اخباراخبار خارجیاسلایدر

موتور کروکر 1937 – آمریکا

از سال 1936 تا 1942 حدود 110 دستگاه از این وسایل نقلیه در لس آنجلس، کالیفرنیا ساخته شد و هر یک به روش خاص خود منحصر به فرد هستند. آلبرت جی. کراکر به دلیل عدم شماره گذاری موتورسیکلت هایش شناخته شده بود، بنابراین هیچ کس دقیقاً نمی داند که چند دوچرخه ساخته شده است .
برچسب 37-61-25 روی موتور می گوید که کروکر ما بیست و پنجمین موتورسیکلت تولید شده در سال 1937 با موتور 61 اینچ مکعبی (1000 سی سی سانتی متر) است. در آن روزها کراکر 495 دلار در مقابل 380 دلار برای گرانترین Knucklehead Harley-Davidson قیمت داشت. علاوه بر این، هارلی چهار دنده داشت، در حالی که کراکر تنها سه دنده دارد. به همین دلیل است که کروکر شروع به ارائه موتورهایی با ظرفیت افزایش یافته (1180 سی سی و بیشتر) کرد.
وزن کروکر 240 کیلوگرم – 40 کیلوگرم کمتر از هارلی دیویدسون است. همه اینها به لطف استفاده گسترده از آلیاژهای آلومینیوم است. میل لنگ موتور، مخزن بنزین، کاپوت ژنراتور و دنده موتور، تابلوهای راه اندازی، داشبورد، بدنه چراغ عقب و سایر جزئیات با استفاده از آلومینیوم ساخته شده است. در مقایسه با هارلی دیویدسون، موتورسیکلت های کراکر فشرده تر هستند: فاصله بین دو محور کوتاه تر، لاستیک ها باریک تر. این دوچرخه ها شبیه به سوپر دوچرخه های بریتانیایی HRD-Vincent و Brough-Superior هستند، اما طراحی معمولی آمریکایی را نیز حفظ کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا