اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیدسته‌بندی نشده

نسخه اسپرت‌تر تویوتا هایلوکس برای سال ۲۰۲۴ رونمایی شد

هشتمین نسل هایلوکس، همچنان قدرتمند

نسل هشتم تویوتا هایلوکس با اینکه در اواسط سال ۲۰۱۵ معرفی شد، اما همچنان قوی است. این پیکاپ پس از عرضه نسخه اولیه در اوایل سال ۲۰۲۲، برای دومین بار در بریتانیا از پکیج GR Sport استفاده می‌کند.

این پیکاپ مجموعه‌ای از ارتقاهای ظاهری و فنی را ترکیب می‌کند. از آنجایی که این یک نسخه GR Sport سطح پایین‌تر نسبت به سایر مدل‌های GR یا حتی GRMN است، متأسفانه قدرت اضافی ندارد.

درست مانند مدل قبلی خود، هایلوکس GR Sport II منحصراً به عنوان یک مدل دو کابین عرضه می‌شود. بالابر سیستم تعلیق، ارتفاع سواری پیکاپ را ۲۰ میلی متر (۰.۸ اینچ) افزایش داده است. این خودرو بر روی رینگ‌های جدید ۱۷ اینچی سبک وزن قرار می‌گیرد که در لاستیک‌های نو پیچیده شده‌اند.

از آنجایی که تویوتا در حال نصب دمپرهای تک لوله‌ای جدید برای واکنش سریع‌تر در زمین های ناهموار است، تغییرات بیشتری در عمق پوسته خودرو وجود دارد. هایلوکس GR Sport II همچنین از قدرت توقف برتری به واسطه ترمزهای دیسکی بزرگ جلو بهره می‌برد.
برای اینکه این خودرو از نسخه‌های معمولی هایلوکس متمایز شود، تویوتا به GR Sport II جلوپنجره مشبک، کالیپرهای ترمز قرمز و رنگ‌های تیره متعددی داده است.

تم قرمز و مشکی در داخل، جایی که نشان‌های GR پشت سری‌های جلو را تزئین می‌کنند و کمربندهای ایمنی به رنگ قرمز تکمیل شده‌اند، ادامه می‌یابد. یک سیستم اطلاعات سرگرمی هشت اینچی استاندارد، با ناوبری داخلی و همچنین پشتیبانی با سیم و بی‌سیم از Apple CarPlay نیز وجود دارد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، جایی که موتور ۲.۸ لیتری توربودیزل همچنان ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

در برخی بازارها، تویوتا یک هایلوکس GR اسپرت قدرتمندتر با قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن متری به فروش می‌رساند.

تویوتا انگلستان فروش هایلوکس GR Sport II را در اوایل سال آینده آغاز خواهد کرد و تحویل آن اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا