اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسخه قدرتمند و عملکرد محور تسلا مدل ۳ در راه است

نماینده تسلا هفته گذشته به CarSales.com.au گفت: نسخه قدرتمند و پرفورمنس مدل ۳ به زودی عرضه خواهد شد. این خودروساز گفت که مدل ۳ پرفورمنس در نیمه اول سال آینده وارد بازار خواهد شد و چیزی “خاص” خواهد بود.

این خودروساز به CarSales.com.au گفت که امیدوار است با این مدل به روز شده، اشتباهات قبل را برطرف کند. مدل ۳ پرفورمنس فعلی می‌تواند در ۳.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد در حالی که با یک بار شارژ تا ۳۱۵ مایل برد دارد.

مدل ۳ پرفورمنس نیز باید متمایز از بقیه مدل‌ها به نظر برسد و احتمالاً دارای استایل و رینگ‌های منحصربه‌فردی باشد. این امکان وجود دارد که مدل جدید دارای ترمزهای بزرگ‌تر، لاستیک‌های عملکرد محور بهتر و نرم‌افزاری متناسب باشد که از تمام قدرت خودرو استفاده موثری می‌کنند.
قیمت مدل ۳ پرفورمنس جدید یک راز است، اما به جهت یک پیش بینی، مدل فعلی از ۵۲۳۸۰ دلار شروع می‌شود. قیمت‌های تسلا در نوسان است، بنابراین مشخص نیست که نسخه به روز شده در حال حاضر چقدر بیشتر هزینه خواهد داشت.

تسلا با به‌روزرسانی انجام شده، برد مدل ۳ را افزایش داد اما ارقام عملکرد را بدون تغییر گذاشت. این مدل جدید می‌تواند در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و سرنشینان را در فضای داخلی تازه با نورپردازی محیطی جدید، شیشه‌های آکوستیک و عایق صوتی بهبود یافته به حرکت درآورد.

صفحه نمایش بزرگ به همان اندازه باقی می‌ماند، اما حاشیه‌های باریک‌تری برای صفحه نمایش دارد. انتظار داریم نمای داخلی نسخه پرفورمنس تقریباً یکسان به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا