اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسخه خاص رولزرویس گوست در آستانه رونمایی

اگر رولزرویس در یک چیز خوب باشد، آن چیز خلق خودرویی خاص است. فردا با معرفی «پدیده آسمانی»، شاهد نمایش کامل هنرهای دستی این شرکت خواهیم بود.

این خودروساز ساخته جدید خود را به شکل شبح با نور خورشید که از پشت آن به بیرون نظاره می‌کند، به تصویر کشیده و بسیار آشنا به نظر می‌رسد. در حالی که تشخیص جزئیات دشوار است، اما شبیه یک گوست است. چرا که فانتوم دارای قسمت عقبی ضخیم‌تر و صفحه کوچک‌تری از شیشه‌ی عقب است.
ما نمی‌دانیم که آیا این یک سری جدید از اتومبیل‌ها خواهد بود یا یک ساخته سفارشی و تک ساخت. رولزرویس از سفارشی‌سازی خودروها استقبال می‌کند و به خریداران امکان انتخاب تقریباً بی‌پایان در رنگ‌ها، مواد و پوشش‌های داخلی و خارجی از طریق مجموعه سفارشی خود می‌دهد.

این اولین باری نیست که رولزرویس برای الهام گرفتن به ستاره‌ها نگاه می‌کند. در سال ۲۰۲۱، این شرکت مجموعه Phantom Tempus را معرفی کرد که ستاره‌های تپ اختر را در استایل و نقوش گنجانده بود. این خودرو دارای داشبوردی بود که از یک شمش آلومینیومی آسیاب شده ساخته شده بود تا دارای ستون‌های جداگانه باشد.

نسل دوم گوست در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۷۵ لیتری تویین توربوشارژ V۱۲ با تولید ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا