اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسخه مخصوصی از تویوتا GT86 رونمایی شد

تویوتا در حال تولید GR۸۶ برای مدل ۲۰۲۴ در ژاپن است، جایی که این کوپه اسپرت دیفرانسیل عقب، نسخه ویژه‌ای را دریافت می‌کند. این نسخه با گیربکس دستی یا اتوماتیک در دسترس است. تولید این نسخه به ۲۰۰ دستگاه محدود شده و مجموعه ای از تغییرات درونی و بیرونی دارد.

نسخه ویژه دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی با روکش فلزی خاکستری تیره و پیچیده شده در لاستیک های ۲۱۵/۴۰ R۱۸ است. علاوه بر این، تویوتا به روکش‌ آینه‌های جانبی و اسپویلر برجسته درب صندوق عقب، رنگ مشکی برای تضاد رنگ بدنه می‌دهد.

در داخل، یک تم مشکی و قرمز به همراه لوگوی «Since ۱۹۸۳ ۴۰th» روی تودر‌ی‌ها وجود دارد.

نسخه ۴۰ ساله، چیزی بیش از تغییرات ظاهری است؛ زیرا تویوتا ترمزهای دیسکی تهویه‌دار ارتقا یافته برمبو را نیز نصب می‌کند. این قطعه برای GR۸۶ معمولی ۲۰۲۴ به عنوان تجهیزات اختیاری به شرط سفارش خودرو در تریم SZ یا بالاتر ارائه می‌شوند.

تویوتا ۲۵,۸۰۰ دلار برای نسخه مجهز به گیربکس دستی و ۲۶,۴۳۰ دلار در صورت سفارش اتوماتیک، برای این خودرو قیمت گذاشته است. در این پروژه پیش بینی می‌شود که تقاضا از میزان تولید برنامه ریزی شده بیشتر شود.

رونمایی امروز تویوتا GR۸۶ AE۸۶ ۲۰۲۴ ۴۰th Anniversary Edition مصادف است با عرضه سوبارو BRZ STI Sport ۲۰۲۴، که اساساً همان GT۸۶ مخصوص ایالات متحده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا