اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسخه برقی X۳ در حال تست دیده شد

بی ام و فصل جدیدی از استراتژی برقی‌سازی خود را در سال ۲۰۲۵، با راه‌اندازی پلتفرم جدیدی برای خودروهای برقی آغاز خواهد کرد. معماری Neue Klasse (کلاس جدید) حداقل شش شاسی بلند جدید برقی را پوشش خواهد داد و امروز، این عکس‌های جاسوسی نگاهی اولیه به یکی از آن مدل‌های الکتریکی در قالب نمونه اولیه ارائه می‌کنند.

جاسوسان در آلمان، مجموعه‌ای از عکس‌های جاسوسی را با آنچه که در حال حاضر به عنوان پروژه NA۵ شناخته می‌شود، منتشر کرده‌اند و انتظار می‌رود در تابستان سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. گمان می‌رود که این خودروی الکتریکی در اینجا تقریباً به اندازه X۳ امروزی باشد.

با این حال، بسته‌بندی هوشمندتر همراه با اورهنگ‌های طولانی‌تر باید فضای ذخیره‌سازی بزرگ‌تری در پشت صندلی‌های عقب و همچنین کابین جادارتر ایجاد کند.

حتی در این مرحله اولیه توسعه، این SUV در حال حاضر بخش‌هایی از نمای جلویی خود را نشان می‌دهد. ما می‌توانیم نکاتی را از کانسپت Neue Klasse ببینیم؛ مانند چراغ‌ها، دستگیره‌های درها، لاستیک‌های بزرگ ۲۵۵/۴۵ R۲۰ عقب، کالیپرهای ترمز آبی رنگ در هر چهار گوشه و آن پنل شیشه‌ای عجیب و غریب یک چهارم عقب.

در آگوست سال گذشته، BMW تایید کرد که اولین محصولی که بر اساس پلتفرم Neue Klasse ساخته شده، یک سدان الکتریکی خواهد بود. الیور زیپس، مدیرعامل بی‌ ام‌ و در سال گذشته گفت که انتظار می‌رود تا پایان دهه، Neue Klasse بیش از نیمی از فروش ما را به خود اختصاص دهد.
در مورد گزینه‌های پیشرانه، هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست. طبیعتاً انتظار داریم نسخه‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک و همچنین بسته‌های باتری متفاوتی داشته باشیم. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که برد آن بسته به ظرفیت باتری تا ۳۶۰ مایل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا