اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسل جدید بی ام و M۳ با پیشرانه برقی و بنزینی در راه است

بی‌ام‌و در حال الکتریکی کردن کل خط تولید خود است. بنابراین، می توان حدس زد که M۳، سدان اسپرت آن، موتور احتراق داخلی خود را در آینده نزدیک از دست خواهد داد. گزارش شده که یک M۳ بنزینی جدید در راه است و در کنار یک مدل الکتریکی وجود خواهد داشت.

در گزارش بی ام و بلاگ جزئیات جالب زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، طبق گزارشات، پلتفرم برقی و M۳ بنزینی مشترک نخواهد بود. این گزارش همچنین می‌گوید که M۴ کوپه نیز ظاهراً فقط الکتریکی خواهد بود.
به گفته بی ام و بلاگ، این طرح استفاده از موتور ۳.۰ لیتری S۵۸ فعلی برای خودروی بعدی است. این به معنای خروجی قدرت در همسایگی ۵۰۰ اسب بخار یا بیشتر است، اما بسیار بعید است که خودروی جدید گیربکس دستی داشته باشد.

بی ام و قبلاً یک خودرو چهار موتوره برقی M را به ما نشان داده بود، اما از چند ماه پیش که یک تیزر کوتاه منتشر شد، چیزی نشنیدیم.
چندین کشور ممنوعیت‌های خودروهای بنزینی را عقب انداخته‌اند و مقررات سختگیرانه انتشار گازهای گلخانه‌ای با مشکلاتی مواجه شده یا به طور کامل کاهش یافته است. اتحادیه اروپا مقرراتی را وضع کرده که به عنوان مثال به خودروهای بنرینی اجازه می‌دهد تا با سوخت مصنوعی تغذیه شوند. همچنین گزارش شده است که مقررات آینده EPA به دنبال فشار صنعت خودرو کاهش یافته است.

با در نظر گرفتن همه اینها، منطقی است که بی ام و همچنان یک M۳ با موتور بنزینی ارائه دهد، به خصوص اگر از موتوری مشابه نسل فعلی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا