اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نفوذ قدرت و عملکرد اسپرت به خودروهای برقی فولکس‌واگن

فولکس‌واگن با یک خودروی مفهومی اختصاصی که ID.X Performance نامیده می‌شود، عملکرد اسپرت را به خودروهای برقی خود آورده است. ID.X Performance بر اساس سدان ID.۷، از نظر ظاهری با همتای عادی خود، اشتراکات بسیار کمی دارد.

قسمت جلویی شامل یک تغییر شدید با جلوپنجره مشکی رنگ بزرگ شده است. همچنین یک دیفیوزر فیبر کربنی و یک تریم قرمز رنگ GTI وجود دارد که کل خودرو را می پوشاند. یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ، دور چرخ‌هایی را می‌پوشاند که مجموعه‌ای از رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک مخصوص مسابقه را در خود جای داده‌اند.

قسمت عقب دارای یک اسپویلر بزرگ در بالای درب صندوق است. دیفیوزر فیبر کربنی و تریم رنگی قرمز نیز به سمت عقب کشیده شده است. کل خودرو ۶۰ میلی متر پایین‌تر از ID.۷ معمولی است.

از نظر عملکرد، کانسپت ID.X از پلت‌فرم MEB استفاده می‌کند که تقریباً زیربنای تمام خودروهای برقی مدرن فولکس‌واگن است. دو موتور الکتریکی که در مجموع ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می‌دهند. مانند ID.۷، کانسپت ID.X Performance هم دارای ظرفیت شارژ سریع DC ۲۰۰ کیلوواتی است.
هیچ تاییدی مبنی بر اینکه این کانسپت به تولید خواهد رسید یا نه، وجود ندارد؛ در عین حال، کانسپت ID.X Performance در لوکارنو سوئیس به نمایش گذاشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا