اخباراخبار خارجی

نسخه هیبریدی کاین توربواس را 671 اسب بخاری

نسل بعدی شاسی بلند کاین به این زودیها از راه نمی رسد و در این بین اطلاعات کافی درباره وجود ندارد. اما به تازگی Oliver Blume مدیرعامل وقت پورشه بیان داشت که این خودرو در چندین مدل از جمله یک نسخه هیبریدی توربو اس روانه بازار می شود. این مدل به پیشرانه بی توربو 4.0 لیتری هشت سیلندر پلاگین هیبریدی مجهز بوده که پیشتر در پانامرا هیبریدی توربو اس به کار گرفته شد.

 

در حالی که Blume اطلاعات بیشتری ارائه نداد اما پیش بینی می شود همچنان خروجی 671 اسب بخاری داشته باشد. باتری 14.1 کیلووات ساعتی آن اجازه می دهد تا با هر بار شارژ بتوان به شکل خالص الکتریکی مسافت 50 کیلومتری را طی کرد. این پیشرانه در کنار گیربکس هشت سرعته کلاچ دوگانه اتوماتیک قرار می گیرد. چنین پیشرانه ای 0 تا 100 کمتر از 3.4 ثانیه خواهد داشت و قادر است به سقف سرعت 310 کیلومتری دست یابد.

Blume در گفتگو با سایت Motoring اظهار داشت:

” این ایده ماه موجب می شود تا به عرضه مدلی قدرتمند و الکتریکی بپردازیم که تاکنون مشاهده نشده است.”

در حال حاضر مشخص نیست آیان نسخه بی توربو هشت سیلندر هیبریدی به عنوان مدل Sport Turismo روانه بازار می شود یا خیر. پورشه برای مدل واگن هیبریدی خود از پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر بی توربو بهره گرفته که خروجی 456 اسب بخاری به دنبال داشته و یک موتور نسبتا قدرتمند است.

انتظار می رود لیست خودروهای پورشه در آینده با چنین حالتی روانه بازار شوند تا در کنار مقرون به صرفگی، قدرت بالایی را از خود به نمایش بگذارند. اطلاعات بیشتری از کاین بعدی توربو اس هیبریدی در دست نبوده تا به آن پرداخت اما احتمال داشته در سال 2018 شاهد معرفی آن توسط کمپانی آلمانی باشیم. این شرکت در نمایشگاه نیویورک سال 2017 نیز حضور داشته و برخی محصولات فعلی را به نمایش می گذارد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا