اخبار خارجیاسلایدر

ملاقات با اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان ساخت منصوری

شرکت منصوری برای اولین بار نسخه دو در لامبورگینی اوروس را با قیمت قابل‌توجه ۲ میلیون دلار تولید کرده است.

به گزارش دنده 6 – همه شما عزیزان به خوبی با کمپانی منصوری به عنوان تیونر لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خودروهای دنیا آشنایی دارد. این شرکت به دلیل عرضه کیت‌های تیونینگو پکیج‌های قدرت قابل‌توجه شناخته می‌شود اما جدیدترین پروژه منصوری چیزی کاملاً متمایز از محصولات قبلی‌اش خواهد بود. منصوری پس از دریافت چندین درخواست از مالکان لامبورگینی اوروس در نهایت تصمیم گرفته است نسخه دو در این شاسی‌بلند ایتالیایی را معرفی کند. واضح است که محصول نهایی کاملاً متفاوت از سایر مدل‌های تیون شده اوروس است و جلب‌توجه می‌کند. منصوری می‌گوید تبدیل این درخواست‌ها به واقعیت حدود یک و نیم سال زمان برده است. البته زمانی که به کاتالوگ محصولات منصوری از جمله G کلاس و کالینان منصوری ادیشن نگاه کنید کاملاً متوجه توانایی‌های این شرکت خواهید شد.

شاسی‌بلند موردبحث با نام وناتوس کوپه ایوو C شناخته می‌شود و تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در آغاز باید گفت ستون B خودرو ۲۰۰ میلی‌متر به عقب کشیده شده و این امر به معنی رشد ابعاد درهای جلوست. این اتفاقات در حالی رخ داده که تمامی استانداردهای ایمنی حفظ شده‌اند. منصوری سپس پانل‌های عقب بزرگ‌تر و پهن‌تری را روی اوروس نصب کرده و در این بخش شاهد ورودی‌های هوای بزرگ و جدید روی ستون C هستیم.

این تیونر مشهور در قدم بعد یک کیت بدنه کاملاً متمایز را در نظر گرفته که باعث می‌شود اوروس دو در چهره‌ای خشن و گیرا داشته باشد. بال بزرگ، دیفیوزر جدید و چندین تریم دیگر جزو بخش‌های گوناگون این کیت جدید هستند. وناتوس کوپه ایوو C بر پایه مدل S منصوری شکل گرفته و از نظر قوای محرکه تغییری ندارد. به این ترتیب شاسی‌بلند دو در منصوری ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

قدبلند تیون شده لامبورگینی هم‌اکنون می‌تواند در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۲۳ کیلومتر در ساعت را ثبت کند که ۱۰ کیلومتر در ساعت بهتر از نسخه استاندارد است. البته باید گفت منصوری طیف وسیعی از آپشن ها را برای کابین اوروس دو در نظر گرفته که شامل دوخت سفید و تریم مشکی و همچنین مکانیم تاشوی صندلی‌های جلوست تا سرنشینان عقب با راحتی بیشتری داخل کابین وارد شده یا از آن خارج شوند. در نهایت باید گفت این پروژه به تعداد ۸ دستگاه تولید خواهد شد و هریک ۲ میلیون دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا