اخباراخبار خارجیاسلایدرموتور سیکلت

موتور سیکلت برقی تاشو که در صندوق عقب خودرو شما جای می گیرد

سازنده موتور سیکلت چینی FELO در نمایشگاه موتورسیکلت توکیو از یک موتور سیکلت کلاسیک هوندا به نام Motocompo رونمایی کرد. این موتور سیکلت برقی تاشو که با نام FELOTOO M One شناخته می‌شود، می‌تواند راه‌حل مناسبی برای حمل‌ونقل شهری باشد و به‌خوبی در صندوق عقب خودرو قرار گیرد. طراحی نوآورانه و فناوری پیشرفته آن را به یک جایگزین واقعا منحصر به فرد و سازگار با محیط زیست برای مسافران شهری تبدیل کرده است.

هوندا در سال 1981 موتوکامپو را به عنوان یک راه حل جمع و جور و قابل حمل برای حمل و نقل شهری معرفی کرد. این موتورسیکلت دارای طراحی مینیمالیستی و جعبه‌ای با دسته‌های تاشو و صندلی است که به راحتی قابل حمل و نگهداری است. موتوکامپو که برای قرار گرفتن در صندوق عقب خودروهای کوچکی مانند هوندا سیتی طراحی شده بود، از یک موتور کوچک 49 سی سی دو زمانه بهره می برد. اگرچه تولید در سال 1983 به پایان رسید، اما طراحی منحصر به فرد و کاربردی بودن آن باعث شد که Motocompo به یک پایگاه اختصاصی طرفداران و جایگاه ماندگاری در تاریخ راه حل های نوآورانه حمل و نقل شهری تبدیل شود.

در سال‌های اخیر، افزایش علاقه به راه‌حل‌های حمل‌ونقل جمع‌وجور و سازگار با محیط‌زیست وجود داشته است که با نگرانی‌های فزاینده در مورد تغییرات آب و هوایی و نیاز به تحرک شهری پایدار تقویت شده است. با پیشرفت های فناوری، زمان بازگشت موتورسیکلت تاشو به اندازه صندوق عقب فرا رسیده است. FELOTOO M One جدید از نظر طراحی شباهت زیادی به موتوکامپو اصلی دارد، اما با پیشرفت های قابل توجهی در فناوری، آن را به یک رقیب شایسته در بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی تبدیل می کند.

M One تنها 37 کیلوگرم (82 پوند) وزن دارد که آن را سبک تر از موتوکامپو اصلی می کند که وزن آن 45 کیلوگرم (99 پوند) بود. این وزن کاهش یافته آن را برای مسافران شهری که نیاز دارند آن را در صندوق عقب خود حمل کنند یا در خیابان های شلوغ شهر مانور دهند، قابل حمل تر و راحت تر می کند.

اگرچه برخی ممکن است بحث کنند که آیا M One باید به عنوان موتورسیکلت یا اسکوتر یا موتور سیکلت طبقه بندی شود، اما این تمایز در نهایت به این بستگی دارد که آیا وسیله نقلیه مانند دوچرخه سوار شده است یا مانند وسپا. در هر صورت، اسکوترها و موتورسیکلت ها زیرمجموعه های دنیای موتورسیکلت بزرگتر هستند و M One را به یکی از کوچکترین موتورسیکلت های برقی موجود تبدیل می کند. طبقه بندی منحصر به فرد آن به جذابیت آن کمک می کند، زیرا فضایی بین موتورسیکلت های سنتی و اسکوترها را اشغال می کند و بهترین های هر دو جهان را از نظر قابلیت حمل و کارایی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا