشین اسپرت نفس‌گیر را از ابتدا خلق کردند.

این دو با بهره‌گیری از علاقه و تخصص خود، سفری قابل توجه را آغاز کردند که شامل تبدیل پورشه ۹۱۲ کوپه ۱۹۶۶ به یک شگفتی بی‌نظیر بود. این نمونه اولیه در یکی از آخرین ویدیوهای Top Gear که در آن راب دام حتی می‌تواند ماشین را رانندگی کند، نمایش داده شد.
چیزی که این محصول را از دیگر نمونه‌های سفارشی خیره‌کننده پورشه متمایز می‌کند، انتخاب جسورانه برای ادغام یک موتور GM است. LS V۸ دستخوش تغییرات اساسی شده است و شامل یک سیستم اگزوز سفارشی می‌شود. این واحد در حال حاضر ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتون متر گشتاور ارائه می‌دهد.

چنین طراحی رادیکالی نیاز به تفکر غیرمعمول زیادی دارد و یکی از نمونه‌های آن گیربکس ۹۱۱ GT۲ است که برای تناسب با ساختار خودرو وارونه شده است. نسخه بالقوه بعدی این خودرو ممکن است چگونه باشد؟ به گفته نیکیتا، این خودرو دارای جلوپنجره، درب‌های مرغوب، فضای بسیار بیشتری در کابین و شکل کوپه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا