اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

موتورهای خاص دوکاتی با الهام از بنتلی مولینر بتور معرفی شدند

آخرین مدل بنتلی با موتور احتراق داخلی، کوپه ۲.۱ میلیون دلاری مولینر بتور است. تنها ۱۸ عدد از گرند تورهای ۷۴۰ اسب بخاری ساخته خواهد شد و برای گرامیداشت، دوکاتی در حال ساخت ۵۵۰ موتورسیکلت است.

اگر نمی‌دانستید، دوکاتی یکی از زیرمجموعه های لامبورگینی است که به نوبه خود بخشی از آئودی است. البته آئودی بخشی از گروه فولکس واگن است که بنتلی را نیز شامل می‌شود. این ارتباطی است که همکاری بین یک برند لوکس بریتانیایی و یک شرکت موتورسیکلت‌سازی ایتالیایی را ممکن می‌کند.

دوکاتی دیاول V۴ قدرت ۱۶۸ اسب بخاری خود را از یک موتور ۱.۲ لیتری V۴ گرن توریسمو تامین می‌کند. این موتور با چندین تغییر زیبایی شناختی به یک موتور با برند بنتلی تبدیل شده است.
به عنوان مثال، رنگ سبز Scarab مستقیماً از پالت فوق لوکس مولینر بنتلی بیرون آمده است. رینگ‌های فورج کاری شده نیز بسیار نزدیک با رینگ‌های موجود در بتور هستند.

فراتر از آن، طراحان دوکاتی و بنتلی با هم کار کردند تا تا آنجا که می‌توانستند خودروهای دو و چهار چرخ را با هم هماهنگ کنند. قطعاتی مانند ورودی هوا، گلگیر جلو و مخزن سوخت همگی به گونه‌ای طراحی شده اند که یادآور کوپه ۲.۱ میلیون دلاری باشند.

در مجموع ۵۰۰ نمونه استاندارد از این موتور با قیمت ۷۰۰۰۰ دلار ساخته خواهد شد، اما ۵۰ موتور دیگر به نام “Diavel for Bentley Mulliner” برای مشتریان بنتلی مولینر در دسترس خواهد بود. این مشتریان می‌توانند رنگ و تزئینات موتورسیکلت خود را به دلخواه خود با گزینه‌های مختلف سفارشی‌سازی کنند. برای به دست آوردن یکی به ۹۰ هزار دلار نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا